Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کج ادراری
سلام پسر سه ساله دارم در چهل روزگی ختنه شده تا الان هیچ مشکلی نداشته اما چند روزیه ادرارش مستقیم و صاف نیست خیلی کم کج به سمت چپ میشه اونم نه همیشه بلکه روزی یکی تا دوبار اینجوری میشه سوالم اینه که آیا مشکلی داره؟ و اینکه باید همیشه صاف و مستقیم ادرار کنه؟
- خشکی لب کودک
سلام دکترجان خداقوت پسرم دوسال و چهار ماه داره مدتی هست لبش خشک میشه پوسته میشه بنظرتون چه دلیلی داره؟میشه از تقویتی های لب که داروخانه ها دارند استفاده کرد؟
- تب کودک
سلام برای تب کودک دو سال و نیمه امپول اپوتل میتونیم بزنیم چون با شربت و شیاف پایین نمیاد دکتر دگزا نوشته ولی از عوارض ان میترسم
- دل درد کودک ۷ساله
سلام دکتر دخترم استفراغ داشت با دل درد شدید بردمش دکتر بستریش کرد بعد از۷روز بستری دلش همچنان هی درد میکنه سونو هم سه بار ازش گرفتن لنف نود آرتریت میزانتریک بود حالا هی دلش درد میکنه وهیچی نمیخوره چکار کنم دکتر ممنون میشم راهنمای کنید
- دخترم ۱۳ کیلو ۴ سالشه آموکسی سیلین ۱۲۵ خوبه
دخترم سرما خورده شده ۱۳ کیلو ۴ سالشه آموکسی سیلین خوبه براش
- مچ پای نوزاد
سلام دخترم تازه وارد یکسالگی شده نزدیک دوماهه شروع به راه رفتن کرده موقع راه رفتن پای چپشو گج میذاره آیا نیازه به دکتر برم نشون بدم؟
- شیر خشک نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۳ماه و ۱۰روزشه .هنوز شیرخشکشو بزور میخوره تا۶۰تا شاید بخوره بقیشو دیگه گریه میکنه یا توف میکنه بیرون و سرپستونک رو نمیخوره که بقیشوبخوره.شمابهش شیرخشک گیگوز داده بودین
- قرص یدوکینول برای کودک یکساله بریم یانه
سلام بچمون یکسالشه و حدودا دو هفتس که تب و اسهال داره دکتر برای اسهالش قرص یدوکینول داده هر وعده نصف قرص این قرص خطرناک نیس ؟ عوارضش خیلی زیاد بود بدیم بهش یانه ؟
- عادت کردن گوش
سلام خسته نباشید پسرم دوسال و ده ماهشه برای معاینه روتین تحت نظر شماست از لحاظ شنوایی وقتی به دنیا اومد مشکلی نداره والان هم تمام صداهارو میشنوه حتی اهسته سوالم اینه ک یه دوماهی میشه همش با دوتا دستاش جلوی گوششو میگیره وبازی میکنه خیلی تکرارمیکنه ایا اشکالی داره؟؟ ممنونم
- آمپول دگزامتازون برای کودکان
- ویتامین دی
سلام خسته نباشید پسر من مریض شماست 7 سالشه وزنش 36 کیلو . می تونه 2 ماه یکبار ویتامین دی 5000 بخوره . ممنون میشم راهنمایی کنید
- وزن دختر 9 ماهه
سلام
من دخترم وزن تولدش 2900 بود تا 6 ماه هم وزنش خوب بود الان 9 ماه و 4 روز دارد وزنش 6700 هست. چکارکنم وزن بگیره؟
- زیربغل
سلام وقت شما بخیر پسر من که دو سال و نیم هست زیر بغل سمت چپش قرمز شده خودش میخارونه چه پمادی بزنم ممنون
- در مورد واکسن ۶ سالگی
با سلام خسته نباشید.قبل از واکسن زدن چه مقدار آستامینوفن باید به کودک داد و چند ساعت قبل؟
- خلط پشت حلق وآبریزش خلطی
سلام آقای دکتر خسته نباشیدپسر۲ساله من دوهفته پیش سرماخوردکه همراه سرفه وتب وآبریزش و استفراغ بود که بردمش۱۷شهریوربهش اسپری بینی وآزیترو۲۰۰وپلارژین دادن اما همچنان خلط پشت حلق داره که باعث خرپفش شده ومجرای تنفسیشودرگیرکرده ومدام ازبینیش ترشح چرکی میادآنتی بیوتیکشم تموم شده نمیدونم الآن بایدچیکارکنم
- حساسیت
سلام دکتر واسه اولین بار تو غذای پسرم سیر ریختم بهش دادم بعد از دو سه ساعت دست و پا و روی گردن قرمز شد و حالت کهیر زد به نظر شما آزمایشی چیزی لازم نداره؟پسرم یک سال و نیمشه
- زردیصورت وکف پا
کودک من سه ونیم سالشه اول فقط کمی رنگ صورتش زردبودولی یه مدتیه که رنگ انگشتهاوکف پاشم زردشده علتش چیست ممنون میشم پاسخ بدین خیلی نگرانشم
- شیرپاستوریزه
سلام وقت بخیر من به دخترم شبا ک گرسنه اش میشه یا صبح ها تو خواب تو شیشه شیر_ شیر پاستوریزه میدم ایا شیر باید جوشیده شده باشه هردفعه یا از قبل ک جوشیده کافیه و فقط ی بار گرم شه دخترم ۲سالو ۸ ماهشه ممنون از توضیحاتتون
- نوزادان
سلام دکتر وقت بخیر درباره غدد لنفاوی ازتون سوال کردم پسرم از چهار ماهگی چند تا گردن و پشت سر داشت تو سونو گرافی مشکلی نداشت الان تقریبا دو سالشه هنوز دست میزنم هستن فکر کنم بیشتر شدن بزرگ نیستن اما بیشتر شدن خطر نداره؟نگرانم
- تف کردن زیاد نه از لج حالت تهوع داره مدام خیلی زیاد هر ۳۰ ثانیه یک بار تف میکنه به خاطر خدا جوابم رو بدین

