Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسپری بینی
سلام استفاده ازاسپری بینی نورمونیکس واسه نوزاددوماه نیم چندساعتی یک باراستفاده بشه ؟اگرازاسپری نورمونیکس به جای سالبوتامول استفاده بشه اشکال داره
- اسهال نوزاد
سلام
پسر دوماهه ای دارم. ده روز اسهال زرد داره. چیکار کنم؟با تشکر
- ریفلاکس
شیرخوارسه ماهه که ریفلاکس داره شیرخشک آپتامیل پپتی وپودرامپرازول صبحها ناشتا داده میشه بازهم یک ساعت بعدهربار شیرخوردن حجم زیادی را بالا میاره دارویی هست که حجم شیری که بالا میاره کمتر بشه ؟؟؟؟
- عدم وزن گیری نوزاد
باسلام نوزاد پنج ماههام وزنش پنج و۴۰۰هست وزن موقع تولدش ۲۶۰۰تا سه ماهگی افزایش وزنش خیلی خوب بود بعدازان متوقف شدطوری که سه ماهگی پنج کیلو بود چکارکنم وزن بگیره فقط شیرخودمو میخوره ده روزیه فرنی روبراش شروع کردم ولی زیادمیلی به خوردن نداره برای وزن گیریش میشه شیرخشک بهش بدم؟؟
- یبوست و زور زدن زیاد
نوزاد 3 ماه و20 روزه دارم که بر اثر یبوست زیاد شب و روز گریه می کند و بیبی کر و آب قند و ماساژ شکمی دور ناف با روغن زیتون و چرب کردن مقعد با روغن زیتون انجام گردیده اما نتیجه گرفته نشده است در حال حاضر که شما به مطب نمی ایید راه کاری برای این مشکل به ما ارائه دهید لطفا.در ضمن شیر خشک ببه لاک ای ار مصرف میکند و رفلاکسی میباشد .غذای کمکی میشود داد به کودک.ممنون میشم جواب بدهید
- شامپو
سلام. وقت بخیر. در دوران شیردهی مسشه از شامپوی coal tar برای درمان درماتیت سبوره استفاده کرد؟ استفاده از اون توسط مادر برای نوزاد مشکلی ندارد؟
- بی ا شتهایی
سلام خسته نباشین.پسرم ۳ ماه دیگ میشه ۲ ساله میخواسم بپرسم چیکار کنم ک اشتهاش باز شه خیلی بد قزاس صبحونه نمیخوره فقط سوپ میخوره اونم به زور شهر خودم بردم دکتر بهش راسیپ داد ولی هیچ کمکی نکرد ممنون میشم از راهنماییتون.
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. بچه ای که به پروتئین گاوی آلرژی داره بعد از یکسالگی بازهم باید شیرخشک آلرژیک بدیم بهش؟ فعلا آپتامیل پپتی میخوره. شماره ۲
- سرماخوردگی نوزاد ۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه آبریزش بینی داره وتب وسرفه کم داره و بی حال و بی قراری میکنه.آب دهانش رو ب زور میخوره به ماگفتن شربت پلارژین و سفکسیم 100 بدم ولی میترسم اگه میشه راهنماییم کنید
- یوبوست نوزاد دوماهه
سلام اقای دکتر.. دختر من ۵ روزه مدفوع نکرده و خیلی ازیته لطفا میشه راهنمایی کنید؟؟
- قطره
باسلام من یه دختر ۲/۵ ماهه دارم که برای رفع کولیک ودل دردتاالان بهش کولیک ایز میدادم،میتونم از الان به بعد گرمیکچربدم؟ بهترین شربت یاقطره برای رفع کولیک ودل درد تواین سن چیه و چه مقدار باید به نوزاد داد؟
- استفراغ نوزاد ۸ ماهه
نوزاد ۸ ماهه من روزی یکبار استفراغ میکنه و با توجه به سنش ۷/۵۰۰ کیلو بنظرتون مشکل گوارشی چیزی داره
- رشد کودک ۲ساله
ایا شربت ارژنین وجود داره و برای پسر بچه ۲ساله خوبه؟؟؟؟
- زیادی مصرف کردن قطره اد
سلام،به مدت ۱۵ روز اشتباهی به پسر سه ماهه ام چندبرابر قطره آ د دادم مشکلی براش پیش میاد ،نیاز به چکاپ خاصی داره یا آزمایش خاصی؟حال عمومی خوبه فقط یه کم کسل شده خوابالو شده
- در مورد شیرخشک گیگوز ۳
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم دخترم تازه ۱۱ ماهشو پر کرده تا ب الانم دادم بهش گیگوز ۲ میدم ولی میتونم بهش شیرخشک گیگوز ۳ بدم گیگوز ۳ هم رو قوطیش نوشته بعد یک سال میتونم بدم یا ک نه اگه راهنماییم کنید ممنون میشم 🙏🙏
- تب واسهال
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید بچه ۹ماهه که دندان فک پایین ۲تا دراومد بجز بی اشتهایی مشکل دیگه ای نداشت اما دندان فک بالاش سه روزه که لثه اش ترکیده،بیقراری،تب،اسهال وسرفه داره شکمش خیلی میره و آب خالیه اصلا چه کارش باید کرد؟؟؟؟
- یبوست نوزاد ۶ ماهه
سلام پسرم از ۲۴روزگی شکمش هر یک هفته ۱۰ روز بعضی وقتا ۱۲ روز کار میکرد ولی نرم و معمولی حالا که ۶ ماهش شده و غذای کمکی رو شروع کردیم هم هر ۵ روز یک هفته شکمش کار میکنه میخواستم ببینم راه درمانی هست؟
- سر
سلوم دایره گودی کوچیک و نبض دار روی سر پسر سه ماه و نیممه ایا طبیعی خیلی نگرانم کرده
- اسهال بچه ۷ ماهه
حدود یک ماه است ک بچه مدفوع سبز و ابکی دارد شربت متروندازول داده شده ب مدت سه روز ولی دوباره این جوریه چیکار کنم
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر ، من خودم به دلیل اینکه تو خونه کرونا گرفتم پسر نوزاد ۳ ماهه من هم درگیر این بیماری شد. الان پسرم داره ازیترومایسین و استامینوفن و قطه سدیم کلراید مصرف میکنه، اما سرفه و گلودردش هنوز ادامه داره ، من میترسم که خدای نکرده به ریه هاش زده باشه، لازمه که برم از ریه هاش عکس بندازن !؟

