Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ژلوکاف
سلام دختر من 11 سالشه و خیلی سرفه ی بدون خلط میکرد براش کپسول یا قرص ژلوکاف را خریدم ولی وقتی تحقیق کردم نوشته بلای 12 سال حالا موندم بهش بدم یانه ؟میشه لطفاً زود جواب بدین
- عضله
سلام دکتر پسرم دو سالشه گاهی اوقات دست از پاش و کمرش میگیره بعضی وقتا هم از پشت سرش به نظر شما دلیلش چیه؟احساس میکنم دردش میگیره دست میگیره
- شیرمادر
عرض سلام وخسته نباشید دختر من تازه وارد یک سالگی شده تا حالا شیر مادر میخورد البته به خاطر اینکه شیرم کم بوداز ۷ماهگی یک وعده شیرخشک می خوردالان دقیقا از تولدش دیگه شیر مادر نمی خوره و من دیگه بهش شیر خشک روزی دو بار میدم راهی هست که دوباره به خوردن شیر مادر ادامه بدهداگر نه از کی می تونه شیر گاو بخوره وشیر خشک رو تا کی بخوره درضمن شیر خشک بب لاک میخوره ممنون از شما
- گلو درد بدون هیچ علایمی
دخترم پنچ سالشه میگه آب دهنمو که قورت میدم گلوم درد میگیره چه باید کرد
- مصرف شربت پلارژین کیدز
با عرض سلام و خسته نباشید آیا کودک ۷ ساله ی مبتلا به فاویسم میتواند شربت پلارژین کیدز مصرف نمیاد؟
- واكسن يك سالگي
باسلام.دخترم فردا واكسن يك سالگي داره و يك هفته بعد وقت بيهوشي براي ام آر آي.ميخواستم بدونم مشكلي پيش مياد؟ چون ميگن عوارض واكسن يك سالگي بعد از يك هفته تب و سرماخوردگيه واكسن براي ام آر آي مشكلي ايجاد نميكنه؟
- لنفاوی کودکان
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ده ماه و هفت روزه امروز چند بار سرما خورد امروز یکم تب داشت با دارو نبش برطرف شد بعد متوجه شدم نزدیک گوش راستش یعنی طرف راست گردنش یه غدده ب اندازه و شکل هسته ی خرما هست و یکم کلفتر خیلی نگران آیا لنف ری اکتیو یا مشکل دیگه ی میتونم باشه میشه راهنمایی بفرمایید ...با تشکر
- شیردهی
سلام پسر یکسال و ده ماهه ای دارم درصدد از شیرگرفتنش هستم خواستم بدانم بهتر نیس تا اسفندماه و اویل بهار ادامه بدم و اونموقع ازشیر بگیرمش؟ب دلیل فصل زمستان میگویم ک با شیرمادر انتی بادی دریافت میکند
- آروغ نزدن در ۶ماهگی
سلام آقای دکتر ببخشید سوال سطحی میپرسم بچم ۶ماه س هنوز باید عمود نگه دارم دارم تا آروغ بزنه گاهی هم بزنم پشتش ،تا کی اینجوری ه؟خسته شدم شبا خوابش میپره ممنونم
- سرما
سلام اقای دکتر پسر ۴.۵ ساله ۱۶ کیلو دارم هفته ی پیش سرماخورد دکتر گفت پلارژی بخوره کمی سرفه داشت گفت اگه ادامه داشت سرفه و خلطی سد انتی بیوتیک مصرف کنه متاسفانه شماره الکترونیک نسخه رو گم کردم نمیدونم چه انتی بیوتیکی گفتن سال گذشته یادمه فارمنتین ۶۴۳ میدادن هردوارده ساعا ۵ سی سی همینو منم شروع کردم خوبه؟
- تب ب همراه ابریزش بینی فک میکنم عفونت داره گلوش چون تبش قطع نمیشه
- کم وزنی
من دختر دو ساله دارم که اصلا خوب وزن نمگیره الان ۱۰کیلو بیشتر نیست خیلی لاغر هر چی بش میرسم در حد ۱۰۰یا ۲۰۰گرم آزمایش دادیم هیچ مشکلی ندارن و سالم میشه لطف کنید منو راهنمایی کنید ویک برنامه غذایی بهم بدید بچه یک مقدار وزن بگیره و اگر داروی برای وزن گرفتن بچه هست بهم معرفی کنید ممنون
- 1234
سلام خسته نباشید من پسرم 1 سالشه چن روزی هست آبریزش بینی داره و عطسه میکنه و یکم سرفه بردمش دکتر درمانگاه گفت چیزیش نیست ولی امروز خیلی آبریزش بینیش شدید تر شده و خیلی گریه میکنه و یکمی بیحاله چی کار کنم الان با این شرایط مشکل چیه
- سرماخوردگی
سلام
دختر ۵ ساله دارم. سرما که میخوره پلارژین بهتره یا کوریزان؟ چون آسم کودکان هم داره کدومش بیشتر جواب میده
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰برای دخترم که ۲۰کیلو وزن داره
تب و لرز داره.خیلی سخت کنترل میشه خودسر برای شربت ازیترو مایسین ۲۰۰گرفتم
- مشکل کبدی
آقای دکترمیشه لطف کنید بگید برای اینکه کودکی در شروع سیروز کبدی باشه آیا فقط بالا بودن اندک آلکالین فسفاتاز دلیل اون هست یا باید سایر آنزیمهای کبدی هم بالا بره مقدارش؟ alt و ast هم باید بالا بره بالطبع؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید.آقای دکتر دخترم پریشب یهو تب کرد بعد صداش تودماغی شد وآبریزش وگلودرد داره.حالا بهش سرماخوردگی کوریزان میدم وقطره بینی میزنم با اینکه سرفه خلطی داره بهش برم هگزین میدم.حالا میخواستم بدونم همینا خوبه ادامه بدم یا ن؟؟برتی گلودردش چی بدم؟؟ممنونم ازتون
- التحاب و تورم
کودک پسر ختنه نشده15ماهه از دیشب دچار تورم در آلت تناسلی شده بعدا هم کمی ترشح در نوک آلت دیده شد لطفاً راهنمایی بفرماییدآیا نیاز به مصرف سفکسیم 100هست یا نه الان با پماد آیروکس محل را چرب می کنیم وزن کودک 13کیلو
- سرما خوردگی یک سالو نیمه
سلام خوبین من کودکی یک سالو نیمه دارم سرما خرده سرفه میکنه سه هفته پیش بردمش دکتور بهش آزیترومایسین 200 داده تموم شده حلا دباره سرما خرده شربت آزیترومایسین 200 گرفتم از داروخونه شک شیشش فرق داره حالا میخواستم بدونم اشکال نداره بدم به کودکم
- لکه قهوه ای
با سلام من چندروز پیش مزاحمتان شدم در مورد لکه هاز قهوهای گمرنگ روی پا ویه دونه روی شکم وپشتش گفتین ببرم متخصص بردم متخصص علایمی که گفت پسر من نداشت ازمایش نوشت ولی بخاطر یه سری مشکلات مالی تا سر برج نمیشه ببرم ازمایش در ضما لکه هو بعد ازچندرووز ازبین میرن به نظر شما خطرناکه؟

