Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف شربت ازیترومایسین
سلام پسرم ۲۳ کیلو وزن داره. مقدار مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰ لطف میکنید؟ ممنون
- گرفتگی بینی
سلام پسری ده ساله دارم و الان حدود چند هفته هست که مدام بینیش میگیره و آبریزش داره و تو دماغی حرف میزنه. دو روز طول میکشه دوباره خوب میشه بعد باز برمیگرده . به نظرتون آلرژی فصلی داره؟لطفا راهنمای کنید.
- حالت تهوع
سلام دخترم ۲۲ ماهش هست چندروزه بی اشتهاس غذا نمیخوره فقط شیر میخوره و حالت تهوع داره بهش پودر امپرازول دادم ایا فقط دارو دیگه هست برا تهوعش بند یاد؟
- معرفی چشم پزشک کودکان
سلام آقای دکتر، برای چکاپ چشم دختر ۴ ساله به جز دکتر مدقالچی پیش کدام چشم پزشک ببرم ؟ممنون از راهنمایی شما
- تب و لرز بچه
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم از ۴ صب تب کرده تبش انچنانم بالا نیس ۳۷ و ۷ بود شیاف زدم ۳و نیم ساعت بعد شد ۳۸ ولی تا تبش ۳۸ شد لرزم داشت پتو پیچیدم و قطره دادم که درس شد .....سر واکسن ۱۸ ماهگی هم تب و لرز داشت تا تبش میرف بالا لرز میگرف ، این طبیعیه پسرم وقتی تب میکنه لرز میکنه؟؟؟؟
- تب کودک
دختر ۶ ساله ام دیروز تا حالا تب داره دکتر بردم اما هنوز تبش قطع نشده گلو درد هم داره قرص استامینوفن داده گفته باید تست کرونا بده سه ماه پیش کرونا گرفتیم
- خواب
سلامدخترم تقریبا 15ماهشه یه مدتیه تو خواب هی قلت میزنه ی وقتایی هم گریه میکنه اینم بگم ک 90%رو شکمش میخوابه،سابقه رفلاکسم داشتهدلیلش چی میتونه باشه
- بیهوشی دندانپزشکی
باسلام اقای دکتر پسر سه سالو نه ماه که برای ترمیم دندان هاش دندانپزشک گفتن باید تحت بیهوشی باشه منتها یک پزشک اطفال گفتن که رو مغز تاثیر میزاره ایا این درسته ؟و اینکه پسر من نیاز به جراحی فتق هم داره که میترسم دوتا بیهوشی بهش اسیب بزنه و از یه طرف هم پسرم به احتمال زیاد بیش فعالی داره ایا رو بیش فعالیش تاثیر میزاره یا نه لطفا راهنمایی کنین
- جوشهای ریز پوستی
سلام۔دختر من ۳ سالش هستش و ازتقریبا ۱ سالگی جوش های خیلی ریزی روی رون پاهاش بود و الان تو ساق پا و دستهاش هم هستش علتش رو میخواستم بدونم۔ممنونم۔
- قطره ویتامین دی3
دکتر پسرم 3سالشه حواسم نبود نصف قطره چکان ویتامین دی 3کشیدم حواسم نبود بچه خورده چکار کنم
- مقدارمصرف شربت
سلام خسته نباشید دکتر عزیز غرض از مزاحمت مقدار مصرف شربت آزیترومایسن 200 رو واسه نوزاد 2سال و چهار ماه چند قاشق چایخوری باید خورده بشه.ممنونم
- شربت دی سیکلومین
سلام اقای دکتر پسرم دوسال وهشت ماهشه و جست وخیزش خیلی بالایه ،، دل درد میگیره میتونم شربت دی سیکلومین بهش بدم ،، ۱۵ کیلو وزن دارد ،، چه مقدار وهر چند ساعت باید بهش بدهم؟؟ مرسی
- شیرخشک نئوکیت
سلام آقای دکتر میشه توی شیرخشک نئوکیت قند انداخت؟برای بچه۶ماهه.
- قرص جوشان ویتامین سی
سلام وقت بخیر ببخشید قرص جوشان ویتامین c ۱۰۰۰ میلی گرم برای ۵ سال دستور مصرف رو لطف میکنید
- سرفه شدید
سلام پسرم سرفه های شدید وعمیق داره آویشن وزیتروکم بهش دادم اثری نکرد میشه یه داروی خارجی بهم معرفی کنید که این سرفه های از بین برن در ضمن سابقه حساسیت یا همون آلرژی داره سنش هم یکسال و۴ماه ممنون میشم زودتر راهنماییم کنید باتشکر
- سرفه وسرماخوردگی نوزاد۲ماهه
بچم کم اشتهاشده تب واسهال داره سرفه هم داره چکارکنم
- سلام پسرم 2سالشه علائم سرفه داره روی زبونش سفیدک زده
- داروی سفکسیم
به کودک یک ساله..با وزن ۱۱کیلو ..چه مقدار سفکسیم بم ..لوزه داره ..گلوش التهاب داره
- قرص جوشان
باسلام ، قرص جوشان سیستئین ۶۰۰ را برای بچه ی ۹ ساله میتوان داد چون دکتر براش نوشته بخاطر سرفه هاش که خشکه ، میترسم بهش بدم چون دکتر از این دارو برای خودم نوشته بود گفتم شاید ۶۰۰ روزی دوبار زیاد هست لطفا شما بفرمایید.
- حالت تهوع واستفراغ
سلام وقت بخیر دخترم سه سال ونیمشه، شب توخواب بیدارشد و استفراغ کرد ، تا صبح چند بار استفراغ کرد، گریه میکنه میگه آب میخوام، کمی آب میخوره وبالا میاره لطفا راهنماییم کنید چکار کنم؟

