Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سویق
سلام به بچه 10ماه میشه سویق کودک داد؟ سه شیره چطور؟
- بی اشتهایی
پسر من ۲ سال و۶ ماهس چند وقته غذا نمیخوره هر غذایی که مورد علاقش بودو براش درست میکنیم نمیخوره هرچی بهش میدیم تف میکنه بیرون باید چه کار کنیم
- شیر مادر
سلام خسته نباشید یک پسر ۱۳ ماهه دارم ک الان یکماه بیشتر است از یک سینه شیر نمیخوره ولی هنوز شیر داره آیا این شیر خراب شده یا میتونم بهش بدم بخوره؟؟؟
- آبریزش
سلام بچه پنج سال و نیمه دارم در صورت ابریزش بیتی شربت سیتریزین بهتره یا نئوتادین؟
- سلام دختر من ۲۲ماهشه و. دکتر برا دخترم سفکسیم نوشته من نمیدونم چقدر باید بدم البته گفته بود من فراموش. کردم
- سلام آقای دکتر با خانواده برای تفریح بیرون بودیم کودک دو ساله دارم بوی زغال وارد گلوی فرزندم سد و پس از آن سرفه میکند البته کمی هم سرما خوردگی داشت چه کنم و سرفه ها نشان چیست؟
- سلام اقای دکتر دخترم سرفه های خلط دار میکنه ایا نیاز به انتی بیوتیک داره یا نه
برای درمان سرفه های خلط دار چه اننی بیوتیکی تجویز می کنید دخترم 8سالش هست
- تب و…
باسلام خسته نباشید دخترم ۱سال ودوماه داره ازظهری گلاب به روتون بالا میاره واسهال هستش اسهال تبش الان بهتره ولی خیلی بالا میاره ممنون میشم راهنمایی کنید چکارکنم داروخانگی چی بهش بدم
- سرماخوردگی
سلام جناب دکتر، پسرم ۴.۵ سالشه پیش شما میارمش، الان امکان آوردنشو ندارم، یه کم از دیروز سرفه میکنه علایم و مشکل دیگه نداره اصلا، فقط چون شربت ریسپریدون چند روزه شروع کرده به خورون بخاطر عدم توجه و تمرکز اشکالی نداره شرفه سرفه بهش بدم
- قرمزی چشم
سلام وقت بخیر. سه روزه چشم پسرم قرمز است. روز اول یک چشم یه لکه قرمز شده بود . کم کم پخش شد. روز بعد اون چشمشم قرمز شد. روز سوم براش قطره کلرامفنیکل و پماد اریترومایسین زدم. ولی بهتر نشده. و میخارونه گاهی. خ نگرانم چه کاری انجام بدم براش
- گرفتگی صدا
سلام فرزند من ۱۶ ماهشه و امروز از صبح صداش گرفته تب نداره ابریزش بینی هم نداره گرفتگی صدا خطرناکه؟
- کودک سه ساله من هسته زردآلو را قورت داده بعد از چهار روز هنوز دفع نشده.هیچ مشکلی ندارد .آیا هسته دفع میشود؟
- مغزواعصاب
پسری دارم 8ساله بعدازاینکه باسر ازبارفیکس پرتاپ شدن وهمون موقع سی تی اسکن دربیمارستان میلاد تهران واسشون انجام شد مشکلی نداشتن چندماه بعدهم همینطور حدود 8ماه بعد بخاطر اینکه هرازگاهی کمی سردرد داشتن MRI درخواست شد جواب اون هم الحمدلله سالم بود ولی نوارمغزی که ازبچه گرفته شد دکترمیگه ازسال گذشته تاالان این بچه داره نامحسوس تشنج میکنه وضریب هوشیش میاد پایین ولی شمامتوجه نمیشید الان داروی لاموتریژین روبا یک چهارم واسش شروع کردن تا به 2عددبرسه بعدازچندین ماه میخواستم نظرتون رو بپرسم آقای دکتر خیلی زود کلامش وحرفی که میخواد بزنه روفراموش میکنه ومتاسفانه یادش میره غیراز داروخوردن چکارمیتونیم واسش بکنیم مثلا چه ورزشی خداخیرتون بده ممنونم
- جوراب
سلام وقت بخیر آیا پوشیدن جوراب در شب یا به مدت طولانی باعث ضعیفی چشم کودک میشود
- جواب ازمایش
سلام دخترم سه سالشه ازمایش سی بی سی لطفا تفسیر کنید.wbc7.6 rbc4.47 hb10.3 hct32.6 mch23 mchc 31.6 plat500
- تغییر رنگ مدفوع
سلام .علت رنگ تیره مدفوع در کودک ۵ ساله بدون اینکه دارو یا غذای خاصی خورده باشد و مدت چند ماه اداهمه داشته باشد چیست ؟با تشکر
- دوز مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵
سلام دخترم ۷ ماه و نیم تقریبا با وزن ۸ کیلو سرما خورده یه کم تب داشت بردمش دکتر بهش آموکسی سیلین داده هر ۸ ساعت یه قاشق ولی مشخص نکرده یه قاشق یعنی دقیقا چقدر و اینکه تا چند روز باید بدم که دوره درمان کامل شه؟
- شیر بز
سلام عیدتون مبارک اقای دکتر بدا کودک ۲۲ماهه که الرژی به پروتین گاوی داره و باعث رفلاکس شدید و سرفه کودک شده مبشه شیر محلی بز داد ؟ عوارضی نداره ؟
- ایروکاست برای افراد فاویسم
سلام وقتتون بخیر. قرص ایروکاست را افراد فاویسم میتونن مصرف کنن؟
- ازمایش
سلام دخترم ۷. ساله است تست tsh 4.416و تست پرولاکتین عدد ۶۴ است. آیا کم کاری تیرویید دارد ؟ و اینکه پرولاکتین بالا خطری دارد؟

