Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نحوه مصرف شربت پیروی ساید برای کودک سه ساله
زرپنز
- دل درد بچه ها
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم سه سالشه بیشتر وقتا یبوست داره بعضی وقتا هم میگه دلم درد میکنه نگرانم بچگی عسل زیاد میخورد ربطی نداره؟
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۵ساله با وزند۱۵کیلو
سلام ببخشید برای دخترم ۵سالشه وزنش ۱۵کیلو هر ۱۲ساعت چند سی سی سفکسیم۱۰۰ بدم؟
- احتقان بینی
سلام اقای دکتر بچم ۱۱ماهشه و آبریزش و احتقان بینی داره شبا ۱و نیم سیسی سیتریزین میدم بهتره ولی گرفتگی بینی روزها اذیتش میکنه قطره میریزم هر ۶ساعت نمیدونم اسپری خوبه یا قطره؟البته مقاومت میکنه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- دل درد.تب.اسهال.استفراغ
سلام آقای دکتر خسته نباشید خدا قوت دختر سه و سال و نیمه ای دارم از دیروز عضر دوباره بالا آورده است و دوباره دفع آبکی داشته است و تب دارد ولی تبش با آستامینوفن و پاشویی پایین می آید ولی بعو از شش ساعت دوباره تب میکند خواهش خیلی نگرانم تو رو خدا بگید چکار کنم؟ ممنونم و شرمنده
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۲۲ ماهشه تب کرده گلوشم عفونت کرده خر خر میکنه شیاف زدم .شربت پلارژین کیدز میدم بهش با شربت آزیترومایسین ۲۰۰ آزیترومایسینو روزی یه بار چند سیسی بهش بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
- قرمزی اطراف لب وچشم وگردن ولپها
سلام .پسردوساله نیمه دارم بعداظهرخوابیدوقتی بیدارش اطراف لبهاولپ وپشت چشم وگردن قرمزشده بودوامروزصبح به همان قرمزی ها تورم هم اضافه شده لطفا راهنمایی بفرمایید
- ناخن قاشقی
سلام دخترم ۱۶ ماهشه.تازگیا ناخن پای اون قاشقی شده،علتش چیه؟ممنون
- پوشک
سلام اقای دکتر پسرم 20 ماهشه میخوام بپرسم از چند سالگی میتونم اموزش از پوشک گرفتن رو بهش بدم ؟
- سردردوحالت تهوع
سلام خسته نباشیددکترمن خانمی32سالم شیرده هستم بیشترروزابعدازصرف ناهارحالت تهوع وسردرددارم میدونم شمامتخصص اطفالیدولی توروخداکمکم کنیدخیلی اذیت میشم
- فتق کودک
باسلام خدمت آقای دکترخسته نباشیدخداقوت سپاس ازشمابزرگواربابت خدماتی که دراختیارماگذاشتید. کودکم ازوقتی که به دنیااومدیک ضایعه گوشتی سفت و قرمزرنگ ازداخل نافش زده بودبیرون بردمش دکترگفتن تایکسالگی خوب میشه صبرکن. الان یکسال ونیم داره هنوزخوب نشده بایدچکارکنم ؟آیابرایش خطردارد؟آیافتق است؟ لطفا کمک وراهنماییم کنید...ممنونم
- سلام خانوم دکتر پسر من امروز ۳ روز سرما خورده میتونم بهش سفیکسیم ۱۰۰ بدم آبریزش داره
- سلام
سلام آقای دکتر پسرم ۱.۵سالشهده روزه اسهاله بی حال نیست ولی روزی چهار پنج بار دفع داره آبکی با حجم زیاد بوی بد نمیده تب هم نداره بهش چی بدم شربت لوپرامید دادم خوب نشده
- روغن زیتون
سلام اقای دکتر میشه به پسرم ک دوسال وهفت ماه داره هرچند وقت یبوست داره ، تو وعده غذاییش روغن زیتون اضافه کنم؟؟ مرسی
- غده لنفاوی
سلام اقای دکتر.پسرم واکسن یک سالگی رو که زد یه هفته بعدش غده لنفاوی گردنش ورم کرد .الان 9 ماه میگذره که تغییری نکرده و نرفته .غده تقریبا اندازه یه لوبیا هس و زیر دست متحرکه.یه طرف هست .چکار باید بکنم .نگرانم.ممنون
- سلام من پسرم شش ماهشە شیرخشک میدم میونم شیر بز بهش بدم روزانە چە مقدار باید بدم??
سلام من پسرم شش ماهشە شیرخشک میدم میونم شیر بز بهش بدم روزانە چە مقدار باید بدم??
- زردی کف دست و پای پسرم
با سلام پسر من دو سال و هشت ماه است،کف دست و پاش زرد.علتش رو میخواستم بپرسم
- مدفوع کودک
با سلام. مدفوع پسر ۲ سال و نیمه ام، خمیری و چند رنگ بود. یه تیکه اون کاملا سبز بود بدون هیچ رنگ دیگه ای. مثل خمیر بازی سبز. نگرانم آقای دکتر چیکار کنم
- پشت کوش
دوتا غده پشت کوش بچه سه ساله دلیلش چیه
- افتادن دخترم از ارتفاع یک متری
سلام امروز دختر من از ارتفاع یک متری زمین بازی مهد کودک روی زمین چمن افتاد،، بعد از چند لحظه گریه تو بغل من بی هوش شد و به سختی نفس میکشید و دندونهاش قفل شده بود و چشماش رو به بالا رفته بود،،بعد از چند دقیقه به هوش آمد و گریه میکرد،، سوال اول من ،،چرا این حالات بعد از افتادن پیش آمده و آیا خطرناک هست،،؟ من باید تو این جور مواقع چه کار کنم؟ ممنونم از محبتتون.

