Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام پسرم ٤٠روزشه يك هفته اسهال شد شيرخشك آال ١١٠دادم بهش خوب شد دوباره همون شيرنان قبلب رو دادم فورا اسهال شد ميخواستم بدونم شيرخشك آال١١٠را تا چندماه ميتونم بدم ؟
- لوزه بچه
سلام وقت بخیر . آقای دکتر عزیز پسرم ۵ سالشه و بیمار شماست .لوزه داره میخوام بدونمبرای تشخیص دقیق لوزه و اینکه عنل نیاز داره یانه کدوم دکتر رو توصیه میکنید؟
- اشتها
سلام پسرم جهار سال و نیم داره خیلی کم اشهاست شربت زینک و اپتایزر فایده نداشت شما براش ازمایش کلی نوشتین کم خونی و ویتامین د کم داشت لطف میکنید یه شربت اشتها خارجی معرفی کنید ، ممنون
- بینی
سلام جناب دکتر گرامی سال نو مبارک ،آقای دکتر پسرم نزدیک 5سالشه گرفتگی بینی داره مخصوصا شب ها موقع خواب خیلی اذیت میشه اسپری مومتازون براش گرفتم ولی بی فایده ست ،گاهی آبریزش هم داره ولی بیشتر احتقان اذیتش میکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- سلام خسته نباشید ببخشید دختر من دیروز تب کرد هیچ مشکل دیگه ای نداره وقت ی هو تب کرد و یکم آب دماغشم در میاد مشکلش چیه
- سلام .پسر۸ ساله ام . اسهال تهوع و دلپیچه دارد.سفکسیم مناسب با چه دوزی. ب خواهر ۶ سالش دکتر ۲۰۰ رو هر روز یکباره تجویز کردن
- تب وابریزش بینی
سلام اقای دکتر دخترم ۶سالشه تب وابریزش بینی داره میتونم شربت ستادین بهش بدم؟
- یبوست
سلام وقت بخیر نوزاد چهار روزم یبوست داره و شیر خشک بیومیل میخوره چه شیر خشکی مصرف کنم؟
- تیروئید
سلام دختر ۶ ساله دارم ک تو آزمایشش تیروئیدعدد۶،۱ هستشخواستم نظر شمارو بدونم
- شربت سفیکسیم 100برای کودک 8ماهه
سلام دکتر. برای نوزاد 5ماهه با وزن شش کیلو. چند سی سی سوسپانسیون سفیکسیم 100بدیم
- اضاف وزن
سلام آقای دکتر پسرم ۲۶اسفند تشنج کرد بیمارستان ۱۷شهریور بستری بود تا ۳فروردین موقع بستری ۱۳ کیلو بود .قرص فنوباربیتال میخورد تا ۱۴فروردین بعدش دکتر امین زاده قطع کردن.۲۴ فروردین هم یکساله شد بردم برای واکسن وزنش ۱۴.۳۰۰ شده بود.قدش ۸۰ ۶ماهگی اومده بودم پیشتون ویزیت وزنش ۹۴۰۰ بود قدش ۶۸. اینکه توی فروردین ۱کیلو اضافه شده بخاطر داروهایی هست که گرفته؟شیر مادر ميخوره و غذا کلا شیرخشکی هم نبوده.
- گلو درد بدون هیچ علایمی
دخترم پنچ سالشه میگه آب دهنمو که قورت میدم گلوم درد میگیره چه باید کرد
- شیرخشک نئوکیت
سلام آقای دکتر میشه توی شیرخشک نئوکیت قند انداخت؟برای بچه۶ماهه.
- ویروس
سلام دختر هیجده ماهشه چن روز پیش واکسنشو زدم تب دخترم پایین نمیومد بالای ۳۹میرفت بعداینکه تبش قطع شد دستش پاهاش وباسنش مثل تاول زد ه چیکارکنم رود خوب بشه هیچی نمیتونه بخوره
- دگزا برای تب
کودک زیر دو سال تب شدید داره دکتر دگزا و امپیسیلین تجویز کرده بنظر شما مشکلی نداره مصرف کنیم
- ریزش مودختر3ساله
سلام آقای دکتردختر3ساله دارم با13کیلووزن .وقتی موهاشو شونه میزنم خیلی موهاش میریزه ازشامپوفیروزهم استفاده میکنم.
- کودکم کم اشتهاست
سلام ببخشید هم جور آزمایش براش انجام دادم خداروشکر هیچ مشکلی نداره اوایل که شیرخشک بیومیل پلاس 1 میخورد وزنش خوب بود بعد شش ماه که شماره 2 رو بهش دادم استپ وزنی گرفت الان میشه بهش بیومیل ساده شماره 1 بدم؟ چون بیومیل ساده نسبت به بیومیل پلاس چربتره بنظر شما کدوم بهترینه تو وزن گیری؟؟
- سرفه خلط دار
- عطسه
سلام جناب دکتر گرامی وقت بخیر پسرم سه سال و ده ماهشه از دیروز صبح عطسه های مکرر داره کمی آبریزش هم بعد عطسه داره خداروشکر مشکل دیگه ای به غیر از عطسه نداره ولی عطسه زیاد میکنه چه دستوری میفرمایید از دیروز صبح یهو اینجوری شده ممنون میشم راهنماییم کنید
- درد و ورم سینه
سلام دختر من ۱۰ سال سن دارد و چند روز است که سینه چپش ورم کرده و درد دارد علت چیست

