Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خون آمدن از دهان کودک ۶ساله
سلام وقت بخیر دخترم گاهی وقتا صبح که بیدار میشه میبینم از دهنش خون آمده و زبان و گلوش و لثه هاش پر خون خشک شده هست ،همیشگی نیست بعضی شبا این اتفاق میفته و هیچ مشکلی مثل سرما خوردگی و تب و اینا هم نداره میشه لطفاً علتش رو بگین خیلی نگرانم ،ممنون.
- مالیدن صورت چشای نوزاد۹ ماهه
دخترم ۸ نیمه هرروزصبح یه تایمی توخواب وول وول میکنه چشاش صورتشومیماله غرمیزنه نمیخابه چندتادکترم بردم خوب نشده توروخداکمکم کنین
- ایمونس
با سلام شربت ایمونس که معرفی کردید برای کودکان ۴ سال روزی چند سی سی بدم؟
- هیدروکورتیزون
در طی یک ماه پسر ۵ساله ام سه بار برای سه موضوع مختلف به پزشک اطفال مراجعه کرده برای سرماخوردگی یک بار تب ویروسی و الرژی و یک بار گزیدگی چشم و دست توسط پشه و حشره هر سه بار دکتر امپول هیدروکورتیزون تجوبز کرد یک بار که گفت تب ویروسی داره به علاوه الرژی امپول هیدروکورتیزون و شربت ایبوپروفن و شربت سالبوتامول داد سوالم اینه مصرف هیدروکورتیزون و ایبوپروفن با هم تداخل دارن باعث خونریزی معده و روده میشه به شدت نگرانم و اینکه تب داشته هیدروکورتیزون تزریق شده ایرادی داره و سه امپول در یکماه کورتون زیادی هست مگر نه؟
- یبوست مزمن دختر دوساله و نیم
- گریپ میکسچر نرس
سلام. نوزاد ۲۵ روزه دارم. شب خیلی دلدرد داشت شربت گریپ میسچر نرس وارویز رو ۲ سی سی بهش دادم. الان دیدم روش نوشته زیر یک ماه استفاده نشود . تاثیر بد رو بچم داشته؟
- سلام وقت بخیر جناب دکتور پسر 7سالشه صورتش زرد شده و خیلی وقته غذا میخوره یدفه میاره بالا ولی صورتش زرد شده یک ماهی هست
سلام وقت بخیر جناب دکتور پسر 7ساله دارم غذا میخوره بالا میاره در هفته یکبار آنان یک ماه هست صورتش زرد شوده
- آیا قرص آفاکلاو ۶۲۵ برای فاویسم بد است
- بیماری
سلام آقای دکتر پسر یک سال و نیمه دارم که توی خواب خروپف میکنه از نظر شما مشکلی نداره؟
- شربت اشتها اور
سلام اقای دکتر دخترم ۲ سال و۱۱ ماهشه خیلی کم غذاس مایل ب میوه وغذا خوردن نیس زیاد میشه ی شربت اشتهااور معرفی کنید ک بدم بخوره
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسرم دوسال و هشت ماه دارد و سرماخورده. شربت پلارژین و استامینوفن بهش میدم. ابریزیش بینیش قطع نمیشه . طبق فرمایش شما شربت سیتریزین بهش دادم اما اثر نکرد و همچنان ابریزش بینی ابکی دارد. میشه لطفا دارویی قویتر برای قطع ابریزش بینیش معرفی کنید. متشکرم
- تب_کودک
سلام خسته نباشید من دخترم 22ماهشه از دیشب تب داره داغ بدنش بازی میکنه شیرم میخوره بودنش داغه سرشم داغه تبشو میگیرم 37/6بود استامینوفن میدم میاد پایین دوباره داغ میشه بالاتنه داغه میترسم کرونا باشه یه دفعه اینجوری شد یه کمک ابریزش بینی داره الآنم تعطیلات نمیتونم بیمارستان ببرم چون خیلی آلوده است مطب هام باز نیست تورو خدا راهنماییم کنید .
