سلام نوزاد 23روزه ای دارم که در هفته 36بارداری با وزن 2680متولد شد و ناسازگاری گروه خونی با من داره من گروه خونیم O+هست و اون A+ روز سوم تولد ازش آزمایش خون گرفتن عدد زردیش 12.8بود که چهار ساعت تو دستگاه فتو تراپی بود روز 8 تولد از دوباره ازمایش گرفتن عدد زردی شده بود 13 و 24ساعت شیر مادر رو قطع کردم و شیر خشک دادم بهش و روز 13تولدش دوباره ازش ازمایش گرفتن عدد زردیش شده بود 15 که دکتر قرص فنوباربیتال داد 1/4ظهر و 1/2شب به مدت دو هفته میخواستم ببینم الان 12روز میگذره میخوام قرص رو قطع کنم یکباره قطع کنم یا نه به چه صورت؟!
مصرف قرص فنوباربیتال برای زردی
by | 10/05/2023

