Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت بخیر
دکتر من ب دخترم آپتامیل میدم ۱۰ ماهشه هنوز دندون در نیاورده بیرون رویش خییلی زیاده تو روز ۶ یا ۷ بار راحت همشم اسهاله الانم دو روزه پاش سوخته بد جوری میخوام بدونم ب خاطر دندونشه یا شیر خشکش؟؟
- کلسیم د
سلام آقای دکتر دختر من ۱۲ ساله هست ویتامین د در آزمایش ۱۵ بود و کلسیم ۹/۹ من هر دوهفته د ۵۰۰۰۰ به تعداد ۴ بار تکرار کردم و الان ماهی یکبار د ۵۰۰۰۰ میدهم . قرص کلسیم د بدهم یا لازم نیست؟
- چگونه داروی آزیترو مایسین را قطع کنم؟
با سلام و خسته نباشید خدمت شما چگونه میتوانم داروی آزیترو مایسین۲۰۰دخترم رو که بهش حساسیت نشون داده رو قطع کنم وبجای اون آموکسی سیلین ۲۵۰رو جایگزین کنم
- مدفوع کودک
چرک درمدفوع پسرم دیدم علت چیست باید چکار کرد
- پوشک
دختری ۶ ساله دارم که هنوز نتونستن پوشاک رو ازش بگیرم خیلی هم تلاش کردم ولی نشد چکار کنم آیا به نظر شما مشکل مغذی دارد؟
- الرژی
سلام اقای دکتر دخترم ۱۹ ماهشه شبا اصلا نمیخابه همش گریه میکنه روی صورت و پشت گردنش هم جوش میزنه بعضی وقتا لبینات هم ک میخوره مدفوعش مخاطی و اسهال میشه میخاستم ببینم ایا الرژی داره چ داروی برای الرژی خوبه ممنون
- شیرحشک
سلام و خسته نباشید اقای دکتر بچه سه ماهه دارم شیرخشک ببلاک 1 میخوره الان چندروزه بعضی اوقات میخواد بخوره قبلش گریه میکنه یا بازی درمیاره بعد میخوره دلیلش چی میتونه باشه؟
- سلام
آقای دکتر خدا خیرتون بده همین.
- جایگزین آموکسی کلاو ۶۴۳
سلام خسته نباشید. به پسرم که ۵ سالشه با وزن ۱۵ آموکسی کلاو ۶۴۳ دادن هر ۱۲ ساعت ۸ سی سی. بهش دادم تنش خارش گرفت هیدروکسی زین هم دادم. فرمودید دیگه اموکسی کلاو رو بهش ندم چون حساسیت داره. بجای اموکسی کلاو چه انتی بیوتیکی به چه مقدار بدم؟ چون گلوش عفونت داره هنوز و قبل از مصرف انتی بیوتیک تب ۴۰ درجه داشت
- راه نرفتن
سلام ارض ادب و خسته نباشید ببخشید پسر من ۱۱ماهشه ۱۰روز مونده به تولدش ولی اصلا نمیتونه بشینه یا روی پاهاش سفت وایسه وقتی تلاش میکنم راه بره پاهاش رو کامل به زمین نمیزاره روی انگشتای پاهاش راه میره سرش و گردنش رو خوب نگه میداره مشکلی از سر و گردن نداره ولی نمیتونه بشینه وراه بره دندون هم اصلا در نیورده چیکار کنم میشه راهنمایی کنید
- تکرر ادرار
سلام و خسته نباشید. پسرم ۶ سالشه با وزن ۱۶.۸۰۰ از دیروز صبح زیاد میره دستشویی برای دفع ادرار و هم وقتی بعد از ظهر که از پیش دبستانی اومد خونه و خوابید جاشو خیس کرد هم دیشب شب که خوابید جاشو خیس کرد. علتش چیه؟ ممکنه عفونت باشه؟ درد یا سوزش و علامت دیگه ای نداره
- قطره کولیف تاریخ گذشته
سلام من دخترم پنج ماهشه بی تابی میکرد نمیخوابید قطره کولیف دادم فقط تاریخش گذشته بود پنج قطره دادم الان اروم خوابیده ولی میترسم مشکلی که ایجاد نکنه؟
- امپول ویتامین دی
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم برای کودکی که تازه پنج ماهش تموم شده و بعلت زندگی آپارتمان نشینی از نور خورشید محروم هست و متاسفانه مولتی و آد را هم نمیخوره میتوان آمپول ویتامین دی تزریق کرد؟
- کودک 5سالو دوماه چندسی سی سفکسیم بخوره
سرماخورده و بینش خیلی خلط زرد داره
- دل پیچه نوزاد
سلام نوزاد من چهل روزه هست شب ها کلا نمیتونه بخوابه و وقتی هم میخوابه از خواب میپره به زور خوابش میبره ولی روز هم خواب کامل نداره دائم میپره و بیدار میشه از طرفیم دل درد و دل پیچه داره دهنش هم به نظر برفک زده امکانش هس راهنمایی کنید باید چیکار کنم مدام گریه میکنه و زور میزنه احتمال داره دل پیچش از برفک باشه؟شیر مادر هم میخوره
- آبریزش بینی
سلام وقت بخیر . پسرم ۲ سال و نیمشه و وزنش ۱۲ کیلو هست. از دیشب آبریزش بینی داره. دو روز پیش عمه اش آبریزش بینی و کمی خارش گلو داشت. الان هم مامان بزرگ و بابابزرگش دارن. برای آبریزش بینیش چه شربتی میتونم بدم؟
- دونه زدن بدن کودک و تب
سلام آقای دکتر پسرم سه روزه دونه های قرمز زده و تب کرده،دونه هاش خارش دارن و بیشتر رو دست و پاهاشه،دکتر دارو سفکسیم 100،لوراتادین و استامینوفن داد،ولی دونه هاش هنوز خوب نشده چیکار کنم ؟؟؟
- حالت تهوع واستفراغ
علت تهوع واستفراغ ودرد پشت سر قبل از صبحانه چیست تشکر از راهنمایی جنا بعالی
- دوز مصرف شربت آفاکسیم
فرزند من ۲۰ ماهه است و ۱۱کیلو وزن دارد،چه میزان شربت آفاکسیم۱۰۰و چند نوبت باید مصرف کنیم؟
- طریقه مصرف اموکسی سیلین۱۲۵
با سلام وخسته نباشید طریقه مصرف امو کسی سیلسن ۱۲۵ در روز برای کودکان چقدر است

