Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال و تب پسر 8 ماهه
سلام
پسرم 8 ماهشه اسهال و تب داره ای دوروزه بردمش دکتر آزیترو 100 داد ولی خوب نمیشه. باید دارویی باشه اسهال قطع شه کمکم کنید لطفا
الان پسرم اشتها نداره و شیر خشکی هستش و غذا نمیخوره
- لکنت زبان کودکان طبیعی است ؟
سلام
وقت بخیر
دختر من ۱ سال و ۱۱ ماهشه
حدود یک هفته هستش که در ادای کلماتش لکنت پیدا کرده
بعضی روزها این مورد خیلی کم هست و بعضی وقتها زیاد میشه
این موضوع مارو خیلی نگران کرده
باید چی کار کنیم ؟
طبیعی هستش ؟ چجوری رفع میشه ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید ، - واکسن۱۸ ماهگی
سلام خسته نباشید کودک۱۸ماهه من قبل از واکسن۱۸ماهگی کرونا گرفت و چند روز تب داشت خداروشکر الان بهتره ولی واکسن ۱۸ماهگی رو بهداشت نزد گفت دوماه تاخیر ایرادی نداره نظر شما در این مورد چیه؟
- وزن دختر 9 ماهه
سلام
من دخترم وزن تولدش 2900 بود تا 6 ماه هم وزنش خوب بود الان 9 ماه و 4 روز دارد وزنش 6700 هست. چکارکنم وزن بگیره؟
- تیک کودکان
پسرم ۶ سال سن دارد و مدت یک ماه است حرکات گردن و فک پایینش بصورت تیک درآمده است اول فکر کردم گردن درد دارد اما الان همش این کار رو تکرار میکنه کمکم کنید
- با سلام
سلام دکتر دخترم ۱۳ماهشه دیروز ۴بار ،،امروزم از ۵صبح ۴بار تاالان ۳عصر دفع داشته اسهال شده چکارکنم؟ علامت دیگه ای نداره از دفع زیاد سوخته پاش و جیش میکنه گریه میکنه چی بزنم براش؟ ممکنه از دندون باشه یاازواکسن یکسالگی که سه روز پیش تزریق کردیم؟ سوال دوم اینکه از خواب نیم ساعت نشده بلندشده باز خمیازه میکشه بخاطر چیه؟
- واکسن 4 ماهگی
سلام آقای دکتر واکسن 4 ماهگی رو میشه یک روز زودتر زد؟
- شپش
سلام آقای دکتر من ۷ ماه پیش شامپو پرمترین واسه شپش گرفتم و استفاده کردم نصفش ماند نگه داشتم دوباره همونو امروز به موهای دختر ۷ سالم زدم اشکال داره یا نداره؟خراب نبود؟
- در باره سرما خوردگی
سلام خسته نباشید. ببخشید من دخترم یک سال و نیمشه گفتن یه وبروس سرما خوردگی اومده دخترم الان فک کنم از اون ویروسه گرفته میتونید کمکم کنید؟
- شربت ايميونس
سلام آقاي دکتر دخترم 13ماهشه شما گفتيد روزانه سه سيسي بهش شربت ايميونس بدم آيا بايد 1ونيم سيسي صبح و يک و نيم سيسي غروب يا شب بدم؟؟؟يا همش رو يکجا بدم؟؟
- شیرخشک مناسب
نوزاد دوماهه که شیرمادر میخوره، گاهی شیرم خیلی کم میشه و نوزادم گرسنه می مونه. با توجه به اینکه نفخ و دلپبچه داره و مدفوع مخاطی و گاهی شیر بالا میاره، چه شیرخشکی براش مناسبه؟ ببلاک یک دادم یبوست شد و نفخ شدید
- درمورد کودک 20ماهه
سلام. 23روز پیش پسرم که سابقه تشنج قبلا داشته و دارد مصرف میکرد با قطع چند روزه دارو دچار تب و تشنج شدند. یعنی از چهار دهم خرداد دیگر تشنج نکرده الان میتونم واکسن یکسال و نیمه بچمو بزنم.
- سرماخوردگی
پسرم دو ماهشه خس خس سینه داره با سرفه کم اما خلط دار یه دکتر شربت ازیترومایسین نوشت و اونیکی اموکسی سیلین کدومش بهتره بدم و مقدارش چقدر؟!
- عفونت گلو
سلام مجدد ببخشید شربت آزیترومایسین پیدا نکردیم حالا چی بدیم برای عفونت گلوش
- آزیترومایسین با دستور اشتباه
سلام آزیترومایسین ۲۰۰ برای بچه ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر بدهم ؟ داروخونه نوشته روزی یک قاشق شما بفرمایید چند سی سی باید بدم و تا چند روز؟ خیلی سپاسگذارم از الطاف شما دکتر خدا شناس اجرتان با آقا اباعبدالله
- باسلام چند سی سی دارو به بچه بدهم
کودک ۳ ساله با ۱۵ کیلو وزن سه روزه تب داره میخام بهش سوسپلنسیون آزیترو مایسن ۲۰۰بدهم
- استفاده از قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۶ساله برای چرک گلوسینوزیت سرفه
سلام ببخشید سوالی دارم آیا کودک 6و7ساله می تاند برای عفونت کلو قرص سفکسیم 200یک بار در روز مصرف کند در صورت مشکل گوارشی چکار کند پیشایش ممنون
- ازمایش
سلام ببخشد ازمایش گلبول سفید دخترم ۱۵۰۰۰ نتروفیل ۳۳ لنفوسیت ۶۲ و مقدار ESR ۲ ازمایشش مشکلی هست
- ایستادن
سلام آقای دکتر دخترم هفت ماهشه یکی از پاهاشو روزمین میزاره اون یکی رو انگشتشو زمین میزاره خیلی نگرانم آیا طبییعه یا ببرم دکتر از کی باید دوتا پاشو بزاره زمین ممنون
- پزشکی
سلام پسرمن۴سالشه تب وسرفه داره .تبش باتب برپایین میادمیخواستم بدونم برای سرفه اش چه شربتی روپیشنهادمیکنین