- شيرمحلي
سلام آقاي دکتر دخترم يک سالشه خيلي شير خودمو ميخوره و غذا زياد نميخوره صبحونه که اصلا نميخوره شب ها هم خيلي براي شير بيدار ميشه تاصبح فقط شير ميخوره ميشه بهش شير محلي رو 20دقيقه بجوشونم و فقط شب ها قبل خواب بريزم توي شيشه شير بدم بخوره؟؟
- بد غذایی و مدفوع سفت
دخترم 13 ماهه هست , بد غذاست غذاهای جامد ومیوه هایی مثل سیب رو می جود بیرون می ریزد , در نوزادی رفلاکس داشت که درمان شد از 3ماهگی تا 8 ماه رانیتیدین و شیر ای آر خورد , از سه ماهگی شیر خشک خورد , نزدیکه یک ماهه که شیر نان 3 رو شروع کردم مدفوعش سفت شده به سختی مدفوع میکنه و زور میزنه بعضی موقع ها موقع مدفوع کردن خون میاد , یه ماهی کنار مقعد هم چیزیی شبیه گوشت اضافه دراومده
- کهیرهای پوستی
سلام اقای دکتر.پسر من ۶سالشه و از دیروز بدنش پر از کهیر شده..طوریه ک پشت و شکمش پراز کهیره باز بعدازچندساعت همه خوب میشه و کهیر ها رو صورتش و پاهاش میاد.خارش هم داره.دکتر بردمش شربت زادیتن و قرص نیزوپرد۵ و ایروکاست جویدنی دادن..زادیتن فقط شبها۵سی سی تجویز کردن.نیزوپرد هر ۸ساعت ۱دونه و ایروکاست فقط شبها ۱عدد....من از مصرف نیزوپرد خیلی میترسم بخاطر کورتونش.چکار کنم؟البته دکتر بخاطر اینکه پسرم راضی به تزریق دگزا نشد قرص نیزوپردو تجویز کردن
- سرقه
برای سرفه دخترم چی بدم خوب باشه سرفه هاش خس خس میکنه
- اس امپرازول
سلام آقای دکتر بچم از ۱ماهگی اس امپرازول میدمش، دکتر برا۲۰ روز نوشته، چند وقت دیگه ادامه بدمش؟ و اینکه هنوز تک سرفه داره دارویی برای اون نمیشه داد؟
- خارش پا
دخترم پنج سالشه شبها خارش و سوزش داره در قسمت کف پا و انگشتای پا. من بتامتازون استفاده کردم ولی خوب نشد میخاستم بپرسم چیکار کنم؟
- سرماخوردگي و تب
سلام خسته نباشيد پسر ١٣ ماهه ام ابتدا يك هفته اسهال داشت و بعد سرماخورد كه در نتيجه اون ٥ روز آزيترومايسين و ٧ روز آموكسي كلاو به تجويز پزشك مصرف كرد. بعد از اون ٤ روز تب بالا داشت و عفونت توي آزمايش خونش بود كه دو شب بستري شد بعد از مرخص شدن دچار آبريزش بيني و بدنبال اون سرفه خلط دار و عطسه شد كه به تجويز پزشك زيثرومكس، ديفن هيدرامين اكسپكتورانت ، زاديتن، ايميونس به همراه مولتي ويتامين و آهن مصرف ميكند امشب بعد از سه دوز آنتي بيوتيك دوباره تب كرده. علت چي ميتونه باشه؟چرا اينقد تب ميكنه؟ و اينكه الان آنتي بيوتيك مصرف ميكنه چرا بايد باز تب كنه؟
- سرماخوردگی وسرفه خلط دار باتب
دوروزه دخترم سرفه های خلط دار شدید داره از دیروز ظهر هم تب بالای ۳۸ داره آبریزش بینی اش شفافه کمه .عطسه نداره براش تب بر هر ۴ ساعت میدم بینی اش هم با سرم میشورم آنتی بیوتیک میتونم بدم مثبت سفیکسیم ۱۰۰

