Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
دخترم سرما خورده خیلی بد سرفه میکنه و ابریزش بینی و عطسه دار تب نداره دیشب خیلی گریه میکرد اصلا اروم نمیشد چ دارویی بدم بهش؟
- سلام دخترم ۵سالشه وزن ۱۶کیلو چقدر باید بهش شربت سفالکسین بدم ممنون
سلام وقت بخیر دخترم پنج سال داره وزن ۱۶کیلو دکتر بهش سفالکسین ۱۲۵داده نگفته چقدر بهش بدم لطف کنین راهنمایی کنین ممنون
- سرما خوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه سرما خورده فقط تب میکنه ایا دادن تخم مرغ دردوران سرما خوردگی باعث تب میشه
- پسر 3.5دارم که بدون دلیل گاهی اوقات پرخاشگری میکند و شروع به کتک زدن میکند راهکار چیست
- خوردن شمع
دخترم دو سال و نیمه هست و اندازه دوبند انگشت شمع خورده برای سلامتیش خطرناکه؟
- از شیر گرفتن کودک به همراه مدفوع زیاد
با سلام وخسته نباشید خدمت شما پسرم 19ماهشه ازشیر گرفتمش خیلی شکمش کار میکنه روزی ۵ دفعه بیرون روی داره ایا طبیعی هست؟ و اینکه خیلی برنده است، بااینکه تند تند عوضش میکنم بازهم باسنش خیلی سوخته لطفا کمکم کنید، ممنونم ازشما🌹
- سرماخوردگی
سلام دخترم شش ماهش هست سرماخورده کمی التهاب گلو داره وآبریش بینی کمی هم سرفه میکنه چشماش قرمز شده ومتورم شده بردم دکتر شربت پلاژن دادن وشربت آموکسی سیلین برای چشماش چیزی ندادراهنمایی میکنید لطفا واینکه آموکسی سیلینو چطور بدم مقدار مصرفشو
- سلام اقای دکتر بچم دوماهشه برای عفونت گوش و تب اموکسی سیس
اموکسی سیلین نوشت دونیم سی سی باید همینقدر بهش بدم یا قطع کنم
- ????
سلام آقای دکتر چندوقت پیش راجب نوزادم سوال کردم پرسیدم پشتش قوزداره میشه شمافرموديدبايدببرمش روماتولوژي.سوالم آینه تاچندماهگيش ياتاچندسالگيش فرصت داره پشتش درست بشه اياهمين حالابايدببرمش ياتاچندماه بشه دیگه نمیشه کارش کردممنونم
- بهترین زمان گرفتن شیر خشک
با سام و خسته نباشید آقا دکتر.، دختر من 16ماهه هست و در طول روز خوب غذا میخوره و میخواستم بدونم بهترین زمان گرفتن شیر خشک کی هست.؟
- جواب ازمایش
دخترم ده سالشه دل درد داره بردم دکتر ازمایش نوشته که تو ازمایش wBc بالا ست به همرا ه اون هلیکو باکتری هم بالاست که دکتر نوشته اندوسکپی واقعا نگرانم ممنون میشم جواب بدین
- تداخل شیر خشک بادارو
سلام میشه شربت سرماخوردگی کودکان وآبریزش بینی با شیر خشک قاطی کنم وبه بچه یکسال ونیمه بدم؟
- خلط بینی
سلام ی هفته پیش بچه یکی از فامیلا ابریزش بیتی داشت دخترمم ازاون گرفته دخترم ۱سال و ۵ماهشه هیچ علامت دیگ ای نداره فقط بینیش خلط داره موقع شیر خوردن و خابیدن اذیت میشه دکتر داروخانه اموکسی سیلین داد هر ۸ساعت۳سی سی میدم بش ولی هنوز خوب نشده چی بهش بدم؟ا
- تیروئید
سلام دختر ۶ ساله دارم ک تو آزمایشش تیروئیدعدد۶،۱ هستشخواستم نظر شمارو بدونم
- سرفه
سلام آقای دکتر پیام داده بودم راجع به سرفه بچه علایم دیگه ای نداره کمی ابریزش داره و سرفه میکنه فقط مخصوصا صبحهها انگار کمی سرفه خلط داره ابریزش بینی داشت که دیگه خیلی کم شده ۶سالش هست و وزنش هم ۱۸کیلو
- دهان
سلام دکتر دخترم سه سالشه و دهانش همیشه بوی عفونت میده و افت میزنه
- علت زردی کف دست وپاهای پسر ۷ ساله ام چیه
صورتش زرد شده با کف پاهاش البته بسیار مرکبات قبلا استفاده کرده بود ولی چند هفته هست قطع کردم ولی خب هنوز هستش واقعا نگرانم
- سوال قبل
ببخشید درتکمیل سوال قبل وزنش 9کیلو600
- وزن نگرفتن کودک و بی اشتهایی
با عرض سلام کودک ۴/۵ ساله ای دارم که بشدت کم غذاست و آزمایشات هم مشکلی نداشت و خیلی هم لاغر شده میشه بگین چی بهش بدم غذاش بیشتر بشه ممنونم
- سرفه نوزاد شش ماهه
سلام وقت شما بخیر پسرم مریض شماست پنج ماه و ۲۳روزشه از سه روز پیش آبریزش بینی و عطسه داشته و تب زیر ۳۸ درجه روز سوم سرفه خشک و خشکی گلو شروع شده چه دستوری میفرمایید؟

