Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دانه های زیرپوستی
دختر چهارده ماهه من دو روز تب داشت بعد از قطع تب دونه های قرمز زیر پوستی رو بدنش ریخته چکار باید کنم
- خروسک
دختر 11. ماهه ام 3 روزه که خروسک گرفته ، دکتر گفت ویروسیه ، دوشب هست که نمیتونه بخوابه ، بخاطر سرفه و خس خس سینه که احتمالا درد زیادی داره ، همش میترسم خفه بشه نتونه نفس بکشه ، خواهش میکنم کمکم کنید برا التیام گلوش چیذبعش بدم ، دکتر متخصص استامینوفن ، ستیریزین و پلارژین براش تجویز کرده
- نوزاد 5 ماه 3 روزه آبریزش بینی تب کم سرفه بی قراری میکنه و بی حاله
سلام دخترم هفت ماهشه دو روزه آب ریزش بینی داره شبا هر دقه بیدار میشه عطسه هم میکنه ولی سرفه شاید در طول روز یکی دوبار چی بهش بدم خوب بشه
- ریفلاکس
سلام دکترپسرم ۶ماهشه وریفلاکس داره چه قطره آهنی بهش بدم که واسه ریغلاکسش بدترنشه ممنون
- نوزاد
سلام . اقای دکتر نوزاد یک ماهه رو چن بار در هفته باید حمام کرد؟
- سلام اقای دکتر بچم ۳۶روزشه دکتر براش دومتیدون تجویز کرد باز بالا میاره شیر خشک رو ولی سیر خودمو بالا نمیاره با شیر خودم یبوست میگیره و دل درد لطفا کمکم کنید
- آهن
سلام ببخشيد چ آهني ميتونم به نوزاد ٨ماهه بدم كه نياز ب مولتي ويتامين نباشه ديگه الان سيدرال ميدم كنارشم مولتي پديا بست اما ميخوام يك قطره در روز بدم خيلي سخت ميخوره
- آلرژی
سلام .خسته نباشید .پسر ۱۸ ماهه دارم که دو روز است که نوک انگشتان دستش برآمدگی های کوچک و متعددی از زیر پوست دیده میشه لطفا من رو راهنمایی کنید که دلیل این چیست و آیا کمبود ویتامین دارد یا آلرژی یا ویروس و .... ؟ ممنون
- واکسن یک سالگی
پسرم بعد از دو هفته تزریق واکسن یک سالگی دچار سرفه خلط دار شده و الان دو روزه ادامه داره اماکن داره از عوارض واکسن باشه یا دکتر ببرم هیچ علائمی جز سرفه ندارع یا در منزل قطره پلارژین کیدز بدم
- خلط کودک یک نیم ساله
شربت سفکسیم به نوزاد یکنیم ساله بدم ضرر داره
- تیک عصبی
سلام دخترم چهار ماهشه چند روزه که دهنشو یه جوری کج میکنه خیلی میترسم احتمال داره از دندون دراوردن هم باشه چون اب دماغشم میاد کلا بیقرار شده دستشم تو دهن میکنه
- سوختگیپا
م سن دخترم سه ماه نیم به مدت ۶ روز هست که وسط پاش وجوش ریز زده و زیاد قرمز شده اول مولفیکس استفاده میکردم یک ماه هست که مای بیبی استفاده میکنم حدس زدم که شاید از دیاپر باشه باز مولفیکس استفاده میکنم کرم هایی که استفاده کردم و هیچ تاثیری نداشته:زینک اکساید -سودوکرم-کانولا بفرمایید چکار کنم و چه کرمی استفاده کنم؟
- زمان در آوردن دندان
سلام خسته نباشید دخترم چند روز دیگه نه ماهش تموم میشه میره تو ده ماه هنوز هیچ دندونی در نیاورده خیلی نگرانم و حتی نه سینه خیز هم نمیره ولی گردن میگیره و تازه یک ماه میشینه ....میشه راهنماییم کنید ممنون میشم
- نوزادم خوب شیر نمیخوره و مدفوع نمیکنه
سلام آقای دکتر خسته نباشید من فرزند دوقلو دارم قل اول موقع به دنیااومدن وزنش دو کیلو سیصد بود قل دوم دوکیلو و پونصد تا ۴ماهگی خیلی بودن تازه وزنگیرشون کردم وزنشون ثابت مونده ترو خدا راهنماییم کنید خیلی نگرانم
- غدای کمکی
سلام میخواستم ببینم به بچه 11ماهه میشه ماهی داد یا نه؟
- بوی بد ادرار
سلام دخترم ادرارش و مدفوعش خیلی بوی. بدی میده بهش شیر خشک میدم شیر خودمم میخوره ادرارش کم نیست مدفوعشم روزی ۴ تا۵ بار است بعضی مواقع هم رنگ ادرارش زد میشه و مدفوعش سبز علتش چیه چون تو این بیماری کرونا گیر افتادم نمیتونم ببرمش دکتر
- چهاردست و پا
سلام اقای دکتر دخترم امروز هشت ماهش تموم شد رفته داخل نه ماه ولی چهاردستو پا یا سینه خیز نمیره دستشو میگیرم راه میره وخودش بدون حمایت میشینه دورخودش میچرخه به پهلو میره عقب میره
- گريه در حين شيرخوردن
با سلام، دختر من ١١٥ روزشه و دچار كوليك و رفلاكس معده است، براي كوليك بايوگايا و براي رفلاكس معده رانيتيدين مصرف ميكنه، الان دو هفته است كه موقع شير خوردن گريه ميكنه و نميتونه شير بخوره، فقط هم از شير خودم تغذيه ميكنه، از وقتي به دنيا اومده هم لبنيات نميخورم، وزنش موقع تولد ٢٦١٠ گرم و الان ٦ كيلو، چون وزن گيريش خوب بوده دكترش گفت كه مشكل از كوليكشه اما با داروهاي كوليك نه تنها بهتر نشده بلكه هر روز داره حالش بدتر ميشه و از صبح تا شب گريه ميكنه، فقط در صورتي ميتونه شير بخوره كه در حال تكون دادن باشه و يا بخوابه بعد كه بيدار شد شير بخوره، خيلي بيقراره، ممنون ميشم راهنمايي كنيد كه مشكل چيه و چه كاري بايد كرد؟
- تغذیه
سلام آقای دکتر میخواستم بدانم آیا سرلاک برای نوزادی که 15 روز است که وارد هفت ماهگی شده مناسبه برای دفعه ی اول چه سرلاک را پیشنهاد میکنید
- بستری
سلام اقای دکتر ببخشید سوالام زیاده .امیر عباسو بستری کردبمکه دکتر میگه منژیت و شیرشو کم کرد توروخدا نمیدونم تشخیصش درست یا نه دکترش اصغر نیا هسش اقای دکتر خواهش مبکنم بچمو یه نگاه کنین خیلی میترسم دارمدق میکنم ببخش

