Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ناخن
سلام من به جواب سوالاتم نرسیدم.واصلا به وضوح جوابی ندادین.اینهه سوال کرد.واقعا اینجا دکتری هست؟
- ضدعفوني کننده
سلام آقاي دکتر کودک 13ماهه دارم که ايندفعه با سرماخوردگي ويروسي سينه پهلو شده و اطرافيان مدام سرما دارن و اصلا رعايت نميکنن ميتوانم از اسپره ي ضدعفوني کننده هوا در منزلمان استفاده کنم؟،براي کودک مشکلي ندارد؟؟
- مصرف شربت کو اموکسی کلاو
سلام روز بخیر پسر من حدود یک هفته است که سرفه میکنه و سرفه اش قطع نمیشه ،شربت پلارژین کیدز بهش دادم ۱۰ سالشه شربت اموکسی کلاو بهش بدم بهتر نیست
- شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم
شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم؟
- مقدار مصرف آریترومایسین 200در کودک 5 ساله
- آسم و آلرژی
سلام وقت بخیرپسرم ۷ماهشه حدوددوهفته سینش خس خس میکنه ووقتی سرفه میکنه خلط داره سینش ولی تب نمیکنه وشیرشم خوب میخوره دکتربردم میگه یکم گوشش عفونت داره وآلرژی داره بهش شربت خشک کننده وسالبوتامول واسپره بینی داده میخواستم ببینم شربت سالبوتامون واسه بچه ضررنداره
- سرماخوردگی
سلام پسرم سه سال و نیمه سرما خورده آبریزش بینی داره و بینیش کیپ هست و گاهی سرفه میکنه....تب و بیحالی نداره ....چه دارویی و چه اندازه بهش بدم و اسپری برای بینی چی بدم؟
- عوارض واکسن یکسالگی
من یک هفته پیش واکسن یکسالگی دخترمو زدم حالا اسهال داره و از یه چشماش آب میادو قرمز شده ایا از عوارض واکسن هست؟
- مقدارمصرف سفکسیم
سلام بچم دوسالشه با وزن ۱۳ کیلو چقد شربت سفکسیم بهش بدم
- زردش ن کف دست وپا
پسرم ۸ساله هست کف دست وپاش کمی زرد هست چکار کنم
- شربت کوآموکسی کلاو
سلام اقای دکتر به پسرم شربت کوآموکسی کلاو میدهم برای خلط پشت گلواگر بعد شربت شیر خشک بخورد اشکال دارد اگه اشکال دارد چندساعت بعد بدهم
- دانه های پوستی
سلام دخترم 10روز بعد از واکسن یک سالگی بدنش دون دون قرمز زده نه تب داره نه علائم سرماخوردگی الان بعد از یک هفته هنوز خوب نشده
- احتقان بینی و آلرژی
دختر سه ونیم ساله چند روزی علایم احتقان بینی و حالت آلرژی فصل بهار داره، چه دارویی باید بدم؟ممنونم ازتون
- تاخیرگفتار
سلام..پسربچه من ۳سالشه الان نزدیک ۱سال ونیمه فقط همین ۱۰تاکلمه رو اونم اگه من بگم تکرار میکنه ولی مدام کلمه بابا رو باخودش تکرار میکنه..به حرفامون قشنگ گوش میده هرکاری بگیم برامون انجام میده شنواییش خیلی خوبه ارتباط چشمی هم داره.بردم پیش پزشک اطفال یکماهه شربت اویترات وقرص روتین مصرف میکنه وتا الان تاثیری نداشته...به نظر شما مشکلش چیه؟
- راسیپ
سلام آقای دکتر پسرم دوسال و شش ماهشه ازمایش دادم کاملا سالمه شربت زینکمیخوره هم برلش تاثیری نداره ۱۲ کیلو وزنشه ولی نهار و شام خوب نمیخوره شربت راسیپ یا ویتامکس خوبه بدم برای اشتها چقدر درروز ؟
- استفراغ
سلام وقت بخیر
پسرم ۱۵ ماهشه و از دیشب هرچیزی میخوره فوری بالا میاره
البته از دیشب فقط شیر میخوره
حتی آب رو هم بالا میاره
بردمش پیش دکتر متاسفافه امروز مطب دکتر اطفال بسته بود
مجبور شدم ببرمش بیمازستان
سرم و یک آمپول دادن که هرکاری کردن رگ بگیرن ازش موفق نشدن و آخرش یه آمپول عضلانی زدن
الان میخواستم ببینم باید چکاری کنم
علایم هم فقط استفراغ نه تب و چیز دیگه ای نداره - قرص دانا گروث ژل
سلام اقای دکتر خسته نباشید دکتر به پسرم قرص دانا گروث ژل دادن الان سرما خوردن باید قطع کنند یا مانعی ندارند ممنون
- قطره سیدرال
سلام آقای دکتر خداقوت اگه قطره آهن سیدرال ۱ساعت بیرون بمونه باید بندازم بره؟ ممنونم از راهنمایی تون
- سرماخوردگی اطفال
سلام دخترم 18ماهشه از خیلی مدت پیش هست که سرما خورده بود وسرفه میکرد پیش چند تا دکتر بردم داروهای مختلفی داد یه مدت خوب میشد ولی هنوزم که هنوزه سرفه هاش مونده بعضی اوقات زیاد بعضی اوقات کم...بهش دارو ازعطاری گرفتم میدم از داروخانه شربت خارجی سرفه گرفتم میدم الان شبا بعداز خوردن شیر سرفه میکنه دیگه نمیدونم چیکارکنم چند مدت دیگه نوبت واکسنش هستش اگه همینطوری باشه واکسن نمیزنن...راهنماییم کنید لطفاً...
- درمورد ادرار کودک
بچم چند وقتیه که دیش میکنه توش یه چیزی مثل خاک وجود داره

