Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. پسرم سیزده ماهشه. الرزی به پروتئین گاوی داره شیرخشک آپتامیل پپتی ۳ میدم.بازم همین شیر رو ادامه بدم یا شیر معمولی امتحان کنم؟ چه شیری بدم بهش؟
- دارو
باسلام واحترام جناب آقای دکتر برای کودکی 2ونیم ساله امپرازول تجویز شده وگفته شده گرانول ها ازکپسول خارج وبا ماست مخلوط شده وخورده شود ولی از خوردن امتناع می کندچه باید کرد ؟آیا پودر طعم دار نداره امپرازول؟یا جایگزینی ؟ ممنون
- نحوه شیر خوردن
سلام دکتر دختر من یکسالو چهار ماهشه موقعی که شیر میخوره میزنه تو سرش این کار رو خیلی وقتا تکرار میکنه دلیلش چیه ؟ شیر خودمو میخوره باتشکر
- يبوست كودك ده ماهه
سلام وقت بخير كودك ده ماهه من دو هفته است دچار يوبست است هفته اول خيلي دفعش كم و ببخشيد سفت بود بعد از يك هفته مصرف شربت لاكتولوز و بي بي كر و پارافين خوراكي با تجويز پزشك كمي بهتره شده ولي يك روز در ميان دفع دارند چه دستوري ميفرماييد ضمنا شير خشكشم گيكوز كرديم بازم به دستور پزشك
- واکسن یکسال و نیم
سلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر پسر من الان ده روز سرما خورده فقط سرفه و آبریزش بینی داشت ده روز که از سرما خوردگی میگذره ولی هنوز تک توک سرفه و بینشی کیپ مخاط داره ۱۷آبان واکسن یک سال و نیم داره که پنج روز از واکسن میگذره آقای دکتر چیکار کنم واکسنشو بزنم یا نه
- تب
سلام کودک دوسال وهفت ماه دارم با زن یازده ونیم کیلو تب داره شربت اموکسی سیلین 250 گرفتم روزانه چه مقدار وچند بار بهش بدم
- مقدار دوز مصرفی شربت سفیکسیم ۱۰۰
دخترم شش سالشه .ازصب تب ۳۷.۵داره .کوریزان سبز ۵سی سی دادم . سفیکسیم ۱۰۰بدم؟ اگر بله چه مقدار و روزی چن بار؟ (ضمنا۱۰روز پیش هم التهاب لوزه داش دکتر کوریزان و اموکسی کلاو و اکسپکتورانت نوشت .احتمال داره که ادامه همون سرماخوردگیه؟؟چون گاها سرفه میکرد)
- سلام پسر ۹ساله دارم ابله مرغان گرفته تب شدید میشه از شیاف دیکنوفناک استفاده کنم ؟
سلام پسرم ۹سالش سه روز ابله مرغان گرفته میشه از دیکنوفناک استفاده کنم تب داره
- شربت زادیتن
سلام پسر من یکسال و ۲ماهشه که تا یک ماه پیش خیلی بد میخوابید و شبها زیاد بیدار میشد دکتر متخصص شربت زادیتن داد و گفت گلوش آلرژی داره پس از تقریبا یکماه خیلی بهتر شده و بهتر میخوابه اما دکتر گفت به مد یکماه دیگه هم زادیتن مصرف بشه میخواستم بدونم ضرر نداره مشکلی براش پیش نمیاد.شبها ۵ سی سی مصرف میکنه شربت زادیتن خارجی.
- استامینفن
سلام دکترپسرم۳روزه دیگه واکسن۱۸ماهگی داره قطره یاشربت استامینفن بخرم؟قبل اززدن واکسن استامینفن بهش بدم؟ممنونم ازراهنماییتون
- آب انبه
سلام اقای دکتر میشه به بچه ۸ماه آب انبه بدیم؟
- سرماخوردگی کودکان
با سلام پسرم ۶ سالش هست از حدود یک هفته پیش عطسه وآبریزش بینی داشت ولی تب وبیحالی وبدن درد نداره من سیتیریزن دادم عطسه قطع شده ولی بعضی اوقات آبریزش بینی داره شما چه شربتی رو پیشنهاد میدین در ضمن صداش هم گرفته ممنون از راهنماییتون
- عفونت سینه ی پسرم
سلام خسته نباشی پسرم ۶سالشه سرفه خلطی میکرد بردم دکتر سیتریزین داد ازیترومایسین با اسپری سالبوتامول سابقه الرژی داره سرفه پسرم تو روز قطع شد اما شب تو خواب به مدت ۱۰دقیقه سرفه خلطی می کنه با عرق کردن ۲هفته از نقاهتش میگذره ممنون میشم راهنماییم کنید
- *
سلام به بچه ۵ ساله روزی چند سی سی باید ایمونس بدم وزنش ۱۸ کیلو هست ، ممنون .
- بیضه نزول نکرده
بیضه سمت راست با ابعاد 16*7.5دردیستال کانال اینگوینال است وقیمت فوقانی همی اسکروتوم راست قرار داد...ایاکودک دو ساله با این شرایط به عمل احتیاج دارد
- الرژی
سلام دخترم ده ماهشه دو ماهی میشه که پشت گردنو و زیر گردنش خارش داره و گریه میکنه و فقط شیر خودمو میخوره و بهش شیر محلی یا پاستوریزه ندادم ممکنه الرژی به پروتیین گاوی باشه چونکه خودم هم محلی هم پاستوریزه مصرف میکنم امکان داره مال اون باشه که قطش کنم دیگه نخورم تورو خدا جواب دهید
- جوش در ناحیه پوشک
سلام آقای دکتر خداقوت بچم ۸ماه س و دوبار ک از غذای سفره دادمش ک رب داشت یا ادویه ناحیه پوشک جوش زده. فهمیدم آلرژی داره و براش زوده میشه بفرمایید ک کرم زینک اکساید خوبه براش؟یا یه کرم دیگه، خیلی خیلی ممنونم
- کمبودوزن کودک ۳ ساله
سلام من یه دخترسه ساله دارم که وزنش ۱۰کیل وقدش ۸۸سانته دکترمتخصص بردم وازمایش داد ومعاینه کردن گفتن مشکلی نداره وسالمه حالاچه دکتری ببرم چکارکنم وزنش بیشتربشه وقدش رشد کنه خیلی ممنون
- روز پزشک
سلام آقای دکتر. روز پزشک بر شما مبارک الهی همیشه سلامت و تندرست باشید.
- گرفتگی صدا و خلط بینی
سلام اقای دکتر دخترم ۶سالش با وزن ۲۰کیلو از دیشب بینیش حالت خلطیه تب چیزی نداره میخواستم بدونم شربت سیتیریزین میتونم بدمش اگه میشه چند سی سی بهش بدم ممنون و چند ساعتی ؟

