Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
پسرم ۹سالشه.سرفه خلط دار داره.۱ هفته شربت سینه تیمیان ک بر پایه اویشن هست بهش دادم ولی خوب نشد.امروز تب هم داشت ک استامینوفن دادم.برای عفونتش چکار کنم؟میتونم نصف قرص سفکسیم۴۰۰ بهش بدم؟
- قرمزی مقعد
سلام و وقت بخیر کودک بنده سه سالش هست تقریبا دو ماهه که مهدکودک میره و جدیدا در ناحیه مقعدش قرمزی شدید دیده میشه و زمان اجابت مزاج میترسه و میگه درد میاد در حالیکه مدفوعش کاملا طبیعیه ولی چند وقتیه که تا پنج روز طول میکشه که دفع انجام بده ولی قبلا حداکثر سه روز بود حالا نمیدونم محیط مهد کودک باعث این مشول شده و یا چیز دیگه ای ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- ورم یکی از سینه های کودک
دختر ۱۸ماهه دارم سینه سمت راستش برجسته تر و سفتر شده ولی هیچ گونه قرمزی یل دردی نداره .دلیلش چی میتونه باشه
- گرم مزاج بودن کودک
سلام خسته نباشید.کودک 6 ماه دارم که بدنش پوسته میشه و1 روز بعدش جوشهای قرمز درمیاد.وبی خودی ردش زیاد میشه .الانم پاهاش ورانهاش روگرفته دقیقا مثل ادرارسوختگیه .روزی دوبار که بدنشو باصابون میشورم ردش قرمزتر وآبدارترمیشه امااگرباشامپوبچه بشورم روی جوشهاخشک میشه انگاریه لایه پلاستیک روی جوشاروگرفته.کرم یا پمادزینگ اکسید میزنم بدتر میشه .20روزی هست که ایجوری شده قبلا فک میکردم ادرارسوختگیه امابعدبه این نتیجه رسیدم که نیست الانم دائم بازه هوای آزاد با یه کهنه روپاهاش .پوشک هم نمیکنمش بدنش گرمی داره 3 چهارباری براش حریره بادام دادم احساس میکنم بدترشده خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنونم
- درمورد شیرخشک هست
با سلام بچه الان تو ماه هفت هست تا ۶ماهگی آپتامیل ۱میدادم خوب بود الان که آپتامیل ۲میدم اصلا خوب نمیخوره یعنی ۳شماره شیر ۳بار میخوره اصلا اشتها به شیرخوردن نداره میخواستم بپرسم چکار کنم تا خوب شیر بخوره ممنون میشم
- اسهال و استفراغ
سلام اقای دکتر پسرم از، دیشب تبش 37،امروز 4باری اسهال کرد ک بهش کیدی لاکت دادم شامشو ک خورد بالا اورد، استفراغ بد بو خلطی چی بدم بهش تا حالا یبار استفراغ زده
- دفع مدفوع زیاد
سلام پسر ۸وماهه دارم بهش غدای کمکی و سرلاک گندم خرما میدم با شیر خشک ببلاک ال اف که دکتر داده بهش بخاطر عدم تحمل لاکتوز ولی چندروزی هیت زیاد مدفوع میکنه گاهی شل و گاهی معمولی و مخاط دار چه کنم راهنمایی کنید در ضمن هیج علایم دیگه نداره خوب غذا میخوره میخابه
- قطره بینی
سلام پسر ۴.۵ ساله دارم کمی بینیش کیپ شده اسپری فلومیست ۵۰ شبها بزنم کافیه ؟ یا دی بی سالین؟
- اسهال خونی،
سلام آقای دکتر پسرم 6ساله اش هست یک هفته هست که ویروس دل درد واسهال را گرفت بردم دکتر یکسری دارو داد با کو آموکسی کلاو الان همه چیزاش خوب بود تا اینکه بهش بارهنگ دادم وکلا اسهال شد بعد اسهال اش یه کمی خون درونش بود در ضمن هنوز کوآموکسی کلاو را میخوره پودر پدی لاکت را میخوره علت چیست آقای دکتر خیلی نگرانش هستم و اینکه گاهی دلش هم درد میگیره لطفاً راهنماییم کنید ممنون از لطفتون
- ترکیب
سلام جناب آقای دکتر وقت بخیر. پسرم بیست و دو ماه دارد. پزشکش شما میباشید. شیر خشک نان سه میخورد. آقای دکتر داروخانه ها متاسفانه شیر خشک را به اندازه کافی نمیدهند . میگویند نداریم. پسرم شیر پاستوریزه را نمیخورد. برای اینکه شیر خشک کم نیاورم میتونم شیر خشک را با کمی شیر پاستوریره ترکیب کنم و به پسرم بدم؟ همش دغدغه ی تموم شدن شیر خشک را دارم. . متشکرم
- سلام
ببخشید آقای دکتر ی سری سوال تو صحفه دوم مونده فکر کنم جا افتاده، اگه مقدوره اونا رو نگاه کنید لطفا.
