Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- راه نرفتن کودک دوساله
- قرص پوریک اسید وتاثیر انبر نوزاد
با سلام. نوزاد نه ونیم ماهه دارم وقرص پوریک سیدال مصرف کردم برای نوزاد مسکلی ندارد البته اولین قرص هست آیا باید شیر دهی رامتوقف کنم چه کنم؟
- حرف زدن کودک
سلام وقت بخیر آقای دکتر کودک ۱۴ماهه ام حرف نمی زنه فقط چند کلمه نامفهوم در حد دو سه کلمه اونم نامفهوم حرف میزنه بابا و نه و اسم خواهرش رو اونم واضح نمیگه البته آیا مشکلی داره ؟ رفتارش اما خوبه و و صداهای نامفهوم داره
- سفسکیم ۱۰۰
چندروز باید استفاده بشه سرفه خلطی هست کم بعداز۷روز
- لنگیدنپایکودک
سلام.پسرمیکسالودوماهشه.ازیکسالگیراهافتادهومشکلینداشتی ۴روزپیشیهمقدارپیادهرویداشت.وفکرکنمکفششهمتنگبود.شبخوابید.صبکهازخواب بیدارشدیکپاشلنگمیزنه.الان۴روزهعلتشچیه؟
- بیماری نوزاد
سلام آقای دکتر منظورتون یکی از داروها را بدهم کدامش بهتر بدهم
- بی خوابی کودک دوماه
سلام خسته نباشید آقادکتر دخترمن الان دوماهو بیست روزش هست شبااصلا خواب نداره،توطول روزهم سخت میخوابه خوابش خیلی سبکه اصلا عمیق نمیخوابه چیکارکنم
- چند روز باید به کودک ۳.۵ ساله شربت سفکسیم ۱۰۰داد
- شیر بز
سلام عیدتون مبارک اقای دکتر بدا کودک ۲۲ماهه که الرژی به پروتین گاوی داره و باعث رفلاکس شدید و سرفه کودک شده مبشه شیر محلی بز داد ؟ عوارضی نداره ؟
- دز مصرف ایراپراکس سفیکسیم برای نوزاد 9 ماهه
شربت ایراپراکس سفیکسیم 100/100 رو چه مقدار باید برای نوزاد 6 ماهه مصرف کنیم ؟
- سلام چن روزهست شیر خشک اپتامیل به بچم میدم از روزی که این شر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه وقش میکنه میشه دلیلش شیر خوشم باشه
سلام بچه من چند روزی هست شیر اپتامیل میدمش واز روزی که این شیر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه واز حال میره میشه دلیلش شیر خشک اپتامیل باشه
- سلام خسته نباشید دخترم 36روزشه شربت اهورا و قطره بی بی کر بهش میدم یبوست شده چیکار کنم شیر خشک گیگوز هم میدم آیا از اوناست الان هم شربت لاکتولوز دکتر داده بهش بدم میترسم عوارض داشته باشه
- دندان دراوردن
سلام نوزاد من هم چهارماهه نشده اما همش دستش رومیخوره یا هرچی بهش بدی .ممکنه زمان دندون درآوردنش باشه؟چطور مطمبن بشم؟ میتونم بهش دندان گیر بدم؟
- چرک خشک کن
سلام اقای دکتر، پسرم ۳سالشه ویروس، گرفت تب، خلط شدید سینه، الانم سرفه داره، دکتر بهش سفیکسیم ۱۰۰ و ازیترومایسین ۲۵۰داده چرک خشک کن ولی پسرم ازیترومایسین تلخ بالا میاره نمیخوره، یه چرک خشک کن دیگ میگین بخرم، سینش افتضاح چرکیه همراه سرفه ممنون
- رشد کودکان
سلام دخترم ۵سال۲ ماهشه وزنشم ۱۲وزن قدشم ۹۸ هیچ مشکل جسمی نداره فقط وزن نمیگیره ازمایش گرفتیم مشکلی نداشت لطفا راهنمایم کنید
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین کودکان
با سلام و احترام پسرم دچار گلودرد و تب شده است ، وزنش ۳۰ کیلو گرم و نه ساله می باشد محبت بفرمایید مقدار و چگونگی مصرف شربت آزیتروماسین ۲۰۰ رو
- _
سلام خسته نباشید ، پسر ۵ ساله دارم ۱۶ کیلو، یک هفته پیش دکتر بردمش ، گفتن عفونت گوش و گلو داره ، آموکسی کلاو ۳۱۲ هر ۸ ساعت ۵ سی سی بهش دادن ، الان دارو هاش تمام شده ولی هنوز گلودرد شدید داره نمیتونه آب دهنش رو قورت بده چکار کنم؟
- نفخ شیرخوار ۴ ماهه
با سلام پسرم ۴ ماهشه ولی هنوز نفخ و دلپیچه داره. مدفوعش هم یکبار در روز و مخاطی است. چرا هنوز این نفخ و دلپیچه شدید ادامه داره؟
- کرونا
بچه ای رو که کرونا داره شما ویزیت میکنین یا بیمارستان مراجعه کنیم
- شیرخشک نان کمکی ی پسرم میدم دوماهه هستش الان توی شهرمون موجود نیست میشه بیومیل پلاس بدم چون شیرمکمه باید بخوره مخصوصا اخرشبا

