Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بهبود رشد
سلام خدمت شما, دخترم دوسالشه وزن 12/5 قد 85 داره میخوام بدونم برای افزایش قد و بهبود رشد موهاش چون ریزش پیدا کرده و کم پشته, شربت زینک پلاس یوروویتال رو میتونم بدم ؟
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ میل چقدره؟
سلام دخترم ۱۱ سالش و وزنش ۲۵ کیلو چه مقدار شربت سفکسیم ۱۰۰ میل باید استفاده کند؟
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر برای رفلاکس پنهان کودکم شروع غذای کمکی خوبه؟ ۴ماه و نیمه وزن تولد۳۴۰۰ وزن الان ۶. آلرژی به پروتئین گاوی هم داره.شب هم خواب پیوسته نداره.هرنیم ساعت بیدار میشه.ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرماخوردگی وسرفه
باسلام آقای دکتر دخترم یک سال ونه ماهش هست شربت سفکسیم چندبراش بگیرم وچقدربهش بدم ممنون میشم به من بگید
- جوش زدن سینه کودک
سلام درست روی نوک سینه دخترم جوش سر سفید زده طوری که دست زدم ببینم چبه جوش ترکید و مواد سفیدی ازش بیرون ریخت.در ضمن دخترم سه ساله هستش ویه بارم وقتی پنج شش ماهه بود هم درست همون قسمت از سینه اش جوش زده بود.من نگران شدم خواستم بدونم مشکل داره یا نه؟
- سلام. دخترم ۴ سال نیم هست. گلو درد داره. آزیترومایسین ۲۰۰ چقدر بهش بدم. ۱۸ کیلو
- کودک یکساله
باسلام آقای دکتر پسر من در هفته 35بارداری ب دنیا آمد الان یکساله هست و وزنش 9300،قد73،دورسرش46میباشد میخواستم بدونم از نظر رشدی با کودکان ترم خیلی تفاوت و فاصله دارد
- هسته آلو
سلام من 12 سالمه و هسته آلو رو بصورت اتفاقی قورت دادم باید چیکار کنم؟
- سرفه
اقای دکتر بردمش معاینه کرده گفت چیزیش نیست از دنداناشه گفت عفونتم نداره چرکم نکرده شاید حساسیت یه راهنمایی بکنید شرمنده ببخشد
- دیابت کودکان
سلام پسرم شام خورد و کاکاغو خورد بعد دوساعت قمدششو گرفتم 196بود پسرم هشت سالشه
- سلام دوز مناسب برای کودک ۶ ساله ۲۵ کیلو برای شربت آزیترومایسن ۲۰۰ رو میفرمایید
- ضربه خوردن سر و بینی کودک
سلام خسته نباشید بچه خاهر شوهرم امروز افتاد روی سنگ با شدت ب سر و بینیش ضربه خورد خون اومد از دماغ سمت چپ خطری دارد؟؟؟
- ممکنه بفرمایید چند سی سی بایدمصرف شود
شربت ازیترومایسین ۲۰۰
- سرمانخوردن کودک
- تب بالاو سرفه شدید ودرد بالای ناف
پسرم تب بالا دارد و۶ روز که تبش پایین نیومده سرفه های خشک میزند. کاملا بی اشتها است .امشب میگفت بالای نافم درد میکند.
- سلام علت گرفتگی صدای کودک در نوزده ماهگی
- اسهال
سلام اقای دکتر عزیز. بچه من 8 ماهشه دوتا دندون هم درآورده بود ولی الان سه روزه روزی 5 بار شکمش اسهالی میره بی تابی هم نمیکنه . بنظرتون طبیعیه ؟؟ غذاسوپ میخوره و مرغ و سیب زمینی میوه هم موز و سیب . دوشب پیش کمی نارنگی خورد . توروخدا بگید چی بدم بهش؟
- تب خفیف و آبریزش بینی خلطی
با سلام پسر من ۳ سال و نیمش هست چند روزی درگیر آبریزش بینی خلطی بودیم ولی با وجود مصرف سیتریزین خوب نشد حالا بعد از گذشت چند روز تب خفیف شروع شده به نظرتون چه شربتی و با چه دوز مصرفی بهش بدم وزنش هم ۱۶ کیلو هست
- بادرود
سلام مادر بارداری که سینه اش خلط داره و داروهم خورده ولی خلط داره اگه قورت بده چیمیشه برا جنین مشکلی پیش میاره؟وکلا سرماخوردگیا رو جنین چه تاثیر داره
- دخترم ۷ سالشه و فقط ابریزش بینی داره چه کنم قزع بشه
دخترم ۷ سالشه و مدرسه میره فقط ابریزش بینی داره چه کنم

