Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریه
خسخس و سرفه های مرطوب و عرق سرد در قسمت سر و گردن تب ندارد و بی حال نیست باید چکار کنم؟؟؟؟؟؟
- بلعیدن
با عرض سلام خدمت آقای دکتر دخترم پنج ماهه و بیست و سه روز دارد از اول پنج ماهگی بهش غذای کمکی میدهم ولی بلعیدن بلد نیست همه غذا و آب را بیرون می ریزد آیا این طبیعی است
- سرفه
سلام وقت بخیر دختر چهار ماهه ای دارم مقداری سرفه میکنه بردم دکتر فقط رینوسالتین سدیم کلرید داد و اینکه گفت بدم بهش بخوره با توجه به اینکه قطره برای گرفتگی بینی هستش آیا میتوان به صورت خوراکی داد
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید بعد از چه مدت لنف نود پشت سر نوزاد برطرف میشه؟ قبلا ازتون سوال کردم در مورد لنف نود به خاطر سرماخوردگی دو سه ماه پیش دوتا لنف نود ریز پشت سرشه گفتید خودش برطرف میشه میخواستم بدونم بعد از چه مدت برطرف میشه؟باور کنید انقد استرس دارم روزی چند بار چک میکنم هنوز برطرف نشدن تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون
- استفراق زرد رنگ
سلام پسرپنج ماهه ای با وزن ۸ و نیم کیلو دارم که آلرزی و ریفلاکس دارد امروز مقداری مایع زرد رنگ بالا آوردن چی میتونه باعث بشه؟
- پیوست تنگی نفس دختر نوزاد ۸ ماهه
آقای دکتر فراموش کردم بگم دماغشم خیلی می خوارونه از تولد تا الان همش گوشاش میکشه دوبار بردم گفتن عفونت نداره.جدیدا یک چشمشم میخوارونه.اینم بگم ماه هشت و ۳ بارداری کرونا مبتلا بودم و بستری بودم به اون ربط داره؟
- اسهال و استفراغ ۹ ماهه
سلام پسرم تقریبا ۹ ماهشه از ۶ ماهگی خوب وزن نگرفته و یک هفته اس اسهال و استفراغ داره و میلی به خوردن غذا نداره فقط شیر خودم رو میخوره
- سرماخوردگی
پسرسه ماهه دارم که سرفه میکنه و خیلی صداش گرفته و سرفه هاش با چرک هستش دکتر بهش سفالکسین داده قطره پلارژین هم داده چیکار کنم خوب شه توروخدا راهنماییم کنید
- کم کردن لباس
سلام دکتر این روزا هوا گرم شده دخترم خیلی عرق میکنه...لباس بچه رو میخوام کم کنم میگن مریض میشه نوزاد سه ماهه س میخواستم بدونم به نظر شماهم لازمه تو این هوا چندتا لباس بپوشه یا یه لباس کافیه همش بدنش عرق میکننه و چسبناک میشه
- بچمون 9روزشه زردی داره بعد هم فاویسمی چی نوع شیری استفاده کنه؟
- ادامه سوال قبل
راجب شیرخشک رایانه ای پرسیده بودم الان میتونم شیرخشک ابتامیل۲ بدم؟۹ماه داره
- نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم تازه رف تو ۴ماه سرماخورده بینیش کیپ شده اسهال استفراغ داره الان ۲هفته بردمش دکتر خوب نشد ازمایش نوشتن براش ک بگیرم
- دگزا برای کودک ۱۰ ماهه
سلام و عرض ادب دگزا برای کودک ۱۰ ماهه ضرری ندارد؟دکتر تجویز کرده و تزریق شده ولی خیلی نگرانم ممنون میشم از پاسختون
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر دخترم یکسالشه وزنش۹کیلو سرما خورده همش عطسه میزنه با آمیزش بینی داره چه دارویی فعلا بهش بدم.
- شربت زینک
سلام دکتر برای اسهال پسر ۵ ماهه ام شربت زینک نوشته روزانه ۵ سی سی الان دوازده روز هست میخواستم بدانم تا چه مدت باید این شربت رو بهش بدم
- دفع پروتین
- رابطه جوش صورت با حساسیت شیر خشک
سلام وعرض ادب. آقای دکتر من از روز اول شیرخشک آپتامیل به نوزادم میدادم که بالا آورد و شیر خشک بیومیل آی آر دادم که بازم بالا میاورد حالا دارم ببلاک ای ار میدم ولی صورتش خیلی جوش زده نمیدونم چکار کنم؟
- همانژیوم
باسلام وخسته نباشید. دخترمن ازبدوتولدهمانژیوم بینی داره.۷ماهه به دنیا اومده.۲کیلو۴۰۰ وزنش بودالان ۲۳ماه است. آیادرمانی دارد.راهنمایی بفرماییدلطفا
- رنگ پوست نوزاد یکساله
سلام الان حدود دوهفتس رنگ پای ران دخترم ک ۱۲ ماهه هست سیاه و رگه های قرمز رنگ داره خیلی نگرانم ،دکتر ی پماد داد اما اصلا اثر نداشت توروخدا بگید چیکار کنم
- قفسه سینه نوزاد دوماهه
نوزادم دوماهشه عکس از قفسه سینش گرفتم سمت پایین نزدیک به شکمش و پایینتر سیاه ماننده معمولیه؟

