Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذیه کودک
سلام دکتر خسته نباشید پسرم ده ماه شده میشه پودر سنجد یا همون سویق سنجد رو براش تو فرنی بریزم بخوره؟ متشکرم
- تکرر مدفوع
سلام وقت بخیر آقای دکتر دختر ۵ساله دارم ک چند روز پیش سرما خورد وگفت گلوم درد میکنه چون تعطیلات بود بهش. شربت اموکسی سیلین۲۵۰ دادم.قبلا هم داده بودمدو روز بعدش تکرر مدفوع داشت روز بعدش دیدم نزدیک ب۱۲ بار تکرار مدفوع داشت خب من شربت قطع کردم از امروز باز تکرر مدفوع داره نسبت ب روز قبل بنظرم کمتر شده آیا نیاز ب آزمایش یا دارویی داره اگر بخاطر شربت آموکسی باشه چند روز بعد بصورت نرمال برمیگرده
- ریزش مو
سلام و خسته نباشید دخترم 4سال ودوماهشه.موهاش کم پشت و نازکه.ولی از قبلش خیلی بهتر شده.الان یه ماهی میشه که ریزش مو داره، زیاد نیست ولی قبلا اصلا ریزش نداشت.ممنون میشم راهنماییم کنید.ممنون
- ابتلا به ،evb. در کودکان خطرناک است؟
من دخترم سه سالشه و یک ماه پیش به evb مبتلا شد البته مهد کودک هم جدیدا میره از اون موقع خوب شد ولی اول عفونت ادراری و بعد عفونت گوش گرفت آیا این در اثر ویروس evb هست ،؟ آیا این ویروس باعث سرطان میشه؟
- تيروييد
سلام دخترم ٢ سال و ٨ ماهشه ٥ ماه پيش ازمايش تيروييد داديم ٥/٤٠ بود دكتر گفت سه ماهه ديگه تكرار كنيد ايندفعه هم ٥/٣٩ بود رنج طبيعي بين٠/٣٥ تا ٥/٥٠ است ايا دخترم كم كاري داره و بايد دارو مصرف كنه؟
- شربت
سلام شربت پلارژین کیدرز برای بچه 4ساله فاویسمی ضرر داره
- بی حالی وبی اشتهایی
سلام خسته نباشید دخترم۲ونیم سال داره سرماخورده بود تب داشت الان تبش قطع شده ودارواستامینوفن هر ۶ ساعت میدم بخاطر بدن دردش ،الان خیلی بیحاله وکلا میخوابه هیچ چیزی نمیخوره به نظرتون طبیعی هست وبخاطر بیماری؟
- گلودرد چرکین
سلام پسرمن ۱سال و ۶ماهه هست سرفه های چرکی شدید داره وزنشم۱۳کیلو هست میخاستم بپرسم چند سی سی شربت سفکسیم بهش بدم ممنون میشم جواب بدین
- سلام پسرم4/5سالشه ودکتر برای عفونت گوشش نصف تاوانکس 500تجویزحرده آیا مشکلی براش پیش نمیاد؟
- گاستروانتریت در کودک یازده ماهه
درمان اسهال بدبو و چرب و چه کنم کودک یازده ماهه ام اشتها به غذا داشته باشد ؟
- قطره آهن،
با سلام آقای دکتر چه مارک قطره آهن به فرزند بدم؟
- تب بعد از واكسن يك سالگي
با سلام حدود ٢٣ روز پيش دخترم واكسن يكسالگي رو زده، از ديروز دچار بي اشتهايي شده و از ديشب هم تب كرده، هيچ علامت ديگه اي هم نداره. اين تب ممكنه به علت عوارض واكسن باشه؟
- رفلاکس
سلام آقای دکتر کودک دوماه م، رفلاکس داشت با مصرف امپرازول استفراغش بهتر شده ولی دهنش کف میکنه از خواب بیدار میشه، شیر مادر و شیرخشک ای آر میخوره.راهنمایی کنید لطفا.
- آلرژی
سلام آقای دکتر آیا رفلاکس آلرژیک هم مانند رفلاکس های دیگه به مرور زمان درست میشه؟ منظورمان ۶ماه
- مولتی
سلام بچم یکونیم سالشه.شربت ایروفیکس و مولتی ویتامین کیندر گرفتم.خوبه یا قطره مولتی ویتامین واهن بگیرم.؟
- اگزمای کودک
سلام ببخشید کودکم خارش شدید گردن با دونه زدن زیاد داره طوری که از خارش پوست گردنش ضخیم شده چه پمادی بزنم که خوب بشه هیدروکیتزون کلوتریمازول زدم هیچ فایده ای نداره به خاطر کرونا هم دکتر نمیتونم بره چی بزنم که خوب بشه و پوستش دیگه ضخیم و خشک نشه ممنون از لطفتون
- دندان
سلام وقت بخیر ببخشید کودک من وقتی پنج ماهش بود دو دندون پایینش دراومد الان هشت ماهشه و چند روزیه دندون بالا دراومده اما فقط یکی! و اندازه اش بزرگه... سوالم اینه که مشکلی ایجاد نمیشه که اون یکی دندون بالاش درنیامده؟؟ چون معمولا همزمان درمیاد
- ادرار گردن
سلام آقای دکتر گرامی پسرم ۵.۵ هستش بیمار شماست ولی متاسفانه رشت نیستم از امروز صبح هر نیم ساعت میره دستشویی و ببخشیدمیگه جیش دارم یخورده یا چند قطره میکنه و تمام میشه دیشبم گفت زیر دلم درد میکنه و بعدش خوب شد میخوام بدونم دارویی باید مصرف کنه یا مشکل خاصی داره؟
- اسهال
با سلام من پسرم دو سال و چهار ماهشه هشت روزه اسهال بد بو و استفراغ بد بو شبی یک بار داره خیلی وزن هم کم کرده دکتر برم شربت و آمپول نوشت بی فایده است
- عفونت گلو
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،دخترم ۴/۵ساله هیت با وزن ۱۷ کیلو ،گلوش سفید شده و دهنش بو میده ،چون قلبش مادرزادی سوراخ داره نگرانم ،آیا سفیکسیم ۱۰۰ براش کافیه ،سپاس فراوان .

