Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه دیشب تاحالا یهو تب کرد دکتر بردمش گفتن لثش متورم شده و پاراکید داد ولی گفت اگه ابریزش بینی داشت باید شربت برای سرماخوری هم بدی . الان یکی دوبار ابریزش بینی داره ولی نمیدونم چه شربتی برای سرماخوردگی بایدبدم ؟
- آفت دهان
برای درمان آفت دهان کودک دو ساله چکار میتوان کرد؟
- آسم..
سلام وقت بخیر دختر 10 سالم تو این یک ماه دو الی 3 بار سرما خورد و سرفه هاش طولانی شد هر داروی سرفه دادیم خوب نشد تا کم کم شب ها از سرفه بیدار میشد دوباره سینش خلطی شد. شما گفتین دگزا بزن چون مدرسه میره. من بردم دکتر ریه الان دوهفته هست اسپری استفاده میکنه دیگه شب ها بیدار نمیشه ولی در طول روز سرفه خلطی هنوز هم هست. دکتر کفت اسم... تماما پختنی میخوره 4 کیلو وزن کم کرده. میخوام بدونم دگزا اگه بزنه تمام این خلط ها خشک میشه یا نه؟؟ دکتر امانی بردم
- تغذیه
سلام خسته نباشید، به نوزاد شش ماهه چند وعده و روزی چند قاشق بهش فرنی بدم؟ ممنون
- سرماخوردگی
با سلام پسر 2.5 ماهه ای دارم چند روزه بی قراره مدام گریه میکرد دکتر بردم گفتم گلوش عفونت کرده .ازیترومایسین .ستیریزین .سالبوتامول دادن .آیا درسته زیر 6 ماه این دارو هارو داد .و اینکه نگرانم بدنش مقاومت دارویی پیدا کنه.لطفا راهنمایی کنید .سپاس فراوان
- الرژی
اقای دکتر علت بروز الرژی در نوزاد یکسالونیمه چی میتونه باشه؟ همش سرفه میکنه
- باد معده
سلام آقای دکتر نوزادم بیمار شماس رفلاکس داشته شیر خشک ببلاک arبراش تجویز کردین آقای دکتر دخترم عجیب باد معده داره.از نظر شما مشکلی نیست
- سر
سلام پسر من4سال وهفت ماهشه سرماخورده خیلی سرفه میکنه با اسپری بکلومتازون هم دیگه جواب نمیده باقله ای هست درضمن آلرژی هم داره چیکار کنم؟
- تب کودک
پسرم ۵سالشه ۳روز تب داره البته روز اول داشت با آمپول و پارامید کنترل شد ۲روز عادی بود دمای بدن مرتب استامینوفن میخورد بعد دو روز دوباره تب کرده؟
- قرص
سلام قرص آهن ومولتی ویتامین توشیردهی میشه استفاده کرد
- شیرخشک
بهترین شیرخشک برای نوزاد نارس
- دونه زدن انگشتهای دست وپای کودک 10ساله
- شیردهی
سلام آقای دکتر بستنی و فالوده و چیزای یخی توی شیردهی تا کی منع داره؟
- خواب
سلام نوزاد ۲۷ روزه چند ساعت باید بخوابد؟؟
- قرمزی کشاله ران
با درود، حدود دو هفته هست که رگه های صورتی زیر پوستی در کشاله ران دخترم میبینم. تقریبا شکلش شبیه به رگهای چربی بعد از زایمان هست فقط به رنگ صورتی پررنگ در کشاله ران قرار دارد. ممنون میشم اگر راهنماییم کنید که آیا نگران کننده هست؟ آیا نیاز به درمان دارد؟ اگرنه خودش خوب میشه؟
- رفلاكس معده
با سلام دختر ٤ ماهه دارم با وزن تولد ٢٧٠٠ از بدو تولد سينه نگرفت و سينمو ميدوشم رفلاكس پنهان داره و الان در چهار ماهگي وزن ٦ كيلو داره دكتر پيشنهاد غذاي كمكي و شربت زانتاك رانيتيدين تجويز كرند اما سوالم اينه كي دخترم وزن گيريش عادي ميشه ايا وزني كه نگرفته جبران ميشه؟؟يا هميشه اينقدر كوچولو ميمونه؟
- دل پیچه واسهال
سلام خسته نباشید دختر ۱۳ ماهه دارم که از دیروز اسهال گرفته البته اسهال آبکی نیست و کمی رگه های مدفوع داره.از امروز خیلییی بدبو و کرم رنگ شده بردمش دکتر ولی خیلی جدی نگرفتن و گفتن حتما باید آبکی باشه رنگش هم مهم نیست و فقط پروبیوتیک دادن ولی من خیلی نگرانشم چون اشتها و فعالیتش هم کمتر شده البته تو این هفته خودم هم مریض بودم و ویتامین سی و سفیکسیم مصرف کردم.بچم شیر خودم را میخوره چیکار کنم که بهتر بشه
- زمان خوردن قطره بیبی کر
سلام زمان خوردن قطره بیبی کررومیخوام قبل شیر یا بعد شیر؟
- فاواسیم
- شربت ستادین دی سی
پسرم ۸سالشه سرفه خلط دارشدیدداره میتونم ستادین دی سی روبهش بدم

