Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تقویت سیستم ایمنی کودک
سلام آقای دکتر برا تقویت سیستم ایمنی کودک یک ساله چه دارویی شما پیشنهاد میدید
- تب
سلام اقای دکتر دخترم تبش قطع نمیشد بردمش دوباره دکتر معاینه کرد گفت که ته حلقش عفونت داره شربت سفیکسیم داده که ۱۲ساعت ۴سی سی بهش بدم ایا این اندازه خوبه یا باید ۵سی سی بهش بدم ممنون که منو از تو شک در بیارین خدا خیرتون بده
- مولتی ویتامین
به بچه ۵ ساله که آلرژی به پروتئین گاوی هم داشته و هنوز به بعضی چیزها آلرژی داره میتونیم شربت لیکومیون بدیم؟ برای کمتر بیمار شدن در پاییز و زمستان و تقویت سیستم ایمنی
- ناله کردن نوزاددر شب
- میزان مصرف آموکسی 125برا کودک 10 کیلویی
سلام پسرم ده ماهشه،سه روز پیش تب کردپروفن دادم،الان گلوش خلط داره آموکسی سیلین ۱۲۵ میدم بهتر نشده چی بدم بهش؟
- سلام اقای دکتر سویق رو از چن ماهگی میشه به نوزاد داد
- الرژی
با سلام خدمت آقای دکتر . پسرم ۷ ساله است چون لوزه سوم داره موقع سرماخوردگی به شدت سرفه میکنه که یه شب اونقدر سرفه کرد که پیش دکتر عمومی بردیم و فرمودند که الرژی شدید هم داره و گفتن قرص نیوتادین ۵ و ایروکاست ۵ تا عید مصرف کنه روزی یه عدد گفت چون تو محیط مدرسه توی جمع بدتر میشه . سوالم این بود که حتی روزهایی که سرفه و حالت سرماخورگی نداره هم میتونم از ابن دو تا دارو استفاده کنم و اینکه پسرم به این داروها که عادت نمیکنه؟ پیشنهاد شما را مبخواستم بدونم . ممنون از وقتی که برای همه بیماران میزارید. تشکر فراوان
- ممنون ، آلرژی نسبت به چی میتونه باشه؟؟
- سرفه خلط دار نوزاد ۴۰ روزه
پسرم ۴۲ روزشه. سرفه های خلط دار شدید داره. دکتر براش آیریترومایسین و اسپری دهان و قطره پلارژین و قطره بینی نوشته. آیا خوب میشه با استفاده از اینا
- خفگی پی هم در هنگام شیر دادن
نوزادی که تازه ۱۵ روز میشه متولد شده که در هنگام مکیدن شیر پی هم خفه میشه هنگامی این خفه گی پیش میاد که شیر در دهان نوزاد بیشتر میشه (وقتی شیر کمی بیشتر در دهن جمع میشه)
- سرطان معده
سلام آیا سرطان معده در کودکان امکان داره
- رفلاکس نوزاد
سلام پسرم سه ماهش هست رفلاکس داره دکتر براش دومتیدون تجویز کرده ولی نگفتن تا چه مدتی می تونم بدم بخوره چون داخل بروشور دارو نوشته تا هفت روز با توجه به این که سه ماهه است میشه تا یک ماه بدم بخوره این دارو رو
- سرلاک
سلام همسرم برانوزادم ک تازه وارد۱۰ماهکی شده سرلاک چندغله وچندمیوه ازپایان ۱۲ماهکی بایددادروش نوشته.نیتونم بهش بدم؟؟پسرم دوماهه نه وزنش اضافهذشده نه دورسرش.وزتش ۹کیودورسرش۴۵
- مولتی ویتامین
سلام من برای اشتهای پسرم بهش زینک سولفات میدم لازم هست کنارش مولتی ویتامین بدن یا نه مثه مولتی ویتامین کیندر
- سرفه
سلام نوزاد ۱۵ روزه دارم که ۲روزه سرفه های تک تک میکنه احساس میکنم سینه اش هم خلط داشته باشه آیا ازاین ویروس های فصلی گرفته؟؟
- ادرار
سلام کودک من ۲سالشه چند ماه پیش دیگه پوشک نمیشد ولی الان ۳ روز که ادرار نکرده و میگه ندارم به نظر شما چکار کنم
- سودوکرم
سلام وقت بخیر، آقای دکتر برای پیشگیری از سوختگی پای نوزاد میشه روزانه مقدار کمی سودوکرم روی پوست نوزاد زد؟
- سوال از متخصص اطفال
ایا زیر سر نوزاد سه ماهه بالش میشه گذاشت یا نه
- سلام پسرم ۶ساله دخترم ۸ساله هردوگلودردوتب داشتن اموکسی سیلین ۲۵۰دادم یک شیشه به هردوتاشون تموم شده حالا میشه بقیه روسیفیکسیم بدم
سلام وقت بخیر ببخشید دختر من ۸ سالشه و یه روز هستش که تب کرده و علایم دیگه ای ندارم دکتر براشون شربت کوریزان و پروفن شیاف استامینفون و قرص مونته لوکاست تجویز کردن تا شیاف استفاده میکنه تبش میاد پایین ولی وقتی اثر دارو میره دوباره تب میکنه تبش ۳۸_۳۹ معمولا
- قطره
سلام پسرم تازه ۴ سالش تموم شده ۱۶ کیلو بود الان ۱۵ شده کم اشتها شده خیلی، چیکار کنم آقای دکتر ؟ قطره فلیپ و ویتامین دی میخوره ، ممنون

