Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نحوه مصرف شربت تئوفیلین جی
سلام، بچه ام سه سال و هشت ماه و 12 کیلو میباشد. سرما خورد و دو روز بعد قطع شدن تب و آبریزش بینی دچار سرفه های همراه با خلط سینه و گلو شد تو بینی هم گرفتگی داشت، با سرم شستوشو بینی رو با سرنگ شست و شو دادم گرفتگی بینی بهتر شد اما وقتی سرفه میکنه سینش گرفتگی داره و سرفه هاش حدود دو دقیقه زمان میبره تا خوب شه طوری که صورتش قرمز میشه آیا این شربت براش خوبه و دستورش لطفا
- نوزاد شیر خوار
اگر مادر نوزادی مبتلا ب کرونا باشد آیا میتواند ب بچه شیر مادر بدهد یانه؟؟
- زانو درد
سلام آقاي دکتر علت زانو درد مادر در دوران شيردهي چيست؟
- قرص آسپرین
سلام دکترمن پسرم ۱۷ماهشه وشیرخودمومیخوره دکتربرام قرص آسپرین نوشته حواسم نبودبگم بچه شیرمیدماشکال نداره بخورم روبچه اثرنداره؟
- یبوست
سلام اقای دکترخواهش میکنم جواب بنده روبدین الان ازترس دارم باگریه تایپ میکنم,پسرسه سال هفت ماهه ای دارم.دوسالگی که ازشیرگفتمش شیرخشک میخوردیبوست گرفت متخصص,دکترعمومی میبردم بی تاثیربودشربت انجیرو..,ولی تادارومیخوردتاثیرداشت ترسیدم تنبلی رود ه بگیره اخرین بازازمقعدش خون اومد,خیلی دردموقع دفع داشت ازمایش ادرار,خون,کشت مدفوع دادسالم بودمتخصص گوارش هم بردم داروساختنی,پارافین,..دادبچه ام اسهال شدبی اختیارکثیف میکردخودشوبنده ازترس قط کردم داروشو,مقعدش کمی بیرون.زده الان ولی کمی بهترشده بودتااینکه چندوقت پیش هفت روزشکمش کارنکرددکترداروخانه شیاف دادن واسش گذاشتم مدفوع کرداززمانی که شیاف گذاشتم پودرپیرولاکس روزی یک ق غ داخل یک.استکان اب میدادم بهش تاثیرنداشت بازروزهفتم شده بود کیک قهوه درست کردم تاخورددوساعت بعدمدفوع کردشل هم بودروزبعدابگوشت درست کردم واسش کمی چربی گوسفندهم کوبیدم.داخلش وبهش دادماماقبل ازخوردن ابگوشت بازشکمش کارکردامشب هم مدفوع کردشل بودتااینکه خوابیدتوی خواب خیلبی تکون میخورددستشویی رفت شکمش شل ترکارکرده بودوکمی دل دردداشت داخل مدفوعش یه چیزی شبیه به یه خلط کشداربزرگی بود,خیلی نگرانم یعنی به خاطرچیه اینطورشده مال قهوه اس ایااخه یادمه یه بارعیدپودرقهوه خوردبودشکمش شل کارکرده بودازاینجایی که کیک.خوردفهمیدم مال قهوه اس شکمش کارکرده وشل شده
- مدفوع بدبو و چسبناک
کودک ۲ ساله من چند روز شده که مدفوعش بدبو و چسبناک هست،کلا یبوست داره ولی این مشکل جدید است. اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
- راهنمایی
سلام وقت بخیر آقای دکتر عزیز ببخشید پسرم ۶سال داره حدود ۱ماه هست سرفه میزنه ۳بار بردم دکتر از آنتی بیوتیک گرفته تا دونوع اسپری که کم جواب داده امروز هم بردم متخصص که گفتن فعلا اسپری استفاده شود و یک آمپول دگزامتازون تجویز کرد وگفتن آمپول رو به صورت خوراکی داده شود سوالم اینه آیا آمپول بصورت خوراکی مشکلی نیست ممنون میشم جواب دهید باسپاس
- استفراغ 6ساله
سلام كودكي 5 ساله است كه صبح ها ازخواب بلند مي شود استفراغ ابكي دارد.وكمي هم بي حال است تمام ازمايشاتش سالم است به نظرشما مشكلش چيست؟
- یبوست
سلام اقای دکتر خسته نباشید دختر چهارساله دارم از موقع تولد یبوست دارد ومزاجش بسیار خشک است وزن تولد 3100والان 16کیلو است هنگام دفع اذیت میشود چکار کنم ممنون از شما
- دوز مصرف شربت سفکسیم برای نوزاد دوماهه
برای نوزاد دوماهه چ مقدار باید مصرف کرد
- واکسن کزاز
سلام آقای دکتر امروز بچم افتاد روی زمین یه میخ هم اونجا افتاده بود نمیدونم پاهاش به میخ خورد یا نه ولی چون افتاد زانوش یکم زخم شد واکسن کزاز لازمه بزنه؟
- سرفه خلطی
سلام آقای دکتر پسر من 15ماهشه وزنم 9کبلو میخواستم ببینم اموکسی سیلین 125باید چند سی سی براش استفاده کنم
- تب_کودک
۲ روز هست که کودکم تب کرده حالش خوبه ولی دمای بدنش۳۹ درجه است علتش چیست؟
- شیرخشک
سلام خسته نباشید پسرم پنج ماه ونیم هست شیر خشک اپتامیل یک میدادم زیاد نفخ میکرد شیرش رو اپتامیل دو کردم ایا ضرر داره زود عوضش کردم؟
- دندان درد
سلام . دخترم ۷ ساله ،۳۶ کیلو وزن دارد دندانش آبسه کرده به علت کرونا نمیتوانم دندانپزشک ببرم چه دارویی با چه مقدار بدهم تاخوب بشه؟
- سلام نوازدم ۸روزشه از بدو تولد یکی از چشماش آب میومد به مرور عفونت کرد در بیمارستان دکتر بهش قطره باکتی ماید داد ولی دستورش رو نگفت ممنون میشم راهنمایی کنید
- شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ رو برای کو ک ۲۱ ماهه چقد باید بدم؟
- سلام بچه من 6ماهشه چند میلی لیتر باید شربت بهش بدم
- حرف زدن کودک
سلام دکترپسرم یکسالودوماهشه یکسالش بودکامل راه افتاد ولی دو کلمه بیشترنمیگه چیکار کنم خیلی نگرانم
- واکسن انفولانزا
سلام وقت بخیر پسرم ۴ سال و نیم داره لوزه هم داره . واکسن انفولانزا اولین باره میزنه چنددوز و به فاصله ی چند هفته بزنه؟

