Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی
زردی نوزادم در صورت و چشم ها طول کشیده راهکار چیه
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم پنج ماهه استش خیلی سرفه میکنه و آب ریزش بینی داره چه آنتی بیوتیک رو براش بدم سینشم خسخس میکنه
- گروه خونی
من گروه خونیم b و همسرم گروه خونیش b فرنزندم a همچین چیزی امکان داره
- سلام یه برامدگی نرم روی سر پسر ۱۸ روزمه تو رو خدا واسه چیه گفتن واسه زایمان طبیعی بوده امکانش هست از سر پسرم برع
آیا این برامدگی از روی سر نوزادم میره خیلی میترسم لطفا جواب بهم بدید ممنونم
- درمورد یبوست نوزاد
دکتر سلام وقت بخیر من دخترم دوماهشه چندوقت یه یبوست داره بعضی وقتا ۳ تا ۴ روزه مدفوع نمیکنه خیلی اذیت میشه لطفا راهنمایم کنید ماساژ میدم آب قند بهش میدم ولی بیفایدس
- بی ا شتهایی
سلام خسته نباشین.پسرم ۳ ماه دیگ میشه ۲ ساله میخواسم بپرسم چیکار کنم ک اشتهاش باز شه خیلی بد قزاس صبحونه نمیخوره فقط سوپ میخوره اونم به زور شهر خودم بردم دکتر بهش راسیپ داد ولی هیچ کمکی نکرد ممنون میشم از راهنماییتون.
- تیروئید
سلام آقای دکتر من سابقه تیروئید کم کاری دارم البته تو دوره نوجوانی وقرص میخوردم ودورهذبارداری آزمایش دادم نرمال و خوب بود دکتر گفت مشکلی نداری والان دخترمن ده ماهشه چون سابقه تیروئید ما ارثی هست خواهرم مادرم هم دارن احتمال داره دختر من هم داشته باشه ؟چه موقع باید آزمایش داد چطور پیگیر باشم؟ ممنونم راهنماییم کنید نگرانم
- پوست
سلام علت دون دون قرمز روی بدن نوزاد چیست
- گرانلوم ناف
سلام اقای دکتر دقیقا ناف دخترم دوماهه که قرمزی داخلش هست و ترشحات ابکی قرمزی میذه درمانش چیه شبیه همون گرانلوم هستش دو ماهشه کودکم
- دکتر اطفال
سلام خسته نباشید ببخشید من اشتباهی شربت نیوزینک تاریخ گذشته به پسر ۱۱ماهه ام دادم نگرانم چکار کنم؟؟؟
- دور سر نوزاد ۶ ماهه
با سلام پسرم ۶ ماهه است موقع تولد ۳۴ سانتی متر دور سرش بود. حالا بردم بهداشت شده ۴۶ از بهداشت گفتند به خاطر دور سرش باید متخصص ببینه ایا دور سر پسرمن نرمال هست یا نه ممنونم خیلی نگرانم
- توقف وزن گیری
سلام دکتر دخترم نان اچ آ میخورد ۶ماهگی آوردم پیشتون برای کنترل ۹کیلو بود الان۹ماهشه و ببلاک میخوره وزنش روی ۱۰استپ کرده و بالاتر نمیره چیکار کنم به نظرتون
- ریفلاکس
سلام دکترمن به پسر۸ماهم برای ریفلاکسش میتونم بجای قرص امپرازول۲۰روزی نصف صبحهاقطره امپرازولوبدم؟نحوه مصرفشم میگیدممنون
- تبریک
سلام اقای دکتر. سال جدید رو خدمتون تبریک میگم براتون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم،و بسیار سپاسگذارم بابت جوابهایی که به سوالاتم دادین تا به حال. خدا طول عمر همراه با عزت بهتون بده.
- قرمزی مقعد
سلام دخترم یک سالشه بخاطر گوش درد دکتر بهش اموکسی کلاو داده دور مقعدش قرمزه می سوزه گریه مکنه
- مصرف دارو در شیردهی
سلام وقت بخیر خسته نباشین، ببخشید آقای دکتر من دندونم درد میکرد قرص بروفاژل 400 خوردم بعد خوردنش تو نت دیدم منع مصرف نوشته تو دوران شیردهی پسرم هفت ماهشه حالا نمیتونم بهش شیر بدم؟
- سرماخوردگی کودک ۱۰ ماهه
سلام خسته نباشید پسر ده ماهه ای دارم که حدود ۱ هفته ست آبریزش بینی داره بهش سیفکسیم ۱۰۰ با سیتریزین و کوریزان میدم بهش اما هیچ تغییری نکرده چی بهش بدم که آبریزشش قطع بشه یه خورده هم خس خس سینه داره ممنون میشم پاسخ بدین
- سرماخوردگی
سلام آقای دکترپسر۴۸روزه من ازصبح عطسه وسرفه میکنه یکم بیقرارهم هست بنظرتون چیکارکنم
- خوردن کرم کاندولا
وقتتون بخیر دخترم یک سالشه یکم کرم کاندولا خورد من دهنش شستم شیرم بهش دادم ولی فکر کنم یکم خورد استرس دارم الان چیکار کنم
- کولیک
باسلام و وقت بخیر پسرم ۴۹ روزشه و از ۲۰روزگی کولیک داره که گاهی خیلی شدیده و گاهی خفیف ترمیشه ،برای وقت هایی که خیلی شدیده و هیچ جوری آرام نمیشه و فقط گریه میکنه درحدی که نفس کشیدنش هم سخت میشه، شربت هیدروکسی زین میتونم بدم؟چندقطره؟

