Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوزمصرف شربت آزیروسین
پسرم ۷سالشه ۲۳کیلووزنشه .میزان مصرف این شربت بایدروزی چندقاشق چای خوری باشد
- بی اشتهایی
سلام . دختر یازده ماه دارم که اشتهای خیلی کمه شاید در روز سه یا چهار قاشق غذا بخوره بیشتر شیر خودم را میخوره و وزنش هم هشت کیلو و نیمه وزن تولدش چهار کیلو بوده دکتر هم بردم مولتی ویتامین داده ولی اثری نداشته
- سلام بچم ۹ماهه برای وزن ۹کیلوگرم چندمیلی شربت سفیکسیم۱۰۰بدم
- دندون درد
سلام آقای دکترپسر۲۲ماهه ای دارم که دندونای جلوش بخاطرقطره آهن پوسیده شده وقتی چیزی میخادبجوه دندوناش دردمیکنه خواستم بپرسم چه کاری میتونم برادندون دردش انجام بدم راهنمایی کنیدممنون میشم
- مدفوع زردرنگ
سلام دختر من دو ونیم ساله هست الان چند روزی هست مدفوع به رنگ زرد روشن هست میشه یه راهنمایی فرمایید
- کم خونی
سلام و عرض ادب خدمت شما دکتر گرامی پسرم ۳سال و دوماهش هست ازمایش دادیم مینور خونش کمی پایین هست ممنون میشم راهنمایی کنید ک نیاز ب شربت خاصی هست ک معرفی کنید .؟ چون غذا و میوه و سبزیجات همه چی نمیخوره ک جبران بشه. برا همین گفتم ک چ شربتی بدم ک مینور خونش درست بشه نزدیک ۱سال هست ک شربت زینک پلاس میدم یه روز در میون.
- شیر خشک نخوردن کودک یک ۱۸ ماهه
سلام خسته نباشید پسرم شیر خشک میخورد از نه ماهگی به بعد انواع شیر خشک رو امتحان کردم حتی با شکر شیرینش کردم با شیشه و لیوان در بیداری نمی خوره بعد از یک سالگی شیر گاو هم امتحان کردم نخورد وزن تولد دو کیلو بود الان هجده ماهه است وزنش هفت و هشتصد خیلی نگران کم وزنی اش هستم آزمایش هایش سالم بود چکار کنم وزن بگیرد و لازم است شربت کلسیم بدم و مشکلی ندارد شیر خشک بریزم به غذایش شاید خورد؟
- من دکتر نبردم چشم پسر ۱ سال ام قرمز شده یکمم دور چشمش پف کرده الان از این قطره بدم ضرر نداره؟
- دیابت
با سلام و احترام. قند خون ناشناس پسر ۱۲ ساله ۱۰۸ بود و بعد از ۶ ماه که مجدد تکرار شد قند خون ناشتا ۱۰۹ و قند غیر ناشتا و a1c نرمال بود. آیا ایشان مبتلا به دیابت هستند و چه اقدامی باید انجام شود. سپاس از توجه شما.
- سرفه کودک
سلام فرزند ۲۰ ماهه دارم آبریزش بینی وتا الان دو شب تب در هنگام خواب دارد که با استامینوفن کنترل میشود و سرفه های اذیت کننده ابتدا خلطی و حالا کمی به سمت خشکی می رود .خواستم راهنمايي بگیرم . دکترشون که تلفنی ویزیت کردن شربت سالبوتامول دادن و شربت کوریزان اولا نیاز به عوض کردن دارو هست یا نه واگر خیر اینکه مقدار مصرف دارو ها رو بفرمایید
- سلام کبد بچم انزیمش بالاست
آقای دکتر من بچم یک سالش آنزیم کبدش بالاست چکار کنم که بیاد پایین نمونه ازش گرفتم هر آزمایشی هم که بخواد انجام دادم اما فقط دکتر گفت که التهاب دارد کبدش
- طریقه مصرف شربت آزیترو مایسین ۲۰۰ برا کودک ۷ ساله با وزن ۲۰ کیلو چه جوری هس
- پسرم موقع دویدن سرفه اش میگیره
پسرم۶ونیم سالشه موقع دویدن بعداز10ثانیه سرفه اش میگیره قبلن اینطورنبوده الان یکماهه اینطوریه دلیلش چیه عادیه یانه
- مقدارمصرف دارو
بچه ۱۰ ساله مقدار مصرف سفکسیم ۲۸ کیلو چند سیسی مصرف کند
- تاخیر در راه رفتن دختر ۲۰ ماهه
سلام دخترم ۲۰ ماهش هست تازه دو ماه هست شروع به حرکت به صورت چهار دست و پاه کرده وبا کمک گرفتن از دیوار و مبل راه میرود با تشکر
- بی حالی وزردشدن کف دستهاوپاها
باسلام.هفته قبل کودک دوسال ونیمه عفونت شدیدگوش داشت که بستری شدوآنتی بیوتیک دریافت کردوبعددوسه روزمرخص شدوادامه درمان درخانه آنتی بیوتیک خوراکی آموکسی کلاومصرف کردبعدازدوروزاستفراغ همراه بابی اشتهایی وبی حالی شروع شدبه صورتی که مدام درحال خواب است وکف دست هاوپاهایش زردشده است وپوست کف دست پوسته پوسته شده علت این حالتهاچیست وچه درمانی پیشنهادمیکنید؟
- ترشح
سلام دخترم ۱سالس از اول یه ترشح هایی قسمت لابیا داشت به رنگ سفید تمیز کردنش سخته انگار چسبیه گاهی باشامپوبچه میشورم کمی تمیز میشه .ممکنه عفونت باشه
- دارویاموکسیکلاو
مقدارمصرفاینشربتبرایکودکان۷سالهچقدر استگلوشچرکدارهوسرماخورده
- خارش باسن کودک
سلام یه پسر یک ساله دارم از ۶ ماهگی ب خارش افتاده باسنش و شکمشو و کمرو خیلی میخاره کلا زخمه رو باسنش نمیدونم چیکار کنم زخماشم کهنس نریخته راهنماییم کنید
- شربت مولتي ويتارکس
سلام آقاي دکتر آيا شربت مولتي ويتارکس براي کودک يک ساله خوب است؟؟

