Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب کودک ۴ساله
سلام پسر من ۴ سالشه تب بالای ۳۸ داره هرچهارساعت آستامینوفن میدم بعضی موقع اشک چشمهاش میاد و خیلی هم دستشویی میره تو این اوضاع نمیتونم ببرم دکتر یدونه شربت کوریزان سرماخوردگی گرفتم به نظرتان خوبه و چقدر بدم؟ وزنش هم ۱۶ کیلو هست
- تب۹
سلام دخترم تب داره ۲۱ ماهش هس ۱۳ کیلو چقد از شربت ازیترومایسن بدم؟ دوزش چند باشه؟
- تابه تاشدن چشم
سلام دکترپسردوستم تقریبایکسالشه میگه عصری خوابیده بعدسه ساعت بیدارش کردم چشاش تابه تا شده وهرچقدباهاش حرف زدیم اثلا متوجه نمیشده میشه علتشوبگیدوبایدچکارکنه
- افزایش یادگیری
سلام آقای دکتر پسرم پیش دبستانی میره خیلی بازیگوش هست تمرکز نداره برای افزایش تمرکز چه دارویی بدم همه چیزش خوبه ولی خو تمرکز نداره
- بیضه سمت چپ پسر دو ساله
سلام
پسرم دو سالشه بیضه سمت چپش آب اورده. دکتربردم چندماه پیش گفت خفیفه الان چندروزه احساس میکنم بزرگ شده. به نطرشما خطر داره یا نه؟
ممنون از لطفتون
صالح پور از تهران رباط کریم
- امیر
سلام پسرم دو سالو هفت ماهشه اسهال زرد رنگ چسبناک داره لطف کنین راهنمایی کنید
- عوارض قرص فنوباربیتال
سلام دخترم ۱۵ماهه هست ۲ماه پیش دکتر مغز اعصاب قرص فنوباربیتال ۱۵داد گفت دوماه نصف شبا بخوره ولی من اصلا متوجه نشدم که اهن هم نباید داد شب اهن فرامکس پودر الان دوهفته هست دخترم اسهال داره استفراخ داره الان فهمیدم عوارض داده خیلی میترسم الان. باید قرص چیزی بخوره یا خوب میشه من شربت ازیروترومایسین وکرتیماکسازول هم دادم سرماخوردگی هم داشت گلوش چرک کرده بود میشه راهنمایی کنید ممنون حالم خیلی بده
- کرفی
سلام پسرم ۵ سال است با ۱۷ کیلو وزن، سرما خورده شربت نوتادین و پلارژین میخوره بینی اش کیب شده شما فرمودین اسپره نانوکس بگیرم خلط هم داره دکتر جان چی بگیرم ؟ آقای دکتر زود بیاین مطب ، ممنون
- ناتوانی راه رفتن
دخترم ۳سالشه نمیتونه راه بره تعادلشو ملا نمیتونه حفظ کنه هم رو دستان
- نوزاد
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر من از مراجعین شما هستم امروز متوجه کبودی روی باسن پسر سه ماهم شدم که تا الان نبود یعنی بدو تولد این کبودی وجود نداشت علتش چی ؟؟
- مولتی
سلام.شربت مولتی کیندریوروویتال به پسرم میدم همیشه زردرنگ بود اینبار کمی به نارنجی میزنه.تازه خریدم وتاریخ انقضاشم درسته.. آیا خراب شده؟
- شربت
سلام شربت کتوفن وسفکسیم را تا چندروز به کودک بدهیم 13 ماهشه. ممنون
- تب کم در کودک رفلاکس معده
سلام آیا این درسته که کودکانی که رفلاکس معده دارن بدنشون بعضی مواقع خیلی کم ، گرم میشود ؟
- شکم درد
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،پسرم دوسال و نه ماهشه،دیروز شکم درد و تب داشت مطب تماس گرفتم گفتند تشریف ندارید بردم خدمت خانم دکتر بلوکی گفتند ویروس جدید هستش اموزول۲۰ مونته لوکاست شربت نئوتادین و سوسپانسیون استامینوفن دادند تب مهار شده دارو سروقت میدم مشکلی نیست آقای دکتر درد شکم اذیتش میکنه و تعداد دفعات مدفوع بیشتر شده اما خیلی شل نیست همین داروها مناسب هستند و شکم درد تا چند روز طبیعیه ؟ ممنون
- تاول آلت تناسلی کودک پسر
پسرم ۵ساله هست و آلتش چند تا تاول کوچک زده وچندجا مثل خراشیدگی ایجاد شده.البته ۳روز هست که شکلات خیلی خیلی زیاد خورده نمیدونم از اون هست یا علت دیگه ای داره.چیکار کنم؟چه پمادی استفاده کنم؟؟البته خارش و سوزش نداره
- سرفه
سلام وقت بخیر پسرم چهارسالشه ۱۵.۵ کیلو سه روزه سرماخورد و روز اول فقط تب داشت لوره هم داره . ازروز اول پلارژین و سیتریزین و سیموسپان دادم . الان طبق معمول همیشه که سرمامیخوره بخاطر لوزه ای که داره سرفه میکنه و بعضی وقتها خشکه و بعضی وقت خلط دار .میخوام بدونمچه شربت یا چرک خشک کنی بدم؟
- پسرمش
پسرم ۴ساال داره ۱۵ کیلو داره سفکسیم چقدر بهش بدم ختنه شده دکتر براش تجویز کرده دستوری رو ننوشته
- تشنج نوزاد
سلام اقای دکتر خواهرزاده من با جنسیت پسر در ده ماهگی اولین بار دچار تشنج شد. از اون موقع تا الان که 20 ماهه است زیر نظر متخصص اطفال داروی والپرات سدیم و کلونازپام مصرف میکند ولی بازم در دوره درمان حدود سه چهار بار دچار تشنج خفیف شده است. میخواستم از شما بپرسم که ایا تشنج با وجود مصرف دارو امری عادی است یا علت دیگری دارد؟ با تشکر از شما
- کودکان
سلام من از وقتی که واکسن ۱۸ ماهگی دخترم رو زدم دخترم یبوست گرفته چکار کنم هر چی ام بهش میدم خوب نمیشه
- سرما
سلام دکتر پسرم خیلی بی اشتهاشده و بی قراره ممکنه سرماخورده باشه 3ماهه چی بدم بهش

