Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن کودک
با عرض سلام دختر من هجده ماه هست از موقع تولد شیر خودمو میخوره وزن تولد ۱/۹۷۰ وزن یک سال و نیم ۷/۲۰۰ رزنش کمه . میتونم شیرخشک نیدو قرمز رنگ بهش بدم . برای این که وزن بگیره اهن و مولتی وزینک بهش میدم اصلا وزن نمیگره ازمایشاتش سالم بودره
- سلام اقای دکتر دخترم الان هشت ماهشه برا سرفه اش میتونم ازیترومایسین 200 بدم بعد برا ابریزش بینیش چقد سیتیریزین بدم
- سر
سلام پسر ۳ ماه و نیمم وقتی گریه میکنه یه دایره ر وی سرش گود میشه نبض داره
- سلام نوزاد من دو ماه سن دارد اما پنج روز است مدفوع نکرده است آیا این موضوع خطرناک است ی
نوزاد من دو ماه سن دارد پنج روز است مدفوع نکرده است آیا این موضوع طبیعی است یا خیر چه داروی پیشنهاد میدهید
- خشکی لب کودک
سلام دکترجان خداقوت پسرم دوسال و چهار ماه داره مدتی هست لبش خشک میشه پوسته میشه بنظرتون چه دلیلی داره؟میشه از تقویتی های لب که داروخانه ها دارند استفاده کرد؟
- تاخیر در واکسن ۱۸ ماهگی
سلام ارز ادب ببخشید اقای دکتر ی سوالی دارم ، پسرم ۱ سال و ۶ ماه و ۱۹ روزشه وقته واکسن ۱۸ ماهگیشه و امشب تب کرده و من نمیدونم ک سرماخورده یا بخاطر دندون دراوردنه، میخواستم بدونم میتونم صب ک شد ببرم واکسن بزنه یا نه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید 🙏🙏🙏
- سلام دخترم ۸ماهشه کرم مرطوب کننده خورده خطرناکه چیکارکنم
دخترم۸ماهشه کرم مرطوب کننده خورده خطرناکه ببرمش دکتر
- قد
باسلام پسر من ۲۵ ماهشه قدش ۸۵ میباشد به نظر شما مناسبه یا کوتاهه؟
- سرلاک
سلام آقای دکتر
وقت بخیر
با عرض پوزش از شما یه راهنمایی میخواستم
من برای کودکم که شش ماه و ده روزشه سرلاک برنج و شیر گرفتن ولی روش نوشته ۱۵۰ سی سی آب و ۹ قاشق غذاخوری
خودش پیمانه نداره
میخواستم بدونم میشه از پیمانه شیرخشک استفاده کنم؟
اگه بله با چه میزان آب و چند پیمانه؟
برای یه وعده منظورم هست - کم خوابی نوزاد 75روزه
سلام آقای دکتر نوزادم الان 75روزشه و تا دوماهگی خوب میخوابید ولی مدتیه خواب روزانه اش کم شده وکلا در شبانه روز 10 ساعت میخوابه، آیا عادیه؟ ممنون
- وزن
با سلام و عرض ادب دختر من نارس به دنیا آمده وزنش موقع تولد ۱۵۰۰ بوده الان که یکساله است وزنش ۷۵۰۰ ایا وزنش خوبه؟
- شیر نخوردن و بیقراری نوزاد
سلام وقت بخیر نوزادی ۵ ماه و ۱۰ روزه دارم حدودا سه چهار روز شده شیر نمیخوره خوابش نمیبره با زور روزی دوعده شیر بهش میدم شبها توی خواب شیر میخواد بیقراره البته ب دلیل کم شدن شیر بهش دوسه روزه فرنی آرد گندم میدم نمیدونم چیکار کنم باید ببرمش پیش متخصص؟
- وزن کودک
سلام . بچه ام ۱۸ ماهشه ۱۱ کیلوئه وزنش خوبه؟
- سفکسیم ۱۰۰
سلام بچه ۴ساله دارم لوزه داره سفکسیم۱۰۰ خارجی گرفتم مقدار مصرفش رو زحمت بکشید؟
- شیر مادر
سلام اقای دکتر. من نوزاد هفت روزه دارم. هم شیر خشک به پسرم میدهم و هم شیر خودم را میدوشم و میدهم. میشه لطفا بفرمایید شیرمادر دوشیده شده تا چه زمانی در محیط اتاق و تا چه زمانی در یخچال میشود نگه داشت؟ خیلی متشکرم که وقت شریفتون رو در اختیار مادران نگران میگذارید و در فرصت اول همیشه پاسخگو هستید من همیشه برای شما دعای خیر دارم
- سلام دخترم ۶سالشه دکتر سفیک
سلامدخترم ۶سالشه دکتر سفیکسم۱۰۰نوشته چه چوری بدم بخوره
- سرفه خروسکی کودک
سلام خدمت شما پسرم 8سالش امسال تا الان 6بار خروسک شده وهربار با آمپول دگزامتازون خوب میشه سوالم اینه دلیلش چی هستش ودارو چی بدم که خوب بشه ممنون
- زردی نوزاد۲۵روزه
سلام خسته نباشید دکتر جان بچه م روز سوم بردم بیمارستان دکتر آزمایش خون گرفت گفت بچه شما زردی داره الان 15روزه زردی روی 14 هستش دیروز بردم متخصص اطفال دکتر قطر بی بی کر داده قبلش شکمش روان کار میکرد از دیشب که قطره بی بی کر خورده امروز شکمش کار نمیکنه آ به نظر شما چکار کنم نگرانم
- شیر
باسلام آیاازشیر گوسفندوپنیر میتونم استفاده کنم چون نوزادم آلرژی داره
- خصوصی
سلام خسته نباشید...ببخشید ما پسری 14ماهه داریم ..شربت امگا سه گرفتیم براش ...میخواستم طریقه مصرفش رو بگین..ممنون میشم..

