Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دستگاه بخور
با سلام بنده یک فرزند 2ساله و یک فرزند دو ماهه دارم با توجه به فصل سرما احساس میکنم هوای منزل خشکه و مناسب نیست استفاده از دستگاه بخور از جهت مهیا کردن محیط جهت رشد باکتری مشکلی نداره میتونم استفاده کنم؟بخور سرد یا گرم کدام مناسب تره؟ تشکر
- آلرژی
باسلام دخترم یکساله ویک ماهش هست،بخاطرآلرژی که داره دکتراسپزی قطره وشربت داد الان سرفه هاش خلط داروچرکی هست دکترگفت فارمتین ۲۲۸ بدید من رفتم داروخونه گفتم ولی آفاکلاو ۲۲۸ داد خواستم بپرسم همون هست یانه ممنون میشم
- سرفه خشک کودک
ایا میتوان شربت آیورا ودکستومتروفان راهمزمان باهم داد؟
- امپول ویتامین دی
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم برای کودکی که تازه پنج ماهش تموم شده و بعلت زندگی آپارتمان نشینی از نور خورشید محروم هست و متاسفانه مولتی و آد را هم نمیخوره میتوان آمپول ویتامین دی تزریق کرد؟
- مولتي ويتامين مينرال
سلام آقاي دکتر من بچه شير ميدم و روزي يک عدد کپسول مولتي ويتامين مينرال ميخورم لشکالي ندارد؟ باوجود اندازه ي ويتامين ها در اين قرص مشکلي ندارد؟؟
- سرماخوردگی قبل از واکسن
سلام پسر من شش سال داره و پانزدهم اردیبهشت دوز اول واکسن کرونا رو زد و سی و یک اردیبهشت به مدت پنج روز به خاطر علایم سرماخوردگی انتی بیوتیک خورد و دوز دوم واکسنش پانزدهم خرداده من کی میتونم پسرم رو با توجه به این شرایط برای دوز دوم واکسن ببرم. ممنون میشم راهنمایی کنید
- نوع دارو
سلام پسرم ۵ سال و۸ ماه باوزن ۲۴کیلوگرم قرص سفیکسیم ۲۰۰ را روزی یک عدد مصرف میکند دومرتبه مصرف کرده آیا این مقدار برای این سن زیاد نیست با وجود این که شربت سفیکسیم در داروخانه موجود نمیباشد آیا میتوانم قرص را نصف کنم ونصف آن را به پسرم بدهم؟
- *
سلام فردا مطب باز هست ؟
- عفونت ادرار
با سلام اقای دکتر دختری دارم هفت ساله که یک هفته پیش موقعی که از مدرسه امد گفت که سوزش ادرار دارم و موقعی که ادرارم تخلیه میشود دو تا پهلوهام درد میگیرد و من همان روز او را به دکتر عمومی بردم واب او نیز سی و هشت درجه بود و دکتر بدون انجام سومو و ازمایش گفت عفونت کلیه دارد وسفیکسیم صد صبح وشب یک قاشق غذا خوری به او داد همراه با سه امپول که گفت برای عفونت کلیه است و بعد تب ولرزش خوب شد اقای دکتر بعد از انکه سفکسیم را تا هفت روز خورد بعد از چند روز از خوردن و گذشتن سفکسیم او را برای سونوگرافی کلیه وکشت ادرار ببرم که جواب به طور دقیق باشد ممنون
- نمودارقد کودک
با سلام خدمت شما جناب اقای دکتر باتوجه به اینکه شما پزشک فرزندم هستین ، در سن سه سالگی بابت قد و وزن به مرکز بهداشت مراجه کردیم ولی نمودار قد حالت افقی داره یعنی رشد معمول رو تو شش ماه گذشته نداشته ، ایا جای نگرانی هست یا به آزمایش خاصی نیازه یا اینکه بیارمش مطب شما قد و وزنش رو چک کنید و راهنمایی کنید ؟و اینکه تقریبا روزانه شربت سندروس رو پنج سی سی مصرف میکنه
- ملاج
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم یک سالشه ملاج بالای سرش هنوز یه کم نرمه و گاهی نبض داره به نظر شما ایراد نداره؟ تا چند ماهگی کاملا سفت میشه؟ ممنون از راهنمایبتون
- مونته لوکاست
باسلام،پسرم کرونا گرفته و دکتر براش بین داروهاش مونته لوکاست تجویز کرده دکتر گفته عصرها یک عدد ولی من روز اول نصف شب بهش دادم چون داروهاش زیاد بود و هی استفراغ میکرد فرصت نشد، بعد که نصف شب بیدارشد بهش این قرص رو دادم سوالم اینه که اگر داروش توی این زمان باشه مشکلی نداره؟ یا حتما باید عصرهااین قرص رو بدم.
- لاکتولوز
سلام آقای دکتر وقت بخیر کودک دو سال و دو ماهه دارم الان یک ساله که یبوست هست و پودر پیدرولاکس بهش دادم اصلا خوب نشد الان یک پزشک عمومی شربت لاکتولوز داده گفتن هر ۱۲ ساعت ۱۰ سی سی بدم با وزن ۱۲ و نیم کیلو این مقدار زیاد نیست؟
- کودکم گلوش سوخته
سلام لطفاً کمکم کنید پسرم نوزده ماهشه حدودا ساعت ۹شب سیبزمینی خیلی داغ خورده و الان نفس تنگ میشه (از راه دهانش نفس میکشه) تو خواب مدام گریه میکنه چیکار کنم
- دخترم 2سال و4ماهشه آزیترومایسین 200دکترنوشته البته باورم تقریبی 12کیلوچه مقداروداروبایدبهش بدم
- مقدارمصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰برای ۵سال
- قرمزی پشت
سلام آقای دکترخسته نباشید..دخترم ۳سالشه با۱۳ کیلووزن دکترش شماهستین باشماره پرونده ۶۷۲۲.دخترم پستش قرمزی داره به دنیااومده بودهمونجوری بود..خدمت شمااومده بودم پشت دخترموبهتون نشون دادم شماگفتین بایدپشتشو آمپول زدتاقرمزیش ازبین بره میترسم دیربشه میخواستم بدونم کی بایدآمپولشوزدشما میزنید ممنونم
- امیکرون
- مصرفقرص
سلام روز بخیر آقای دکتر پسرم ۵ سالشه قرص کلیدینیوم سی رو پیدا کرده یه دونه خورده آیا مشکلی ایجاد نمیکنه براش
- تكرر احساس نياز به دستشويي
با سلام و احترام دختر بچه 5 ساله بنده مدتي است كه در فواصل زماني كم احساس نياز به دستشويي رفتن مي كند اما ادراري هم ندارد و مي گويد قلقلك در زير شكم حس مي كند كه او را به دستشويي رفتن وا ميدارد. ازمايش كلي و ادرار هم داده است اما عفونت ادراري نداشته است. لطفا راهنمايي بفرماييد باتشكر

