Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مسمومیت با کریم ضد افتاب
طفل یازده ماهه کریم ضد آفتاب خورده آیا ضرر داره یا خیر
- سلام آقای دکتر پسرم سه ماهشه چند روزه سرفه میکنه امروزم بدنش داغ شد بردمش دکتر یک چهارم دگزا زد زد الان از ساعت یازده و نیم شب به بعد نمیخوابه و گریه میکنه هیچ جوره آروم نمیشه احساس میکنم درد داره چیکار کنم یا آقای دکتر پسرم سه ماهشه چند روزه سرفه میکنه امروزم بدنش داغ شد بردمش دکتر یک چهارم دگزا زد زد
سلام آقای دکتر پسرم سه ماهشه چند روزه سرفه میکنه امروزم بدنش داغ شد بردمش دکتر یک چهارم دگزا زد زد الان از ساعت یازده و نیم شب به بعد نمیخوابه و گریه میکنه هیچ جوره آروم نمیشه احساس میکنم درد داره چیکار کنم
- سرماخوردگی
خسته نباشین دخترم ۲/۵ ساله هست و ۵ روز پیش سرما خورده بود و الان بهتره ولی نمیتواند خلط گلو را خارج کند و اذیت میشود بینی را نمیتواند خالی کند و خلط را هم قورت میدهد میشه لطفا راهنماییم کنین تا خلطاش دفع بشه و خوب بشه
- وزن گیری کودک
سلام آقای دکتر دختر ۱۴ماهه از ۶ماهگی وزن گیری خیلی کمی داره همه چیز و چک کردیم هیچ مشکلی جز آلرژی به گندم و پروتین گاوی نداشت که البته اینارو هم تاحدودی می خوره کالپروتکتین ۲۶ بود دفع قند و چربی نداشت فقط پی اچ مدفوع ۶ بود باید چی کار کنیم ؟ گاهی وزنش بالا میره دوباره میاد پایین دلیلش چیه ؟
- سلام پسرمن گلودرد شدید دارد چه شربتی بهتر است
تازه پنج سالش شده گلودرد زیاد داره و کمی هم تب داره چه شربتی مناسبشه؟که هم باعث التهاب درد گلوپردش بشه هم سرماخوردگیشو کمتر کنه
- شربت کوآموکسی کلاو
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- خروسک
سلام اقای دکترپسرم ۲سال و۱ماهشه دچار خروسک خفیف شده دکتر برای پسرم دگزا وقرص،مونته لوکاس تجویز کرده الان نزدیک یک هفته هست هیچ تغیری نکرده فقط صدای خروسک ایش خوبشده ولی سرفه مانند خلط دار وابریزش بینی رادارد از دستگاه بخور سرد هم استفاده کردم فایده نداشت از چه داروی استفاده کنم که اثر بهتری داشته باشه باتشکر ازشما
- سرماخوردگی کودک ۸ماهه
دخترم ۸ماهشه سرماخورده سینوسهاش عفونت داره سرفه خلط دار داره شدید سرفه میکنه شربت آموکسی سیلین میدم برای سرفش چکار کنم
- بیماری گوارشی
دکتر برای کودک من فارکسیم ۱۰۰ تجویز کرده ولی میزانش رو نگفته پسرم ۱۷ کیلو وزن دارد و بیرون روی کم ولی دل درد به همراه تب ۳۸ درجه داشتن
- تاول زدن دست وپا ودهان
کودک ۳ ساله دارم که حدودا سه روز که در اطراف دست وپا روی زبانش تاول زده و خیلی بی قراری میکنه وچیزی هم نمیتونه بخوره وروز اول بیقراریش همراه تب هم بود حال شما راهنمایم کنید که چه جوری آرومش کنم وغذا بهش بدم وتا چه زمانی طول میکشه وعلتش از چیه
- خلط گلو و جمع شدن اب در دهان
- مشکل ادراری
سلام خسته نباشید پسر من دوسالش از صبح وقتی مای بیبی شو باز میکنم ادرار کرده ولی به شکل پودر آجری رنگ مشکلش چیست
- سفیکسیم
سلام آقای دکتر شما برای دختر 10ماهه ام سفیکسیم تجویز کردید میخواستم بپرسم تاچندروز مصرف کند؟ممنون
- مدفوع نداشتن کودک طی چهارروز
با سلام اقای دکتر فرزند دوساله ای دارم که چهارروزه مدفوع نکرده شربت انجیر و دارگهای گیاهی هم بهش دادم اما افاقه نکرد چکار کنم
- آیا مصرف قرص سفیکسیم به جای شربت
آیا مصرف قرص ۲۰۰میلی سفیکسیم هر ۱۲ ساعت به جای شربت برای کودک ۵ ساله اشکال دارد
- نوزاد وحیوان خانگی
اگردر منزل عروس هلندی داشته باشیم ونوزاد بخوهدبدنیابیاید...باید عروس هلندی را از منزل خارج کرد
- اسهال زرد رنگ
سلام دختر من خپ۷ ماهشه الان چند روزه که اسهال شدید و زرد رنگ و ابکی گرفته دلدیش چی هست و چه داروی باید مصرف کنه شب ها هم ب خودش میپیچه و گریه میکنه
- در مورد واکسن ۶ سالگی
سلام وقت بخیر .دخترم ۶ ساله اش میخام واکسن ۶ سالگی بزنم وزنش ۱۹ کیلو شربت بروفن چند سی سی وهر چند ساعت بهش بدم شربت تایلوفن اگر خواستم بدم چند سی سی وچندساعتی بدم بهش. باسپاس
- مطب.
سلام آقای دکتر شما از کی مطب تشریف میبرید؟
- پف کردن بدن و اسهال
سلام وقت بخیر آقای دکتر ب پسرم ۵ تا امپول بتا و ی هفته بعد ۵ تا امپول دگزا دادن موقع تزریق هم اسهال میشه هم بدنش ورم و پف می کنه انگار چاق شده آیا این عوارض خطرناکه؟دیگه هیچوقت از این آمپولها تزریق نکنم؟برای خلط و سرفه اش چه انتی بیوتیکی بدم؟خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید ۱۸ کیلو هست پسرم سپاسگزارم

