Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت فارمنتین643
سلام ب دختر سه ساله ام چهار روز بدون تجویز دکتر شربت فارمنتین 643دادم چون سرفه طولانی مدت و کمی تب داشت ایا خطرناک است؟. چیکار کنم
- ترشح
سلام دخترم ۱سالس از اول یه ترشح هایی قسمت لابیا داشت به رنگ سفید تمیز کردنش سخته انگار چسبیه گاهی باشامپوبچه میشورم کمی تمیز میشه .ممکنه عفونت باشه
- واکسن کرونا و مبتلابان به فاویسم
سلامضمن تشکر، آیا نوجوانان ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم، منعی برای تزریق واکسن کرونا دارند؟
- سلام خسته نباشید
ببخشید اقای دکتر که دوباره پرسیدم فکر کردم اول توضیحاتم کامل نبوده - من دسترسی به دکتر ندارم- خدا خیرتون بده که جواب مردم رو میدین - همین که شما میفرمایین مشکلی واسه پسرم بعدا پیش نمیاد واسم کافیه خیلی ممنونم از شما
- مصرف آمپول خوراکی دگزامتازون برای کودکان عوارض دارد
مصرف امپول خوراکی دگزا چه عوارضی برای کودکان دارد
- سلام ببخشید کو آموکسی کلاو برای فاویسم مضر است
- نوزاد مبتلا به الرژی حساسیت به شیرگاو
سلام دخترم نزدیک به دوسالشه شیرمادرمیخوره به شیرگاوحساسیت داره تمام بدنش کهیرمیزنه الان میخام کم کم ازشیربگیرمش وزنشم خیلی کمه نمیدونم جایگزین چی بهش بدم یبارشیرخشک ببلاک بهش دادم هم حساس بودفاویسم هم هست لطفاراهنماییم کنید
- دخترم یک هفته ی سرفه میکنه خلط سبز از سینش کنده میشه از بینی هم ترشحات سفید و سبز داره .شربت آموکسی سیلین خوبه؟
- سرماخوردگی
با عرض سلام خدمت جناب آقای دکتر کودک دوساله ام چند روزی هست سرما خورده آنتی بیوتیک مصرف میکنه وبااینکه راه بینیش بازه خروپف میکنه آیا دلیلش میتونه داشتن لوزه سوم باشه در اینصورت راه درمان چیست
- ایموژن
باسلام، جهت تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از بیماریها برای کودک ۹ ساله ، باوزن ۴۷ کیلو من چه مقدار و چند نوبت شربت ایموژن بدهم کافی است؟عوارض خاصی که برای کودکان مشاهده نکردید؟
- فاویسم
سلام خسته نباشید ببخشید دکتر شربت زیتوکید واسه فاویسم مشکلی داره؟
- عرق
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- پیرو سرفه
اقای دکتر من همون سوال قبلی در مورد سرفه ی نوزاد بیست و یک ماهه هستم. یادم رفت بگم نوزاد من فاویسم داره
- شیر خوردن زیاد
سلام وقت بخیر من نوزاددوماه دارم می خواستم ازشمابپرسم می تونم شیرخشک بخرم بدم بهش چون گاهی وقتا که نمی خوابه گریه میکنه شیر میدم یکی دودقیقه می خوابه باز شیر میدم تو طول روز پنج یاشش سری این کارو تکرار میکنه تا جای که شیر ندارم جیغ میزنه گریه میکنه بعضی وقتا که شیر میدم قشنگ می خوابه شیر پرمیشه بد بلند میشه می خوره یه راهنمای بکنین اگه شیر خشک نیاز داشت یه شیر خشک معرفی بکنین ممنون میشم
- سرماخوردگی
سلام جناب دکتر، پسرم ۴.۵ سالشه پیش شما میارمش، الان امکان آوردنشو ندارم، یه کم از دیروز سرفه میکنه علایم و مشکل دیگه نداره اصلا، فقط چون شربت ریسپریدون چند روزه شروع کرده به خورون بخاطر عدم توجه و تمرکز اشکالی نداره شرفه سرفه بهش بدم
- نوزاد وحیوان خانگی
اگردر منزل عروس هلندی داشته باشیم ونوزاد بخوهدبدنیابیاید...باید عروس هلندی را از منزل خارج کرد
- غدد لنفاوی شکم
- سلام پسرم ۴ماهشه یبوست داره
هفته ای یه بار به زور دارو مدفوشو میکنه درضمن ازروز تولدش اینطوریه هردکتری هم بردیم روز اول داروها اثرمیکنه بعدش فایده نداره به نظرتون چکارکنیم لطفا راهنمایی کنین
- کلاویسیلین برای کودک فاویسم
سلام کودک ۲ ساله داریم که فاویسم داره ، الان آنفولانزا گرفته ، دکترش کلاویسیلین داده، نمیدونیم برای فاویسم ضرر داره یا نه، لطفن جوابش رو بما بدید، چون بعضیا میگن ضرر داره و نگران هستیم
- مصرف اسید فولیک ۵و تب ۳۹
سلام آقای دکتر آروین وارسته فر هستم با تجویز دکتر دربندی اسید فولیک ۵به آروین دادن تا سه شنبه مصرف کنه و دوباره آزمایش بدیم ولی تو روز سوم دمای بدن بچه شده ۳۹بنظرتون چه کار کنیم در مورد مصرفش ؟ از طرفی کم خونی و از طرف دیگه تب بدون هیچگونه علائم بیماری ؟! رو ز پنجشنبه نبودن دکتر!

