Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار دارو
سلام آیا میشه قرص مونته لوکاست رو یکبار صبح یکبار شب به بچه داد؟دکتر فقط یکبار شب نوشته ولی طول روز هم خیلی سرفه میکنه
- شریت سفیکسیم
سلام پسرم27کیلو وزن داره چقد باید شربت بهش بدم ..روزی شربت داروهانه فراموش کرده بنویسه
- شربت زینک پلاس
سلام خسته نباشید ایا شربت زینک پلاس رو میتونم ب کودک تقریبا یکساله بدم و اندازه ش چقدر باید باشه?
- تنگی نفس
با سلام،وقت بخیر،پسرم ٩سالشه مه تند تند خمیازمیکشه مگه تمب تونم راهت نفس باشم بردم دکتر یکیشون گفت از اعصاب هست قرص امی پرامین وهیدروکسی زدن تجويز کردن بعد به متخصص ریه بردم ایشون هم گفتن امکان داره شروع اسم باشه قرص اکتولوکاست تجويز کردن وگفت امکان داره از اعصاب هم باشه،خیلی نگرانش هستم لطفاً شما هم نظرتون رو بفرمایین وراهماییم کنید من باید چیکار کنم ممنون
- بد غذایی شیرخوار
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسر من 8ماهشه وزنشم حدود 10 کیلو هست از شیش ماهگی ک من غذای کمکی براش شروع کردم اصلا نمیخورد هیچ علاقه ای نداره به غذا تا میخام قاشق بزارم دهنش یا با دست بدم صورتشو بر میگردونه و دهنشو محکم میگیره که بهش ندن شیرخوردنش خوبه شیرخشک نان2 میخوره نمیدونم چیکار کنم که غذا بخوره سر هر وعده من حدود نیم ساعت یک ساعت باهاش بازی میکنم ک هر موقع دهنش باز شد سریع یک لقمه غذا بزارم دهنش وقتی هم که توی دهنش میزارم اوق میزنه با زبونش هل میده بیرون
- آزمایش
سلام آقای دکتر خسته نباشید آزمایش مدفوع پسرم مثبته؟یعنی عفونت داره یا چی ممنون میشم جواب بدید
- تب کودک
سلام دکترخسته نباشیدبچم تب داره میشه تخم بلدرچین بهش بدم تواین چندروزکه تب داره؟؟
- سلام بچم 5 و نیمشه از دیشب تب دارع صبح 41 بود بردم دکتر گف ویروسه و استامینوفن و دیفن هیدرامین و فاراموکس بی دی داده هنوز تب داره شیاف زدم باز تبش 40 چیکار کنم
سلام بچم 5.5 سالشه از دیشب تب داره صبح 41 بود بردم دکتر گف ویروسه و استامینوفن و دیفن هیدرامین و فراموکس بی دی داد ولی هنوز تب داره الان 40,بود شیاف زدم ولی هنوز نیومده پایین چیکار کنم
- سرماخ وردگی
سلام خسته نباشید ۲فرزند ۵ساله و یکی ۹ماهه دارم بار سومه که مریض میشن با عالئم مشابه آنتی بیوتیک مصرف کردن و حالا دوباره بعد ۱۰روز علائم برگشته دارو کامل مصرف کردن دوباره آبریزش پیدا کردن و با عطسه خلط سبز از بینیشون میاد و شبا خلط میفته پشت حلقشون و استفراغ میکنن چی بدم بهشون
- بیماری ژنتیکی
سلام و خسته نباشید خدمت شما ، پسرم ۲ سالشه حدود چند ماهه که متوجه شدم قوز کمری و برجستگی قفسه سینه و چند علائم دیگه داره ، که ماهم به پزشک غدد مراجعه کردیم و دکترش هم رادیولوژی نوشت که ماهم انجامش دادیم و جوابش بیماری موکوپلی ساکارید نوع چهارم بود ... و دوباره برای اینکه مطمئن بشه آزمایش ادرار نوشت که انجام شده و جوابش اومده حالا میخاستم تا موقعی که پیش خود دکترش میرم ببینم جواب این آزمایشش چی میشه ؟؟؟!! ممنون میشم جوابم رو بدید خیلی نگرانم 🙏
- سلام واکسن ۱۸ ماهگی بچم رو الان ۶ ماه نزدم
- شربت آموکسی سیلین
به پسر ۵ ساله چند سی سی باید بدم گلو ش چرک داره
- سرفه های خلطی
سلام .اقای دکتر.پسرم دوهفته اس سرماخورده الان هیچ علایمی نداره ولی هر از گاهی که سرفه میکنه البته زیاد سرفه نمیکنه ولی همین که میکنه سینه اش صدا میده .5 روز اول سرماخوریش بهش ازیترو دادام الانم دارو احتیاج داره نگرانم خدایی نکرده اسم نشه؟
- واکسن
سلام و عرض ادب جناب دکتر برای فرزند سه سالو ده ماهه میتوان واکسن آنفولانزا و پره ونار را در یک روز تزریق کرد؟
- سیموسپان و پلارزین
سلام اقای دکتر پسرم ۶ سالشه ۱۶ کیلو هست. از دیشب سرفه میکرد (سرفه خشک)و آبریزش بینی داشت امروز بردم ۱۷ شهریور چون تعطیله رزیدنت بودن گلوشو نگاه کردن گفتن عفونت نداره پلارژین بدید. به نظر شما پلارژین بهتره یا سیموسپان ؟ به نظر شما وزنش کم نیست؟
- سرماخوردگی
باسلام و احترام، دکتر برای پسرم که هشت سال و نیم هست با وزن۲۵ کیلو که تب و خلط داره سفکسیم ۱۰۰دادن اما مقدار مصرف رو نداده لطفا راهنمایی بفرمایید
- سانستول
سلام آقای دکتر بچم 16 ماهشه الان مولتی ویتامین ویتوکید و قطره آهن بهش میدم . میخوام بدونم اگه بخوام سانستول بدم دیگه نباید ویتوکید بدم؟ و اینکه روزی چند سی سی سانستول بدم!؟
- برون روی شدید
سلام اقای دکتر پسری دارم 7 سالشه رشدش کمه عکس از مچ دستش گرفتبم 2 سال کوچیکتره هر چی میخوره دو دقیقه دیگه دستشویی میره
- مصرف دارو قبل آزمایش های
سلام دخترم فردا آزمایش داره خاستم بدونم مصرف این دارو ها اشکالی نداره آزمایش crp Esr 1hr Plat و چند تا دیگه که اسمشون رو یادم نیست ولی دکتر برای تبش آزمایش نوشته و داروهاش ایبوپروفن سفیکسیم ۱۰۰ گایا فنزین دیفن هیدرامین کامپاند پدیزان آیا مصرف این داروها قبل آزمایش برای تب سه روزه ش ایرادی نداده؟ وآیا باید ناشتا باشه ؟؟؟؟
- تیروئید
سلام دکترجان خداقوت پسرم سه سالشه اردیبهشت آزمایش تیروئید داد لب مرز بود بنظرتون چیکار کنم؟

