Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی و سرفه شدید
دخترم ده روزه سرما خورده گاهی تب میکرد تبش قطع شد. سرفه شدید داره جوری که باعث میشه خلط بالابیاره باغذا.
برای مریضیش چه پیشنهادی دارین؟ شربت انتی بیوتیک و۶۴۳اموکسی واسپری ابی ونارنجی وتئفلین جی مصرف کرده
- قرص فکسوفنادین برای فاویسم مضر است؟
- سلام آقای دکتر برای سرفه کودکان کدام شربت خوب
- درددورناف درکودکان
سلام برادرم که هفت ساله است حدود نه ماه پیش گفت که دلش درد میکنه وپزشک برایش ازمایش وسونوگرافی نوشت که سونوگرافی کاملا سالم بود وازمایش هم طبیعی بود به جز ازمایش مدفوع که wbcیا همان عفونت دیده شد که پزشک تشخیص داد روده متحرک شده ودارو داد بهد از دوهفته دارو خوردن دوباره ازمایش داد و عفونت برطرف شده بود یعنی در ازمایش مدفوع دیگر wbcمشاهده نشد ودرد دلش هم تقریبا خوب شد یعنی دیگر مثل سابق دل دردش دایم وبا شدت نبودولی به ندرت میگوید که دورنافم درد میکنه وبعد از چند دقیقه استراحت میگوید خوب شد ودوباره به فعالیت وبازی خود ادامه میدهد البته در این نه ماه فقط یک بار تعداد دفعات دل دور نافش زیاد بود ولی بازهم میزان دردش کم و بعد از چند دقیقه خوب میشد که دوباره ازمایش وسونوگرافی داد هر دو کاملا سالم بودند وwbcهم در مدفوع دیده نشد.میخواستم بدونم علت درد دور نافش که هراز چندگاهی وبه ندرت درد میکنه وبعد از چند دقیقه خوب میشود چیست؟؟؟؟؟ البته الان که اول ابتدایی است در روزهایی که مدرسه نمیره اصلا نمیگه که دور نافش درد میکنه ولی وقتی مدرسه میره میگه دوره نافش درد میکنه وبعد از مدرسه هم حرفی از درد دور نافش نمیزند . برادر بزرگم هم وقتی کوچیک بود موقع مدرسه میگفت دلش درد میکنه ولی الان که بزرگ شده دلش خوب شده است ایا ممکن است برادر کوچکم هم مثل برادر بزرگترم باشد وبا بزرگتر شدنش درد هراز چندگاهی دور نافش خوب شود. .اگر میشود راهنمایی کنید که چیکار کنیم چون دکتر خیلی بردیم ولی هرکدام یه چیز میگن یکی میگه از استرسه یکی میگه از معده است و....(محل درد چهار انگشت روی ناف است)ممنون
- White-Collar Crimes: Shielding Versus Financial Misconduct in the Cincinnati
OVI statutes about Ohio can be complicated, just it's crucial to have actually a good knowledge of all if one find yourself prices. Driving under each influence (DUI) are a serious criminal offense your can feature notable consequences on the future. In Ohio, will lawful limit for blood flow ethanol concentration (BAC) is 8%for some drivers also 4 percent commercial drivers. If you will be pulled by legal enforcement and accused of ovi, they might make field sobriety examinations or chemical checks, many of these that breathalyzer or blood flow investigations, to establish the level of impairment. Refusing involving tests can result in intelligent penalties, including driving license suspension. driving while intoxicated crimes in Ohio move different penalties, depending upon on factors such as preceding prosecutions, BAC grade, then regardless of whether generally there was basically an catastrophe or injury concerned. Risks might offer fees, license pause, vital alcohol procedures products, trial period, and still prison time. Repeat crimes and angry circumstances can result in more serious penalties. Acquiring a experienced DUI defensive attorney is vital to handle the complications of Ohio DUI laws. They do review the proof, encourage the lawfulness of the cure, issue the exactness of assessments, and explore likely barriers to help minimize the bills. On the other hand, an legal can help you through the professional process, making sure their proper are saved and pushing for the ideal viable final result. Remember, being informed with regards to Ohio's DUI regulations and pursuing the assistance of an accomplished legal representative are major steps in efficiently control a DUI charge then safeguarding on your future. [url=https://www.cincinnaticriminal-lawyer.com/violent-crimes-attorney/]criminal appeals attorney[/url]
