Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال نوزاد
سلام نوزاد من ۲۰روزشه....روزی سه وعده ۶۰تایی شیر خشک نان میدم همراه با شیر خودم....اما وقتی شیر خشک رو میخوره بلافاصله شکمش کار میکنه یعنی به یک دقیقه نمیکشه...در روز ۶تا۷بار شکمش کار میکنه چکار کنم...قطره پدیا لاکت هم میدم
- پوسته سر نوزاد
- نخورون زرده تخم مرغ
سلام وقتتون بخیر پسرم 10 ماهشه و زرده تخم مرغ و ابپز میکنم نمیخوره قبلادوست داشت اما یه مدت نمیخوره و فقط غذتهایی ک خودمون میخوریم و دوست داره و میخوره حتی نیمرو یا املتی ک خودمون درست کنیم و میخوره ولی زرده تخم مرغ و نمیخوره وخیلی هامیگن باید بدی چون نرمی استخوان و مفاصل میاره میشه راهنمایم کنید.ممنونم ازلطفتون
- قطره مناسب برای استفراغ کودک ۱۳ ماهه باوزن ۱۰کیلو
با سلام وخسته نباشید برای کودک ۱۳ ماهه که شیرخشک آپتامیل آچ آ می خوره باوزن ۱۰ کیلو چه قطره استفراغی مناسب است میزان مصرفش رو هم ببان کنید ممنون از شما
- قرمزی بندناف نوزاد تازه به دنیا امده
باسلام ببخشید من پسرم تازه به دنیا امدبند نافش قرمز و ورم کرده دلیلش چیه
- سلام، دختر من توی زمان بارداری دارای ورم کلیه بود و حدود ۲۰ روز بعد بردیم سونوگرافی گفت هردو کلیه هست، fullness در سیستم پیلوکالیسیال کلیه ها با قطر AP لگنچه برابر با 2.8 mm در راست و 3mm درچپ مشاهده شد که با توجه به قطر AP لگنچه ، یافته پاتولوژیک محسوب نمیشود جواب چی هست زیاد هست؟
- مدفوع نوزاد
باسلام اقای دکتر پسر من دوماهشه وزنش ۵۷۰۰ هست پسرم روزی سه چهار بار مدفوع میکنه هر چی شیر بیشتر بدم بیشتر هم مدفوع میکنه اصلا هیچی بهش نمیچسبه وزنش هم کمه هرکار میکنم تپل نمیشه چیکارش کنم اقای دکتر؟ وزن موقع تولدش۳۴۰۰ بود و اینکه شیرخشک میخوره به همراه شیرخودم
- رشد و نمو
با عرض سلام و ادب ..پسرم با وزن تولد ۳۸۵۰دور سر ۳۴/۵و قد ۵۳به دنیا اومد در دو ماهگی از شیر خوردن امتنا کرد و بسیار کم شیر میخورد که دکتر داروی امپرازول تجویز کرد با خپردن دارو بعد از دو هفته اروم شد و شیر خوردنش بهتر ولی به تجویز دکتر دیگری دارو رو قطع کردم دوباره در ۴ماهکی لانسو پرازول به مدت دو ماه بهش دادم که بازم بهتر شد ولی با قطعش وزن گیری کم شد در ده ماهگی وزنش ۸۶۰۰دور سر ۴۵/۵هس علایم زیادی از رفلاکس نداره فقط گاهی دوباره کم شیر میخوره و خیلی خیلی هم لاغر و رنگ زرده اشکال داره دوباره امپرازول رو شروع کنم؟
- سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه
سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه BEsonE50هم داده
- سلام وقت بخیر .نوزدادم ۲۰ روزش هست و سرفه های شدید دارد و باعث کبودی می شود و همش استفراغ با خلط دارد شما چه تجویزی می کنید؟ پیش دکتر هم بردیم ولی متاسفانه جواب نگرفتیم
- اسهال نوزاد
سلام وخسته نباشیدنوزادمن دوروزه ک رفته توی چهارماه.بیست روزی میشه ک اسهال داره اوایلش شدیدنبودیعنی دفعاتش کم بود ولی ازبعدیلدابدترشدوپیش دکتربردم رامنوفلور دادوشیرخشک ببلاگ نوشت شب اول رامنوفلوردادم وسه روزی هم شیرخشکش و ولی بدترشد.پیش یه دکتردیگه بردم شربت دی سیکلومین داد.کمترشدولی بهترنشد.میخاسنم ببیننم چیکارکنم ک اسهالش بهترشه ممنون میشم
- تیروئید دخترم رو ۶/۴۴لازم به دارو هست یانه
- ترکیب دو شیر خشک
میشه شیرخشک ببلاک کمفورت را با ببلاک پره به نوزاد داده شود
- نوزاد ۴۰روزه دارم از دیشب تا الان مدفوعش سبز رنگ شده ولی هیچ مشکلدیگه نداره و خوب شیر میخوره مشکلی هست یا خیر
- پزشک اطفال
سلام من دخترم ۴روز است به دنیا اومده رردی داره روز ۱۳دهم زردیش رو۷بود امروز دوباره بردم آزمایش زردیش رفته رو ۹/۸است من چکار کنم میشه یه راهنمایی کنید دستگاه بیارم خونه با خودم توخونه مهتابی روشن وکنم خوب میشه خواهش می کنم یه راهنمایی کنید
- فشار آوردن هنگام دفع ادرار و مدفوع
- اسهال طولانی مدت نوزاد ۹ ماهه
- عوض کردن شیرخشک نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد من ۱۹ روزه هست ومن بهش شیر آپتامیل پرونوترا میدادم احساس کردم خیلی نفخ داره بخاطر همین بهش ببلاک دادم فقط برای یک روز .ولی الان خیلی بی قراره وتو ۲۴ ساعت ۴ساعت هم نخوابیده باید چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام دختر11ماهه سرفه مکنه
- رفلاکس نوزاد
باسلام اقای دکتر پسرمن دوماهشه در خواب یا وقتی هم ک بیداره زور میزنه خودشو قرمز میکنه و وقتی هم ک شیر زیاد میخوره سینش خس خس میکنه ممکنه رفلاکس پنهان داشته باشه یا شایدم کولیک ولی گریه نداره شیرخشک نان بهش میدم هر وعده ۹۰ سی سی یا ۱۲۰ تا حدودا هم هر ۳ ساعت شیرمیخوره

