Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
برا بچه ۱۱ ساله ۳۴ کیلو چه مقدار استامینوفن برا پایین آوردن تب لازمه ؟
- آیا قرص آفاکلاو ۶۲۵ برای فاویسم بد است
- آهن کم پسرم
سلام پسرم الان 3 سالش تمام هست و تا به حال سه مرتبه آزمایش خون گرفته ام و آهن خونش کم هست و خیلی هم کم وزن هست کلا 14 کیلو هست. در این سه سال هم بهترین آهن ها را بهش دادم ... / پودر فرامکس . میم آهن M.C.V 72.7 ذخیره آهن 33 IRON SATURATION 22
- قطره
سلام پسرم تازه ۴ سالش تموم شده ۱۶ کیلو بود الان ۱۵ شده کم اشتها شده خیلی، چیکار کنم آقای دکتر ؟ قطره فلیپ و ویتامین دی میخوره ، ممنون
- یبوست کودک
ازروزی که شیرمادرقطع کردیم.شکمش سفت شده
- سرما خوردگی
سلام خدمت شما ،پسرم۸ سالشه ۲۴ کیلو داره سرماخورده تب داره استامینوفن دادم، آبریزش بینی وترشح پشت حلق داره ،علائم دیگه ای نداره چه آنتی بیوتیکی وچقدر بهش بدم ؟ ممنون ازشما
- گرده عسل
با سلام برای تقویت سیستم ایمنی کودک ۷ ،۸ ساله از گرده عسل میشه استفاده کرد ؟ چه مقدار؟
- ویروس دست پا دهان
سلام آقای دکتر خسته نباشید بچه ام ۷سالشه ویروس دست پا دهان. گرفته آفت های که دهنش زده که بزور میتونه چیزی بخوره بنظر شما قطره نستاتین خوبه استفاده بشه یا افتین ژل. و برای دانه های کف پاش زده چی پمادی بزنم از این دانه های که بعد شبیه تاول میشه کنار ناحیه تناسلیش هم زده کمکم کنید
- سلام دکتر جان ایا اين شربت برای عفونت دندان به درد میخورد ممنونم ر
دکتر جان دندانهای عفونتی را چکار کنيم ممنونم ازت
- کودک بی اشتهایی ساله
سلام دخترم خیلی بی اشتهایی هیچی نمیخوره یک سالشه هفت کیلووسیصدهم وزنش کم هم قدش فقط اگر چیزی روزمین ببینه زودمیخورش یک سالش
- دل درد کودکان
گریه شدید وزور زدن پیچ دادن خود
- استفراغ کودک
کودکم از صبح استفراغ میکند هیچی نمیخورد فقط شیره خودمو میخوره بالا میاره
- سرفه
سلام.دخترم ۲۳ماهشه چن روز پیش سرماخورد و آبریزش بینی کمی داشت یک روز شربت کاریزان دادم قطع شد.حالا بعد ۴روز ک هیچ مشکلی نداشت سرفه خشک داره.کتوتیفن ۱۲ساعتی بهش دادم خوبه یا بهش ندم ببرمش دکتر؟ میترسم.تو خواب خیلی سرفه میکنه
- شیرخشک وممنوعتات غذایی
سلام پسر من فاویسم داره میخواستم ببینم شیر خشک که برای این مریضی هست معرفی کنید وممنوعات غذایی چیزهایی که میتونم بخورم شیر خوار هست پسرم
- ایا شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۲ سال ونیم که یه بار سابقه تشنج دارد ضرردارد
ایا شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودکی که سابقه تشنج دارد و کودک ۲سال نیم است یه بار تشنج کرده ضرر دارد
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم 3هفتست سرماخورده الان چند روزه آبریزش غلیظ داره به رنگ سبز و زرد آیا مشکلیه؟؟در حال حاضر قطره سدیم کلرید میزنم وبا فین گیر تمیز میکنم.دخترم 3سال و3ماهشه
- خلط زیاد و تنگی نفس در خواب
با سلام خدمت آقای دکتر کرم بین عزیز دختر چهار ساله م دو روز پیش یهویی سرفه های خلطی ش شروع شدن ۱۴ کیلو هست دکتر بردم که آموکسی سیلین ۱۲۵ هر هشت ساعت ۴ میل دیفن هیدرامین هر هشت ساعت ۳ میل و استامینوفن هر شش ساعت ۵ میل تجویز کردن البته تب نداره و فقط سرفه های خلطی داره امشب قبل از خواب بهش آب نمک غلیظ دادم قرقره کرد و بعد یکی دو ساعت از خواب پا شد و خلط زیادی داشت که دفع نمیشد انگار خلط خیللی چسبناکی تو گلوش بود و میترسیدم خدایی نکرده خفه بشه حالا اقای دکتر به نظر شما این سرماخوردگیه که یهویی هم شروع شد یا آلرژیه ؟ چون از اول تولد ادرارش کدر بود و کریستال داشته و همچنین این حالت خفگی در خواب رو از بدو تولد داشت که شدید یا کم میشد چند شب در میان آیا این دارو ها رو بهش بدم یا دکتر دیگه ای ببرمش؟
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ١٠٠ برای کودکان
۲۵ کیلو وزن دخترم هست و ۷سالشه چند سی سی سفیکسیم مصرف کنه
- وانلایت
سلام اقای دکتردخترم ۲ سال نیم ۱۲کیلوداره .دوروزه بالا میاره میخواستم بدونم .محلول او ار اس وانلایت چقدربدم
- وجودکتون درازمایش ادرار
سلام پسر۴ساله ام تب ۳۹ونبم داشت و شروع سرماخوردگی بود ک درازمایش ادرارکتون+زده وپزشک گفت قند داره درصورتی ک دندون بچم چندهفته است عفونت کردا واصلا جیزای شیرین نمیخوره ممکن از تب بوده یا حتما ازمایش خون واسه دیابت انجام بده؟!

