Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه خروسکی کودک
سلام خدمت شما پسرم 8سالش امسال تا الان 6بار خروسک شده وهربار با آمپول دگزامتازون خوب میشه سوالم اینه دلیلش چی هستش ودارو چی بدم که خوب بشه ممنون
- چشم
سلام پسر دو سال وونیم دارم از نوزادی تا الان لکه های خاکستری توی سفیدی چشم داره . هفت ماهگی برا چکاب پیش چشم پزشک بردم در این مورد چیزی نگفتن . می خواستم نظر شما در مورد لکه های خاکستری بپرسم
- طریقه مصرف اموکسی سیلین۱۲۵
با سلام وخسته نباشید طریقه مصرف امو کسی سیلسن ۱۲۵ در روز برای کودکان چقدر است
- عفونت گلو
سلام پسرمن شش سال تمام سن دارهو۱۸کیلووزن داره والان چندساله همیشه عفونت گلوداره وهیچوقت کاملا خوب نمیشه لطفا راهنمایی بفرمایید
- چشم دخترم رو پشه نیش زده خارش و ورم داره.راه درمان خارش چیه؟
- اسهال
سلام دکتر من ۳ماهه اسهال دارم از وقتیکه عمل دست انجام دادم دقیق ۳ماه هست میتونین بهم بگین باید چیکار کنم؟
- سلام آقای دکترپسرم سرماخورده چندروز دیگه 7سالش تموم میشه آیاباسرماخوردگی واکسن بزنم مشکلی نداره؟
- زمین خوردگی روی شیشه
سلام ببخشید داداش من ۳ سالشع سرش خورده به شیشه تلویزیون و اون شیشه شکسته سرشم همون موقع خون اومد چ کار کنم
- کار نکردن شکم ودونه های قرمز
سلام .من شیر خودم رو به بچه میدم وچون شیرم کم بود .اول شیر ب ب لاک دادم ولی چون ۶ روز شکمش کار نکرد ولی بعد از کار کردن شکمش نرم بود البته اب گرم بهش دادم..الان شیر خشک گیگوز میدم خودمم از لحاظ رزیم غذایی فقط نون سبزی ومرغ وگوشت اب پز میخورم.یه سری دو نه های قارچی روی صورت بچم دراومد که قرمز هستند..وبا شیر خشک گیگوز هر ۲ یا ۳ روز یا ۴ روز شکم بچم کار میکنه ولی سفت ویبوستی نیست....بچه اولم اگزمای پوستی هم داشت ودرنهایت شیر خشک پپتی بهش دادم...به نظرتون چیکار کنم برای شیر خشک مناسب ...ایا کارکردن شکم هر ۲ یا ۳ یا ۴ روز با شیر خشک گیگوز طبیعه یا باید عوضش کنم.الان بچم یک ماهشه..قطره بی بی careهم بهش میدم
- شربت ازیترومایسین ۲۰۰واسه کودک هفت ماهه چقد بدم
- پسرم موقع دویدن سرفه اش میگیره
پسرم۶ونیم سالشه موقع دویدن بعداز10ثانیه سرفه اش میگیره قبلن اینطورنبوده الان یکماهه اینطوریه دلیلش چیه عادیه یانه
- چ مقدار سفکسیم ب کودک ۲ساله بدم
چ مقدار دارو سفکسیم ب بچه ۲ساله نیمبدم
- کارکردن شکم
سلام آقای دکتر،دخترم 3سالشه وزنش 12/5هست.معمولا یک روز در میان شکمش کار میکنه ولی باحجم زیاد و نرم .اقای دکتر الان که غذای خانواده میخوره شکل مدفوعش طبیعیه؟البته بعضی صبحها یا وقتهای دیگه دست میزاره رو شکمش میگه درد داره .ممنون از راهنماییتون
- کودک ۴ ساله
سلام آقای دکتر من شربت زین گامان رو گرفتم میتونم اینو بجای ایمونس بهش بدم ؟ تشکر
- لوزه سوم
باسلام خدمت آقای دکتر. پسرم الان ۶سال و دوماه داره از پارسال با عکس لوزه متوجه شدیم لوزه سوم بزرگ داره.تو این یه سال پیش دکتر چراغی و قلعه باغی بردیم و باز هم مشکل داره مشکلاتش آپنه شدید خواب داره خرپف میکنه از دهان نفس میکشه از دهنش موقع خواب کف و حباب درمیاد و تودماغی حرف میزنه. برای ما یه دکتر خوب که کارش درمان یا جراحی لوزه باسه معرفی کنید که پسرمو پیشش ببریم واقعا داره عذاب میکشه ممنونم
- فاویسم
سلام دخترم ۴سال و۷ ماه هست سرفه داره ایاشربت دکسترومتورفان بخوره ضرره داره
- دندان
سلام دخترم ۱۵ ماهشه پیشونیش بعضی شبا گرم میشه ولی هیچ علائمی نداره من استامینوفن میدم خوب میشه همیشه اینجور نیست بعضی شب ها اینجور میشه دلیلش جیه میتونه از دندون باشد ؟؟
- پوسته شدن پشت ناخون و رژیم غذایی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر۱۶ماهه م پوست انگشتش ریش ریش شده پشت ناخونش و خیلی بدغذاس رفلاکس خفیف داره دو دوره امپرازول خورده غذاش فقط چلو هست با ماست چی بهش بدم اشتها آور باشه مرسی
- واکسن۱۸ ماهگی
سلام خسته نباشید کودک۱۸ماهه من قبل از واکسن۱۸ماهگی کرونا گرفت و چند روز تب داشت خداروشکر الان بهتره ولی واکسن ۱۸ماهگی رو بهداشت نزد گفت دوماه تاخیر ایرادی نداره نظر شما در این مورد چیه؟
- اب خوردن زیاد
بچم ی سال و شش ماهشه آب زیاد میخوره باید چیکار کنم