- مقدارمصرف آزیترومایسن برای کودکا
باسلام.کودک دوساله باعلایم خس خس سینه وگلودرد دارم.دکترآزیترومایسین 200داده.وزنش ده کیلوعه.چه مقداردرروزبایدشربت بدم
- ضربه
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم تقریبا دو سالشه وقتی نوزاد بود دوسه بار پیشانی و یه بار هم رو تشک بود غلت خورد افتاد زیر تخت چوبی البته نمیدونم سرش خورده بود به کناره تخت یا نه چون پیشش نبودم اومدم دیدم زیر تخت افتاده اون موقع چون گریه نکرد دقت نکردم ببینم سرش خورده به تخت یا نه الان گاهی پشت سر و گردنشو با دست فشار میده اینا ربطی به اون ضربه ها نداره ؟یه کم استرس دارم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- سرما خوردگی
سلام من دخترم یک سال و دوماهشه دوهفته بیش سرما خورد الان خوب شده سرفه نمیکنه تب هم ندارد فقط بینی چرکی شده وابریزش زرد رنگ داره آیا آموکسی سیلین،۱۲۵ بدم خوبه
- سلام دخترم نه سالشه از دیروز معده درد داره میتونم قرص فاموتیدین یا کادمیوم سی براش بدم
سلام دخترم نه سالشه میتونم قرص فاموتیدین یا کلدنیوم سی براش بدم
- رویشمونوزادچهارماه
سلامپسرمچهارماهوپانزدهروزداردتازگیمتوجهرویشمودرناحییهتناسلیشدهامآیااینمشکلیداردیاطبیعیاستیانیازبهآزمایشدارد
- ویروسی
سلام آقای دکتر.پسرم دو سال و نیمشه. دیروز آبریزش بینی داشت. یبار سیتریزین دادم آبریزشش قطع شد. بعد تب کرد. ۳۷/۵ بود. چون اصلا استامینوفن نمیخوره شیاف گذاشتم تبش قطع شد بعد از شیش ساعت از شیاف دوباره تب کرد. دوباره شیاف گذاشتم. از دیروز دو بار هم استفراغ کرد. یبار دیشب وقتی تب داشت. یبارم صبح وقتی تب داره این ویروسیه یا ممکنه عفونت عاملش باشه؟
- عفونت چشم
سلام دکترخسته نباشیدمیدونم تینجافقط بایددرموردکودک سوال کردخیرببینید جواب منوبدیدمن خودم۳۵سالمه وچندروزپیش چشمم همش خارش وسوزش داشت وفرداش پلک بالام ورم کردوقرمزشدبعددوسه روزکمی ورمش خوابیدولی الان دست میزنم پشت چشمم یه چیزگردی هست توروخداراهنماییم کنیدبجان بچه هام شرایط دکتررفتنوندارم خیرببینیدخیلی میترسم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر هرچی تماس میگیرم مطب کسی جواب نمیده کی مطب باز میکنید؟ پسرم بیمار شماست الانم چند روزه ویروس گرفته تعطیلات بود مجبور شدم جای دیگه ببرم دکتر ولی خوب نشده هیچی نمیتونه بخوره یکسره سرفه و خلط داره و بی حاله تبش قطع شده میخواستم بیام ویزیت حتما
- اسهال
سلام دخترم ۲سال ونیمه اس امروز اسهال و تب داشت ک فکر کنم از دندون دراورونه چیکار باید بکنم اسهالش درمان شه
- آبله مرغان
تب خستگی حالت تهوع بی حسی آیا آبله هست؟
- سرما خوردگي
سلام عرض شد پسر ٦ ساله من ٥ روز پيش حالت سرماخوردگي همراه با سرفه اب ريزش بيني و كمي تب داشتند كه تقريبا خوب شدن ولي از ديشب ميگه يه گوشم درد ميكنه البته تو وان حمام هم رفته بودن شايد هم اب تو گوشش رفته دكتر بيرون هم ميترسم برم لطفا راهنمايي كنيد
- بی خوابی و بدخوابی کودک
با سلام. دختر ما یک سال و سه ماهش است و خواب بسیار نامنظمی دارد. مدتی بود که شبها ساعت دو و سه بامداد می خوابید و حدود ظهر بیدار میشد . الان یک شب ساعت دوازده می خوابد و دو بیدار میشود و تا 5 یا 6 و یا 7 صبح بیدار است. یک شب ساعت دو می خوابد و چهار بیدار می شود و تا صبح بیدار است و من و خانومم که هر دو شاغل هستیم صبح با مشقت سر کار می رویم. لازم به ذکر است که شب ها هر گاه می خوابد، چراغها را خاموش می کنیم و خودمان هم می خوابیم اما او باز هم یکی دو ساعت بعد سرحال و پرانرژی بیدار می شود. آیا داروی بی ضرری هست که کمک کند شبها خوب بخوابد؟ با تشکر از کمک و راهنمایی شما.
- سلام شبتون بخیر دختر من تقریبا هفت ماهه سرماخورده و گلوش کیپ شده و بزور شیر و فرنی میخوره و 9کیلو هستش چند سی سی آزیترومایسین بهش بدم ک از این حالت نجات پیدا کنه ،البته شربت ستیریزین روزی 2,5سی سی مصرف میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرماخوردن.
سلام و وقت بخیر آقای دکتر عزیز بزرگسالان شروع سرماخوردگیه و کمی سوزش گلو و آبریزش بینی دارم چه دارویی بخورم بهتره میشه لطفا راهنمایی کنید
- استفراغ در کودکان
سلام پسرم ۳سالشه دوروز پیش استفراغ کرد ولی حالش بد نیست میدوئه بازی میکنه حالت تهوع هم نداره بردینش دکتر یک سوم امپولش زد گفت خوب میشه یه شربتم داد گفت اگه اورد بالا بدیدش حالا بعد دوروز امروز صبح زود اورد بالا البته دوروزه دسشویی هم نمیکنه

