Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب وحساسیت
سلام اقای دکتر. ببخشید دخترم تب داره چند روزیه منتهی همراه تب کل بدنش ریز ریز مثل جوش قرمز رنگ زده ایا خطرناکه ببرمش دکتر یا نیازی نیس
- سلامم.
سلام دکار دختر ۲سالم نزدیک ۲۰،۲۵روه که رو کپل های باسن و پشت ران هاش و خیلی کم پشت ساق پا دون دون قرمز ریز داره و جاش قرمزه و خارش داره،گاهی میخارونه چکارکنم راهنمایی کنید لطفا
- حرف زدن
سلام اقای دکتر بچم ۲۰ ماه و ۱۵ روزه هستش ولی کامل حرف نمیزنه ، مثلا ماما ، بابا ، ننه می می بیا ، نه اره هاپو جوجو اینارو میگه ولی بعضی وقتا اکثرا بابا ورد زبونش همه رو هم بابا صدا میکنه هرچقدر باهاش تمیرینم میکنیم انگار اصلا گوش نمیده ، هرچی هم ک میگیم خوب میفهمه منظورمونو ولی حرف نمیزنه ،( ۹۰ درصدر مواقع هم فقط پیش من و باباشه زیاد دور و برش شلوغ نیس) طبیعیه؟ اینجور دیر زبون باز کردتش؟
- اترزی مری
سلام اقای دکتر پسر من دو سال دو ماهش هس بدو تولد ب دلیل اترزی مری ک داشت جراحی شد دو ماه پیش هم اندوسکوپی شد ولی خیلی تب و سرفه داره یعنی ماهی ی بار با این علائم و استفراغ بستری میشه میشه لطف کنین بگین باید چ کارهایی انجام بدم ک سیستم ایمنی بدنش قوی بشه ؟؟؟؟؟؟؟
- کودک هفت ساله با تکرر ادرار و سوزش
سلام کودکم هفت ساله با تکرر ادرار و سوزش هنگام ادرار
- وزن کم
سلام آقای دکتر پسرم نه ونیم ماهشه وزنش ۸۵۰۰،برا افزایش وزنش چی بهش بدم؟قبلا بهتون گفتم تولیداری اصلا شیر نمیخوره چون میرم سرکار پرستارش بهش. شیشه میداده الان چیکار کنم؟
- تفسیرآزمایش
سلام وقت بخیر . آزمایش کشت ادرار که دوروز پیش برای بردیا جان نوشته بودین جوابش اماده شد چون خودم نیستم و در راه تهران هستم ممنون میشم بفرمایید که دارویی نیازه یا خیر؟ PH 5 Mocus (few) RBC/hpf : 1_2
- عوض کردن شیرخشک اپتامیل پپتی جونیور
من به فرزندم شیرخشک اپتامیل پپتی جونیور میدادم الان 11 ماهشه دیگه این شیرخشک تو داروخانه های نیست جایگزینش چه شیرخشکی بدم
- بی اشتهایی و استفراغ
- ادرار شیری یعنی عفونت ادراری
سلام خسته نباشید پسرم ۳ سالشه چن روز پیش اسهال واستفراغ شد و کمی هم تب داشت البته خیلی بالا نبود و استفراغش بعد یکی دوروز قطع شد و دفعات اسهالیش هم کمتر شد و امروز دیدم وقتی ادرار میکنه اول ادرارش یه مایع شیری رنگ هست و بعدش شفاف میشه .. خواستم ببینم علتش چیه آیا عفونت ادراری؟ کم اشتها هم شده وزنشم تقریبا ۱۳/۵ هست .. پیشاپیش ممنون از پاسخگویی تون
- سونو
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یکسالشه پای راستش برجستگی داره دکتر سونو کرد گف احتمالا فتق باشه نگرانم ینی چی میشه ؟ عمل نیازه یا چی ممنون میشم جواب بدید
- زرد دست پا
سلام پسرم چهار سالشه کف دست و پاهاش گاهی زرده چیکار کنم
- آنتى بيوتيك
سلام با احترام اگر طفل بعد از نيمساعت از خوردن آنتى بيوتيك اونو بالا بياره بايد دوباره بهش شربت داد يا نه در چه مدت دارو جدب ميشه
- درمورد قرص فولیک اسید
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میشه به دخترم چهارسال ونیمش هست قرص فولیک اسید ۱میلی بدم. ؟ چجوری؟ چه موقعی؟
- کاهش درد محل واکسن
سلام بهترین راهکار جهت کاهش درد محل تزریق واکسن چیست؟
- اسهال کودکان ۱سال ونیم
سلام دکتر ببخشید پسر دوستم ۳روزه اسهال داره اسهالش زرد و آبکی مایل به نارنجی هست پشتش هم به شدت سوخته به خاطر اسهال به خاطر کرونا میترسه ببردش دکتر خواهش میکنم راهنماییش کنید اگر دارو یا درمان خونگی هست ممنون میشم از راهنماییتون
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- ادامه سوال پیشین
آقای دکتر فرمودین در صورت کهیر شربت هیدروکسی زین هر روز بخورد خاستم بپرسم تا کی باید شربت بهش بدم با توجه به اینکه دو ساله داره مصرف میکنهاین کهیر کی خوب میشه من نمیدونم دقیقا به چی حساست داره . آقای دکتر نگرانم تو رو خدا کی خوب میشه
- زبنک
درود، پسرم ۴ سالشه با وزن ۱۵ کیلو شنا فرمودین زبنک سولفات بهش بدم ، چند سی سی و هر روز بهش بدم، ممنون
- دارو
سلام من دختر یک ساله دارم دکتر براش سیتریزین تجویز کردن ۳سیسی ۱۲ساعت.و شربت فاراموکسی بی دی ۴۰۰۳سیسی۱۲ساعت وقطره سدیم کلراید۶۵ پمادموپیروسین۲درصد ایا اینا برای بچه ۱ساله مناسب هستن؟

