Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام اقای دکتر پریروز پسرم اوردم پشتون برای معاینه یبوست شدید داشت تمام مراقبت ها انجام دادم ولی بازهم شکمش سفته خیلی داره زور میزنه و ناراحتی میکنه شکمش کار نمیکنه چه چیزی بهش بدم که شکمش روون بشه دارویی یا چیزی که خوبش کنه
- قطره آهن
سلام هروخت به دخترم قطره آهن میدم مدفوعش قیری رنگ میشه.یه جایی خوندم که دلیلش جذب نشدن قطره ی آهنه خواستم ببینم به جای قطره ی آهن چه چیزی بهش بدم
- جواب ازمایش
سلام دخترم الان ۱۲ روزشه تو ده روزگی ازمایش داده gamma gt = ۲۹۰ بوده ولی بقیه فاکتورای ازمایشش نرمال بوده و لنفویستش هم ۵۹ بود و بقیه فاکتورای خونش نرمال بود دلیل بالا بودن این دوتا چیه درضمن زردیشم ۹ بود
- سرماخوردگی دختر ۹ ماهه
سلام
دختر نه ماهه ای دارم که سرما خورده ترشح چرکی بینی داره چه دارویی بهش بدم اصلا دارو بدم یانه
- لرزیدن نوزاد
با سلام نوزاد ۶ ماهه ای دارم که از ۳ ماهگی گاهی اوقات هنگام خوابیدن شروع به لرزیدن چند ثانیه میکنه و بعد آروم میشه. در هنگام بیداری اصلا این حالت رو نداره ممنون میشم علت رو بفرمایید.
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دختر سه ماهه و هشت روزه دارم که دوروز هست دچار گرفتگی بینی شده و هرازگاهی سرفه و عطسه میکند آیا ممکن است خدایی نکرده کرونا گرفته باشد؟ چیکار باید بکنم؟
- سرفه شدید
سلام آقای دکتر من پسرم پنج ماهه و۱۲ روزشه خیلی سرفه میکنه سرفه هاش خیلی شدیده جوری که نفسش بند میاد توصیه شما چیه ممنون میشم جواب بدین
- نخوردن غذای کمکی
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۹ماهشه دندونم دوتا داره ازکی میتونم بهش غذاهایی ک خودم میخورموبهش بدم چون تاالان غذای کمکی فقط سرلاکو دوس داره هیچی نمیخوره
- یبوست نوزاد هجدهماهه
سلام دکتر جان دختر من سه ماه یبوست داره بردم دکتر بهش شیاف دادن و شربت انجیر و اینکه میوه نمیخوره فقط سیب میخوره چکار کنم
- فونتانل قدامی
باسلام خدمت شما پزشک محترم نوزاد دختری دارم که نارس بدنیا اومده الان تازه رفته تو دور۶ ماه سرش موقع تولد۳۲ والان ۳۸/۵ هستش فونتانل جلوی سرش به اندازه یک سانت بازه میخواستم بدونم آیا طبیعیه یا کوچیکه و باید بیشتر باز باشه؟ باتشکر
- گرفتگی بینی
سلام خسته نباشید اقای دکتر.پسرم تازه رفته ۶ماهگی الان ۱ماهه دماغش میگیره قطره سدیم کلرید میزنم ۱،۲ساعت جواب میده بازم میگیره .از دماغ نمیتونه خب نفس بکشه چیکار کنم.
- سرماخوردگی
پیر ۶ ماهه ام شربت لیسکانتین(هر ۱۲ ساعت ۳/۵سی سی ) مصرف میکند. الان سرماخوردگی دارد چ دارویی و ب چ میزان بهش بدم؟
- بیماری های اطفال
دختر بچه ۸ ماهه باتب ولرز ۳۹ درجه دکنر استامینوفن داده وگفت آنفولانزا داره
- واکسن
سلام واکسن دو ماهگی و باید همون روز ۶۰ ببری یا زودتر یا دیر تر ؟
- حمام کردن
سلام و خسته نباشید. آقای دکتر بچه 2ماهه رو میخوام حموم ببرم داخل گوشش میتونم وارلین بزنم که آب نفوذ نکنه؟
- فرنی
سلام دکتر خیلی جاها شنیدم تو کشور های دیگه بعد از چهار ماهگی غذایی کمکی رو شروع میکنن دخترم واکسن چهار ماهگی ش رو زده میتونم بهش فرنی و لعاب برنج بدم؟
- 1544
سلام دکتر بچه در چندماهگی باید خودش بایسته وتاکی نتونه خطرناکه واینکه بچه سینه خیز رفته ولی تقریبا 15روز قبل تولدیک سالگی چهاردست وپا شداین یعنی تاخیر
- غده در پشت سر نوزاد
سلام دخترم نه ماهه هست... به تازگی متوجه تعدادی دانه در زیر پوست سرش شدم حدود دو تا دونه در دو طرف سرش .. اندازشون مثل دونه لپه بود و وقتی فشارش میدادم حرکت میکرد ایا خطرناکه ؟
- نوزاد 40 روزه
سلام نوزاد من 40 روزه است و به خاطر مشکل اى یو جى ار در 34 هفته باوزن 1600 به دنىا امد. با تجويز پزشک به او شير خشک نانا ميدم. امروز وزن او 2500 شده اىا وزن گىرى او خوب بوده و آیا او همىن طور ضعىیف مىماند. سر او کمى بزرگ تر از بدنش است درست مىشود؟
- سرماخوردگی
وقت بخیر خسته نباشید دخترم صداش گرفته 8,ماهشه فکر کنم سرماخورده بعد شربت افاکسیم از داروخونه گرفتم میدم بش هر 12, ساعت اشکال ندارد براش