- Взять авто в ОАЭ – новые и б/у авто AUTO.AE
Выбрать транспорт в ОАЭ - новые и использованные авто AUTO.AE Покупка машины в ОАЭ сулит эксклюзивные возможности. В этой стране есть шанс найти широкий ассортимент автомобилей — от недорогих образцов до премиальных транспортных средств. Сайт AUTO.AE является главным средством для этой миссии https://auto.ae/sale/car/all/. Продавцы и салоны новых и б/у транспортных средств в ОАЭ Большое количество официальных дилеров и автономных магазинов функционируют по общей зоне нации. Упомянутые организации предоставляют полный цикл услуг: начиная от отпуска и заканчивая сервисного сервиса. Заказчик запросто сравнит расценки, кондицию авто и присутствия на общей месте. Широкий подбор от надежных поставщиков. Открытая история любого авто. Вариант тестового заезда. Формальная гарантия на б/у машины. Особые номера на авто в ОАЭ - нечастые и уникальные Сфера эксклюзивных номеров в Эмиратах выделяется специфической активностью. Наборы или буквенные соотношения способны иметь стоимость все состояние. Ресурс AUTO.AE кроме того содействует в подборе и закупке подобных неповторимых номеров. Таблички с одинаковыми символами (111, 777). Комбинации, совпадающие с кличками или значимыми сроками. Короткие и броские последовательности литер. Редкие таблички из древних серий. Дело покупки автомобиля при помощи AUTO.AE представляет очень легким. Используйте подходящие критерии для уменьшения поля нахождения. Анализируйте детальные параметры, фотографии и сводки об летописи. Согласовывайте о встрече для просмотра и оформляйте сделку. Итак, цель о собственном машине в ОАЭ выглядит реальнее. Надежная ресурс AUTO.AE объединяет продавцов и потребителей, демонстрируя лучшие требования для успешной контракта. Запускайте нахождение сегодня теперь. Однако выбор на портале ничуть заканчивается единственно малолитражными автомобилями. Тут действительно подобрать и деловой транспорт, и байки, и вплоть до судна. Такого типа разнородность обращает AUTO.AE в всесторонний помощник для выполнения любых перевозочных тем. Денежные и юридические стороны покупки Значительный этап — оформление соглашения. В ОАЭ имеется четкий порядок фиксации машины. Ресурс часто дает доступ к работам проверенных юристов и страховых агентов, которых способствуют обеспечить обоснованность операции и сократить угрозы. Вариант подписания автокредита непосредственно с помощью коллег сайта. Помощь в оценке транспортного средства сторонними профессионалами. Консультации по очистке для нерезидентов. Создание надежной финансовой действия посредством эскроу-счетов. Розыск совершенного транспортного средства из сотен предложений Главный средство — интеллектуальные сортировки. Устанавливайте требуемые параметры: фирму, тип, год производства, категорию кузова, литраж двигателя, топливную систему, пробег и стоимостный предел. Система немедленно продемонстрирует абсолютно соответствующие версии. Экономия часов и стараний выглядит огромной. Также, многие поставщики выкладывают видеоролики автомобилей, что дает возможность дистанционно осмотреть состояние салона, интерьера и работу полных комплексов. Чрезвычайно выгодно для заказчиков, пребывающих за пределами ОАЭ. Отпуск авто при помощи AUTO.AE Платформа активно оперирует и для дилеров. Выкладывание анонса занимает чуть-чуть моментов. Нужно записать развернутую карточку, загрузить хорошие фотографии и видеозапись, отметить телефоны. Четкость процесса интересует надежных покупателей, что сокращает отпуск. Таким образом, AUTO.AE превращает миссию закупки или продажи транспортного средства в ОАЭ из сложного квеста в точный и систематизированный процесс. Право к огромному сфере, опытные сервисы и поддержка о безопасности всякой сделки — это такие мотивы, по которым нужно начать розыск точно здесь. Не откладывайте реализацию собственных транспортных намерений. Будь то домашний внедорожник, проворный спорткар или верный деловой микроавтобус — требуемый версия уже ждет тебя в страницах AUTO.AE.
