Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی صدا و خلط بینی
سلام اقای دکتر دخترم ۶سالش با وزن ۲۰کیلو از دیشب بینیش حالت خلطیه تب چیزی نداره میخواستم بدونم شربت سیتیریزین میتونم بدمش اگه میشه چند سی سی بهش بدم ممنون و چند ساعتی ؟
- نفخ و دلپیچه
سلام خسته نباشید دخترم 22ماهشه تب داره واسهال دکتر بردم برای تب استانینوفن داده میدم تبش میاد پایین اما یک روزه اسهال داره دکتر ا آر اس داده درضمن شکمش حالت نفخو پیچم داره که از خواب بیدار میشه بعد دسشویی میکنه خواستم بپرسم چه دارویی برای اسهالش بدم؟ ممنون میشم جواب بدین
- واکسن خوراکی
سلام خسته نباشید من پسرم بعد از خوردن واکسن خوراکی فلج اطفال حدودا بعد ۲۰دقیقه در حین خوردن قطره استامینوفن غذاشو بالا اورد ..الان میخواستم بدونم احتیاجی ب تکرار دوباره واکسن خوراکی هستش؟
- تب کودک۹ماهه
پسرم ۹ماهشه تب کرده سرفه خیلی خشک میزنه بهش استامینوفن دادم همشونخورد ریختم توشیر بازم نخورد میتونم شیاف براش بزارم الان یکساعت ازدادن شربت گذشته
- سلام خسته نباشیددخترشیش ساله ای دارم که ماهی یک بارسرودردهمراه بااستفراغ داردخیلی نگرانم دلیلش چیست
سردرددردشدیدبااستفراغ خیلی نگرانم توروخداجواب بدید
- سلام دخترم ۴روزپیش واکسن ۱۸ماهگی زدتبش خوب بودولی ازدیشب تا الان تب داره هر۴ساعت بهش استامینوفن دادیم پایین نیمده
- وزن
سلام پسر8ساله دارم سه ماهه داداشش به دنیا اومده هم دنبال بهانه هست که گریه کنه به شدت لاغر شده 4کیلوکم کرده کودکی اسم الرژی داشت الان بهتره دارو مصرف نمیکنه قبلا زادتین و اسماتیک میدادم دور چشاش گود وکبود شده اشتهاش کم شده میخاستم لطف کنید داروی تقویتی معرفی کنید ممنون از لطف شما
- سلام من دختر یک ساله دارم همه چیز به دهان می کشد کاغذ و دستمال کاغذی می خوره علت چیست
- مصرف همزمان شیاف وقطره استامینوفن در کودکان
- مقدار مصرف سفکسیم
پسرم ۵ سال و ۱۶ کیلو وزن داره چند سی سی باید سفکسیم ۱۰۰ بدم بهش
- زردی کف پا ودست دختر ۱۶ ماهه
دخترم ۱۶ ماهه هست کف پا ودستش یک دفعه زرد شده کم خونی وعفونت اداری داشته بود ولی خوب شد .اما الان اینجوری شده باید چیکار کنم ممنونم از شما؟
- قطره مولتی ویتامین ادزیر
سلام اقای دکتر خسته نباشید کودکم ۵ ماه۴روزش هست دکتر پهلوانی قطره Mlm بهش داده ولی به خاطره مزش نمیخوره قبلا هم یه قطره دیگه داده بو خیلی بد مزه بود میشه به جایه این قطره .قطره مولتی سانستول. وliposofer بهش بدم تعمش شکالتی ممنون
- تب ب همراه ابریزش بینی فک میکنم عفونت داره گلوش چون تبش قطع نمیشه
- شربت سیپروهپتادین
سلام خسته نباشید. پسرم ۴ سالشه وزنش ۱۴ کیلو و نیم هست. خیلی خوب غذا نمیخوره و بعداز ظهرها هم نمیخوابه. میتونم بهش شربت سیپروهپتادین بدم؟
- عفونت گوش
سلام دخترم ۲سالشه پشت گوشش قسمت بالاش رییشه گوشش یه خراش کوچک هست بعضی وقتا ازش عفونت زرد رنگ تراوش میکنه بعد خشک میشه به نظرتون چه پمادی بزنم تا عفونتش خشک بشه وخوب بشه
- سرماخوردگی دخترم
دختر ۴ سالم تب و سرفه شدید داره چند تا دکتر بردم داروهای مختلف دادن هنوز خوب نشده تبش با دارو میاد پایین دوباره میاد بالا چکار کنم
- ترک خوردن بینی
سلام ترک خوردن بینی در کودگان چگونه است و چگونه درمان میشود.
- مصرف پماد فلوسینولون در شیردهی
سلام آقای دکتر. خسته نباشید. آیا مصرف پماد دست ساز فلوسینولون و کرم اوره در دوران شیردهی مجازه؟
- تب وحساسیت
سلام اقای دکتر. ببخشید دخترم تب داره چند روزیه منتهی همراه تب کل بدنش ریز ریز مثل جوش قرمز رنگ زده ایا خطرناکه ببرمش دکتر یا نیازی نیس
- ترشحات
سلامدخترم۲سالشه امروز متوجه ترشحات سفید رنگ از واژنش شدم و اینکه علامت دیگ ای ندارع ایا نشانه عفونته؟

