Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کره بادام زمینی
باسلام .ایا به بچه دوسال و دوماهه میتوان کره بادام زمینی داد؟قبلا چندبار بادام زمینی مصرف کرده و خداروشکر مشکل نداشته.ممنون از راهنمایی شما
- سرماخوردگی کودکان
با سلام پسرم ۶ سالش هست از حدود یک هفته پیش عطسه وآبریزش بینی داشت ولی تب وبیحالی وبدن درد نداره من سیتیریزن دادم عطسه قطع شده ولی بعضی اوقات آبریزش بینی داره شما چه شربتی رو پیشنهاد میدین در ضمن صداش هم گرفته ممنون از راهنماییتون
- مقدار مصرف شربت سفکسیم
سلام خسته نباشید پسرم فاویسمی هست ۱۰ ساله باوزن ۲۶ کیلو دکتربابت سرماخوردگی سفکسیم ۱۰۰ داده اما اینقدر بد خط هست که نمیتوانم بفهمم هر ۱۲ ساعت چند سی سی باید مصرف کند ممنون میشم اگه راهنمایی کنید البته کم خونی هم دارد در کنارش قرص فر فولیک وشربت ایمو نز هم مصرف میکند
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۶ سالشه گلو درد داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ نوشته میخواستم ببینم چند سیسی بهش بدم ۲۰ کیلو وزنشه
- خواب کودک
با سلام و وقت بخیر
کودک من شش ماه و چهار روزه است و شبها که بهش حریره بادام میدم سه یا چهار ساعت هم ممکنه بیدار نشه برای شیر خوردن
اشکال نداره یا باید بیدارش کنم بهش شیر بدم چون ممکنه قند خونش بیفته؟ - متخصص گوش و حلق و بینی
سلام روزتون بخیر آقای دکتر لطفا متخصص گوش و حلق و بینی خوب در رشت برای بچهها معرفی میکنید ممنون
- مشکوک بودن به تشنج
دختر۷ساله ام تب داشت وخواب بود بیدارش کردم برای دادن دارو. در حالت خواب وبیداری بود کا شروع به خندیدن زیاد کرد البته بدون تب هم قبلا تو خواب این شکلی میخندید.وقتی بغلش کردم خودش رو خیس کرد بی اختیار.وبعدچیزی یادش نبود.فردای آنروز بردمش نوار مغز گرفت مشکلی نبود.گفت برا اطمینان بیشتر ۲ هفته دیگه بیا نرفتم.آیا تشنج بوده؟آیا نیاز به دارو داره؟
- مولتی ویتامین
سلام وقت بخیر مولتی ویتامین ایموتیس خوبه به بچه بدم پاییز و زمستان تاثیری در سرماخوردگی داره
- در مورد واکسن ۶ سالگی
سلام وقت بخیر .دخترم ۶ ساله اش میخام واکسن ۶ سالگی بزنم وزنش ۱۹ کیلو شربت بروفن چند سی سی وهر چند ساعت بهش بدم شربت تایلوفن اگر خواستم بدم چند سی سی وچندساعتی بدم بهش. باسپاس
- سلام اقای دکتر پسرم ۵ ماهشه نصف برگه ای کاغذ خورده مشکلی براش پیش نمیاد؟؟
- سوزش گلوی دخترم
با سلام دختر شش ساله چند روز پیش سوزش گلو و گرفتگی بینی و تب خفیف داشت الان بعد چند روز باز میگه گلوم خیلی میسوزه و تبم داشت مگه میشه علایم بعد چند روز برگرده
- الرژی و اسهال خونی
سلام اقای دکترپسر من هفت ماه و نیمشه دو روز بعد مسافرت بدون هیچ علامتتب یا خارش و اگزما دچار اسهال و بعد از سه نوبت دچار اسهال خونی شد. یک دکتر گفتن الژی به پروتئین گاو هس و دیگری گفت عفونتهدر ضمن من از یه ماهگی بهش شیر خشک بیومیل پلاس میدم و الان تقریبا یک ماهه فرنی و پوره و حریره واسش شرو کردمبا شربت کوتریموکسازول و نیو زینک اسهالش خوب شد ولی از ترسم شیرخشکم قطع کردمبنظرتون الان اگه دوباره شیرخشک بدم خطری داره؟
- دخترم ۳ سالشه
دیروز بره دومین بار آمپول بتامتازون بردم زدن به دخترم ولی از مطب که اومدم بیرون دورتادور چشماش دون های قرمز زد ،یعنی از دیروز بعد از ظهر هر سری یه جای بدنش میزنه پاک میشه یه جای دیگش میزنه چیکار باید بکنم
- سلام اقای دکتر، پسرم 8سالش وقتی سرما میخوره گوشش عفونت میکنه بعد چن روز مصرف دارو گوشش خوب میشه سر درد میگیره، طوری ک ماه قبل یه هفته بستری بود بخاطر مشکوک بودن ب مننژیت، خواستم دلیلش رو بدونم
- سرکوچک
سرکوچک ولی دور سر اندازه، نشانه ی میکروسفالی هست؟آیا سر کوچک مساوی عقب ماندگی هست؟
- مصرف شربت ایمیونس
با سلام دخترم ماه دیگه دو سالش میشه،واسه تقویت سیستم ایمنی بدنش شربت ایمیونس رو تهیه کردم،ممنون میشم میزان دز مصرف در شبانه روز و بهترین زمان مصرف رو بگین
- مونته لوکاست
با سلام. دکتر به پسرم قرص جویدنی مونته لوکاست ۵ میلی گرمی تجویز کرده ،خودم میتونم ازش به خاطر سرفه هایم استفاده کنم،چه مقدار ؟
- قطره اهن
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم 21ماهشه 11کیلو وزنشه..میخواستم بدونم قطره اهن ادزیرچند قطره بهش بدم ممنون
- مدفوع
سلام روز،بخیر ،پسرم ۲۱ ماهه است و۴ روزه دفعات مدفوع بیشترو شل شده است بعدمدفوع مانند کف دفع میشودیا ابتدای مدفوع کف دفع میشود گاهی مواقع هم میگه دلم درد میکنه کمی هم بی قرار شده وکم اشتها میخواستم ببینم چکارشده و چه غذاهایی بدم ،ایا از خوردن میوه های فصل ممکنه باشه،خیلی متشکرم❤
- سلام خسته نباشید بچم 19 ماهش است در ناحیه مای بیبی اش هم از جلو و عقب خارش شدید داشت دکتر بهداشت قرص مبدازول داد ولی فایده نداشت دکتری دیگر شربت مینا پرازینداد ولی فایده نداشت دیگه چه کار کنم
سلام خسته نباشید من بچم ناحیه ی مای بیبی هم عقب وهم جلو را خیلی خارش دارد دکتر قرص مبدازول وشربت داد ولی فایده نداشت دیگه چه کار کنم بچم خیلی زجر میکشه پوستش زخم کرده

