Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چند قاشق برای کودک۱۷کیلوگرم مصرف شود
چند قاشق غذاخوری برای کودک۱۷کیلوگرم مصرف شود
- سرماخردگی
سلام خدمت دکتر کرم بین اقای دکتر پسرم یکسالشه ۹روزه سرما خرده دو روز سفکسیم خورد بعد دکتر گفت ازیترو تجویز کرد که پنج روزه همراه پلارزین میخوره سرفش قطع شده ولی خس خس سینه اش مونده دکترهم گفت پنج روز داروهارو بده الان واسه خس خس چیکار کنم میتونم اسپری سالبوماتول بزنم واسش تو خونه دارم واینکه واکسن یکسالگیش یک هفته گذشته مشکلی نداره تا خوب شدنش تزریق نشه
- بی اشتهایی واسهال کودک یک ساله
کودکی یک ساله دارم چند روزیه که اسهال شده ورنگ مدفوعش کمی سبزه و اصلا غذایکمکی نمی خوره و بسیار بازیگوشه و خوابش کمه دندونم داره در میاره و لاغر شده ولی بانمکه لطفا راهنمایی کنید.
- شربت تئوفیلین جی
پسرم خیلی سرفه میکنه ۳ سال و چهار ماهشه میخواستم بدونم شربت تئوفیلین جی برای سرفه اش خوبه بدم یا نه؟
- تب کودک دوساله بدون هیچ علایمی
سلام ببخشید کودک دوساله دارم از پریروز عصر تب داره ،ایقدر شدید هست که به سه ساعت نمیرسه بیشتر زیر بغل پسرش داغ میشه،،لطفا راهنمایی ام کنید
- قطره گوش
سلام بچه ۴ساله دارم گوش درد داره چه قطره گوشی بریزم؟
- لرزش دست
سلام،ابتدا از خداوند میخوام طول عمر باعزت همراه با سلامتی ب شما بدن ک جایی رو فراهم کردین تا مادران دغدغه مند بتونند بدون هیچ نگرانی از لحاظ مالی و بعد مسافت سوالات دلبندشون رو بپرسن،،اجرتون با خدا پسرم دو سالشه از نوزادی در خواب مواقعی ک میخواد این پهلو اون پهلو بشه دستاش بشدت میلرزند،، حقیقتش دکتر منغز اعصاب نبردم تا بحال،چون درگیر مشکلات دیگش بودیم،، ممنون میشم کمکم کنید
- تغذیه کودک
با عرض سلام و خسته نباشید اول از همه خیلی ازتون ممنونم بابت راهنمایی و پاسخ های ارزشمند و مفیدتون..من چند وقت پیش هم ازتون کمک خواستم در مورد شرایط پسرم واقعاااا کارساز و مفید بود..الان هم یه سوال دارم خدمتتون می خوام روغن زیتون رو در برنامه غذایی پسرم شروع کنم امروزم با سالاد دادم خیلیم دوست داشت خواستم بدونم مشکلی نیست سن ۱۸ ماهه و وزنشم ۱۲ کیلو بازم ممنونم
- درمان اسهال کودک یک ساله
پسرم ۱۴ماهه است و سه روزه اسهال شده علایم دیگه ای هم نداره کیدی لاکت دادم تاثیر نداشت
- یبوست
پسرم ۲ماه داره دو روزه مدفوعش کم شده روزی ۲یا ۳ بار هستش ،گاهی وقت ها زور میزنم ولی مدفوع نمیتونه بکنه چکار کنم.دایمیتکون وارد بهش میدم
- قطره آهن
سلام آقای دکتر خداقوت حفظتون کنه الهی لطفا ی قطره آهن و ی قطره مولتی ویتامین برای بچه های رفلاکسی آلرژیک و آلرژی به پروتئین گاوی معرفی کنید ممنون
- پرسش در مورد شربت سفیکسیم ۱۰۰
با سلام.۲روزه ک سفیکسیم ۱۰۰ب کودک ۶ماهه میدیم و گلاب ب روتون خیلی اسهال شدیده لطفا راهنمایی بفرمایید
- تب واکسن
با سلام ببخشید دخترم بعد از ۴ روز تزریق واکسن۱۸ماهگی هنوزم تب داره و بی قراری می کنه،قطره استامینفون و شیاف هم تبشو پایین نیاورد،دکتر براش شربت پروفن تجویز کرد و الان مرتب ۲ ۲روزه بهش میدم و تبش پایین میاد و بعد اتمام اثرش مجددا تبش بالا میره و بی حال و بیقراری می کنه.البته بعضی وقتا که با پروفن تبش میاد 36.7بازهم بیقرار و بیحاله.ممنونم اگه راهنمایی کنید.
- مطب؛
سلام آقای دکتر سال نو مبارک آقای دکتر دخترم بیمار شماست مریض شده تب و گلودرد داره چهارونیم سالشه با وزن ۱۵ کیلو چیکار کنم ؟ شما کی مطب تشریف میبرید؟
- “
درود، کارن کرفی هستم چند روز قبل سرما خورده بود آوردم پیش شما الان خوب شده الان خلط داره که میریزه چه شربتی بهش بدم خلط خوب شه شما نیوتادین استامینوفن بهش دادن ، ممنون.
- عوارض واکسن هجده ماهگی
سلام دخترمن دوروز پیش واکسن هجده ماهگی زد و امروز صبح ازشدت خارش دست وپای راستش ازخواب بیدار شد وخیلی بی قرار بود و این قرمزی درقسمت انگشتان وکناره های دست وپا است باید چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنین
- شربت زينک سولفات
سلام آقاي دکتر دخترم 18ماهشه و خيلي بي اشتهاست فقط شير منو ميخوره غذا اصلا نميخوره يا نهايت 2لقمه کاملا نسبت به غذا بي ميل هست اسهال هم شده بود ميتونم بهش شربت زينک سولفات روزي 2 سي سي بدم براي اشتها؟؟
- تزریق
فاصله بین تزریق واکسن انفولانزا و واکسن پره ونار چقد باید باشه؟
- مدفوع نکردن نوزاد ۳ماهه
- وزن گیری
سلام پسری دارم که بعد از ۱۵ روزگی متوجه شدیم که نرمی حنجره دارد و تنفس تقریبا تندی داشت و با سرماخوردگی بستری میشد که الان یک سال و نیمه است حدود سه ما قبل بعد کلی آزمایشات یم که تنگی راه هوایی دارد و بعد از لیزر جهت رفع تنگی بعلت داشتن ترشحات تراک گذاشتن بعد از سه هفته مراجعه جهت اف تراک دکتر گفت با توجه به نرمی حنجره امکان اف تراک نیست و برای مراجعه بعدی باید بچه به سن ۱۰ کیلو برسد اما متاسفانه با وجود رسیگی زیاد بچه وزن نمیگیرد لازم به ذکر است قبلا آزمایش تمام غدد بدن انجام شده و مشکلی نداشته، شیرخشک نوترینی درینک دادم روزی چند بار دفع داره اما وزن گیری خیلی ضعیفه ، لطفا راهنمایی کنید

