Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لوزه سوم
سلام وقت بخیر اقای دکتر گرامی بچم بیمارشماست برای نوشتن عکس لوزه باید حصوری بیایم پیش شما یا خیر ؟ واینکه متخصص ent کدوم دکتر رو پیشنهاد میکنید ؟
- شربت فرگولوبین
سلام اقای دکتر میخاستم بپرسم شربت فرگولوبین بعد از باز شدن تا چند وقت قابل مصرفه الان یک ماه باز کردم.ممنون
- آفت دهان
سلام پسر یک سال و شش ماهه دارم و آفت دهان گرفته بهترین دارو براش چیه ممنون میشم جواب دهید
- سیستم ایمنی
سلام خسته نباشید پسرم تو این ۱ ماه ۳ بار مریض شده مولتی یا مکملی هستش برا تقویت سیستم ایمنی ک دیر تر مریض بشه ؟
- تغذیه ی کودک یکساله
باسلام.من یه دختریک سال ودوماهه دارم بهش شیرخشک وبعضی وختاشیرگاومیدهم ولی زیادتمایلی به خوردن شیرنداره بیشترباغذاسیرش میکنم.نیازروزانه ی کودک یه ساله به شیرچقده برای رشدکافی قد.آیاخوردن مقدارکم شیرباعث کوتاهی قدکودکم میشود؟لطفاجواب کامل
- مشکل خروج ادرار
سلام ادرار من در بعضی از مواقع دو شاخه بیرون میاد بعد دو ثانیه یه شاخه میشه ادرارم با تاخیر شروع میشه بعد اتمام ادرار ادراری که باقیمونده قطره قطره میچکه احساس میکنم که ادرارم کامل تخلیه نمیشه شدت خروج ادرارپایینه سونوگرافی و آزمایش دادم به دکتر نشون دادم گفت تنبلی مثانه است و با نوشیدن آب خوب میشه آیا تشخیص دکتر درست بوده . من به تنگی مجاری ادراری مبتلا نشدم؟
- لکه سفید روی ناخن شصت دخترم
- سلام دختر من ۱۹ ماهشه و از دیشب اسهال بلغمی شده و تب میکنه روستا هستم و دسترسی به دکتر ندارم چه دارویی میتونم بهش بدم خوب بشه؟؟
سلام دختر من ۱۹ ماهشه و از دیشب اسهال بلغمی شده و تب میکنه روستا هستم و دسترسی به دکتر ندارم چه دارویی میتونم بهش بدم که خوب بشه؟؟
- کوبیدن سر
سلام آقای دکتر خیلی ممنون که بی چشم داشت پاسخ گوی مادران هستید خدا عمر با عزت بهتون عطا کنه سوالم اینه کودک ۱۴ ماهه دارم که وقتی عصبی می شه یا بهانه چیزی و میگیره سرشو می کوبه دیوار یا پشتی صندلی غذاش بعد از اینکه جوابش بدیم ساکت میشه آیا علامت خطرناکه؟
- مطب
سلام آقای دکتر فردا مطب باز هست ،؟ ممنون
- آزیترومایسن
سلام پسر من ۱۰ ساله هست و به او کپسول آزیترومایسن ۲۵۰ یک عدد دادم ولی چون یک عدد بود از داروخانه گرفتم و بجای کپسول، قرص آزیترومایسن ۲۵۰ دادند من متوجه نشدم که اشتباهه . آیا بقیه دارو را میتوانم بجای کپسول ۲۵۰ با قرص ۲۵۰ ادامه بدهم یا اینکه کپسول بگیرم؟
- انفلوانزا
پسر۴سالم انفلوانزا گرفته،دکتر فقط بروفن داده برای تب،تبش بالاست الان ۳روزه و از امروز بینی هم گرفته شده،نیاز به مراجعه مجدد به متخصص هست
- دوز مصرف کو آمو کسی کلاو ۶۴۳
دوز شربت کو آموکسی کلاو برای کودک ۸ساله باوزن ۲۳ کیلو باید چقدر داد
- تب مداوم
سلام ۳روزه بچه۵ سالم تب داره استامینوفن و آزیتروماسین دادیم تبش میره و برمیگرده فقط سر و دستهاش زیاد گرم
- شیر کودوک
با سلام و خسته نباشید.من دخترم ۱۳ ماهشه چن روزی هست که شیر گاو و گاومیش بهش میدم شیر رو هم ۶ دقیقه میجوشونم.تا یه هفته که بهش میدادم هیچ تغیری نداشت بدنش اما بعد از یک هفته آبریزش بینی و صرفه خلت دار داشت بردمش دکتر گفت ویروسه اما فراموش کردم به دکتر بگم که شیر گاو و گاومیش بهش میدم.حالا بعضیا میگن ممکنه از شیر باشه بهش نیوفته.اما من میگم یک هفته شیرو خورد خوب بود بعدش مریض شد.حالا به نظر شما ممکنه از شیر باشه؟
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر خداقوت خدا حفظتون کنه. میشه بفرمایید که به بچه ۱۴ماهه ویوا کید روزانه چند میل بدیم؟
- واکسن
سلام خدمت شما آقای دکتر . وقت شریف شما بخیر ، پسرم تحت نظر شماست و دوازدهم شهریور ماه ، یعنی دو روز دیگر بابد واکسن هجده ماهگی اش را بزنیم. آقای دکتر میشه لطفا اگر توصیه ای دارید بفرمایید، مثل همیشه قطره ی پاراکید را براش تهیه کردیم. آیا باید شربت دیگری تهیه کنیم و اینکه استامینوفن را قبل از تزریق واکسن بزنیم یا بعد از تزریق شروع کنیم یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر گرامی
- دل پیچه نوزاد
سلام نوزاد من چهل روزه هست شب ها کلا نمیتونه بخوابه و وقتی هم میخوابه از خواب میپره به زور خوابش میبره ولی روز هم خواب کامل نداره دائم میپره و بیدار میشه از طرفیم دل درد و دل پیچه داره دهنش هم به نظر برفک زده امکانش هس راهنمایی کنید باید چیکار کنم مدام گریه میکنه و زور میزنه احتمال داره دل پیچش از برفک باشه؟شیر مادر هم میخوره
- حساسیت
باسلام خدمت شما وسپاس بابت جوابگویی به سوالات اینجانب،میخواستم ازحضورتون سوال کنم که آیا امکان داره که بچه 14ماهه 2روز پس از پایان دوره 10روزه استفاده از فارمینتین643 کهیر بزنه؟ممنون
- درد درناحیه الت تناسلی
سلام خسته نباشید کودکی دارم دوساله حدودچهار روز است که الت تناسلی خود را دست می اندازد وگریه میکند که درد دارد لطفا راهنمایی کنید که خطرناک است یانه وممکن است که دلیل ان چه باشد ؟ممنون