- شیرخشک
سلام خسته نباشید میخاستم به کودک یک سال و نیم برای وزن گیریش شیرخشک بدهم چه نوع شیر خشکی بدم . که واقعا چاق بشه شی خودمو بهش میدم که اصلا وزن نمیگیره . اپتامیل ۳یا نیدو .شما چی پیشنهاد میدین ازمایشاتش خوب بوده
- مقدارسیفیکسیم برای کودک ۷ساله با وزن ۴۵کیلو
سلام پسرمن ۷سالشه با وزن ۴۵کیلو ب علت عفونت و سرفه های خفیف دکتر،شربت سیفیکسیم ۱۰۰تجویزکرد حالا مقدارش رو خواستم دقیق بدونم ک هر۱۲ساعت چندمیلی مصرف کنه.امپول پنی سیلینم زده.
- وانلایت
سلام اقای دکتردخترم ۲ سال نیم ۱۲کیلوداره .دوروزه بالا میاره میخواستم بدونم .محلول او ار اس وانلایت چقدربدم
- مقدار مصرف لیپوزوفر
سلام وقت بخیر ببخشید مقدار مصرف لیپوزوفر برای نوزاد ده ماهه چقدره؟ و اینکه ویتامین دی یک سی سی میخوره اینم جدا باید بخوره؟
- سرفه خلط دار
سلام آقای دکتر امروز روزپنجم که دخترم سرفه خلط دار داره سه روزپیش بردمش درمانگاه دکتر براش آزیترومایسین ۲۰۰نوشت روزاول ۳سی سی روزهای بعد۱ونیم ،الان سه دوزبهش دادم برای سرفه ش هم ستریزین داده فقط شب ولی بازم درطول روزسرفه داره ریه ش خلط داره طوری که نفسش صدامیخوره لطفا راهنمایی کنین همین داروها روادامه بدم؟لپش هم قرمزمیشه وپوستش خشک میشه ازوقتی دارو مصرف میکنه
- خون در ادرار
دخترم ۲ سالش و بردم آزمایش ادرار چون ی کم سوزش داشت rbc 4/27 بوده و wbc9/9بوده دکتر گف خون تو ادرار بوده ب احتمال زیاد سنگ کلیه آزمایش باید تکرار بشه ولی بچم اصلا دردی نداره ک گریه کنه امکان داره عفونت ادرار باشه با چیزایی ک بهتون گفتم؟؟؟؟
- خوابببب
سلام اقای دکتر پسرم ۲۷ ماهه هستش و خواب بشدت بهم ریخته اس هرکار کنم بازم همونه قبلا باز ساعت ۱،۲ میخوابید الان شده ۳،۴ نمیدونم از دندون دراوردنه کلافس یا چی بلند میشه چراغارو روشن میکنه یا یجوری نمیزاره مام بخوابیم چیزی هس من بدم بهش ک خوابش تنظیم شه خسته شدم دیگ
- مطب
سلام یه هفته است زنگ میزنم مطب جواب نمیده آقای دکتر کی مطب باز میشه؟ اگه شما نیستین پیش کدوم دکتر بریم ؟ ممنون

