Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
با سلام و عرض ادب برای کودک 18ماه برای تب 38/5 درجه شربت پارکید موثری هست ؟
- واکسن
سلام زدن واکسن آنفولانزا در بچه های زیر۵ سال که بهداروند وبدبیماری هستن، جهت پیشگیری عوارض ندارد؟ و اینکه میگن ممکنه فلج بشه بچه درست؟
- شیر خشک
سلام آقای دکتر پسر من هجده ماهش شیر خشک نان یکسال به بالا میخوره الان داروخانه پیدا نمیشه میتونم نان بدو تولد یا شش ماه به بالا بهش بدم از این نوع شیر خشک نان دارن ممنون
- س لااااام
سلام دکتر دختر۲سال و۸ماهم چهارشنبه صبح تا پنجشنبه عصر تب داشت و علائم سزماخوردگی برطرف شد شکر خدا ازهمونروز پلارژین و آزیترو ۱۰۰میدم که روز اول ۳سیسی روزهای بعدش یک ونیم دادم که کمه باید روز اول ۶سیسی میدادم وزنش ۱۲ و۳۰۰ هست بعد۳سیسی توخونه داشتم از قبل...الان هیچ علائمی نداره فقط سرفه خشک میکنه گاهی کم گاهی زیاد چی بدم بهش؟؟؟؟؟ واینکه مثل قبل زیاد پرانرژی نیست اشتهاش کم شده کمتر بازی میکنه غرغرش بیشتره طبیعیه؟برااشتهاش چیزی بدم؟؟؟
- تب بالای کودک ۵ ساله
دخترم ۵ ساله است و۱۷ کیلو وزن .چهار روز است تب داره وروز اول استفراغ کرد بار اولش چند لخته خون داخل استفراغش بود ولی دفعات بعد نه .البته دو یا سه بار استفراغ کرد وبعد از خوردن شربت دی سیکلومین استفراغش قطع شد .سونو بردمش گفت عفونت مثانه داره وسنگ دو میل. واقعا ناراحتم چکار کنم .البته دو روز اول بهش گوشت قرمز دادم آیا زیاد شدن زمان تب ربطی دارد .وآیا تبش ربطی به کرونا دارد.وهمچنین تب تا چند روز مشکل خاصی نداره
- تب کودک
سلام وقت بخیر اقای دکتر.پسرم ۵ سالشه از صبح تب داره دکترم بردم گفت هیچ عفونتی نداره احتمالا سرما خورده پس چرا تبش قطع ننیشه شربت دادم شیاف گذاشتم
- سلام میشه به جای فارمنتین شربت آزیتریمایسین ۲۰۰بدی به کودک
من دوروز شربت فارمنتین دادم ادارش خونی شد .حالا بهش شربت آزیتریمایسین دادم اشکال داره
- میزان دارو
ببخشید من دخترم دکتر الرژیش بهش فارماتین 643داده سه سی سی وزنش هم بیست کیلو هست میخواستم بدونم کم نیست سه سی سی سه روز هم هست تب داره ممنون میشم راهنماییم کنید
- مدفوع کودک
چرک درمدفوع پسرم دیدم علت چیست باید چکار کرد
- تب بدون علایم سرماخوردگی
سلام.اقای دکتر سوالی پرسیده بودم در مورد تب و ضربه به سر.گفتم پسرم گهوارش رو انداخت رو خودش و از دیشب تا حالا تب داره شما فرمودین ربطی به ضربه به سر نداره اما یو علامت سرماخوردگی هم ندارن.تا شنبه به پزشکش هم دسترسی ندارم علت تبش چی میتونه باشه.ممنون
- خوردن قطره سدیم کلراید
سلام .خسته نباشید پسرم یه سال و نیم هست.رفتم قطره بینی براش بریزم سرش شل شد نصف قطره بینی سدیم کلراید ریخت تو دهنش کار خاصی باید انجام بدم؟ممنون
- نزول بیضه
باسلام و خسته نباشید من یک پسر۱۵ ماهه دارم ک بدو تولد بیضه هاش نزول کرده بود ولی بعد از مدتی بیضه ابعضی وقتا بیرون بود وبعضی وقتا کیسه بیضه کاملا خالی بود والان دیگه بیرون نمیاد،البته چندماه پیش به علت تب دربیمارستان بستری بود ک اونموقع دوباره بیضه ها داخل کیسه بودن ولی الان دیگه سرجاشون نیستن،میخواستم بدونم این حالت تاکی ادامه داره وباید پسرم رو به متخصص ببرم یا به مرور زمان خوب میشه. باتشکر
- جراحی و واکسن یکسالگی
سلام پسرم ۲۷ خرداد عمل جراحی بیضه نزول نکرده داره و ۵تیر هم واکسن یکسالگی. میخواستم ببینم نزدیکی این دو مشکلی نداره.؟
- وقتی که راه می رود زمین می خورد
برادر من 1 ساله ش است نمی تواند تعا دلش را حفظ کند
- علت ورم سینه کودک سه ساله
باعرض سلام و خسته نباشید، ببخشید دختر سه ساله من امروز که از خواب بیدار شدم متوجه شدم سینه هاش ورم کرده ، دلیلش چی میتونه باشه؟
- امدن مطب
سلام اقای دکتر شما گفتین امروز مطب میاین،،من هرچی زنگ زدم انگار مطب شما بسته ست،،من از قبل عید منتظر هستم شما بیاین؛؛ کی تشریف میارین؟؟
- ضربه به گوش
ضربه به گوش کودک دو ساله توسط درد یخچال خطر ناک است؟
- سرفه
سلام خسته نباشید پسر ۴ ساله دارم چندروزه سرفه خلطی داره سه شب خیلی زیاد بود الان کمتره ولی بازم داره تب و ابریزش نداست و نداره . شربت پلارژین هر ۸ ساعت میدم و نئوتادین ۱۲ ساعت واسپری سالباتومل هم میزدم که دکتر گفت برلی سرفه خلط دار نیاز نیست میخواستم بپرسم شربت ازیترومایسین ۲۰۰ هم بدم چون هنوز داره سرفه یانه؟ امروز پنجمین روز سرفشه
- شیر
سلام آقای دکتر پسرم 22 ماهشه شیر خودم رو بهش میدادم الان تقریبا روزها شیرش رو قطع کردم ولی شب تا صبح بهش میدم ولی شیر پاستوریزه اصلا نمیخوره بنظرتون چیکار بکنم؟ چیز دیگه ای رو میتونم جایگزین شیر پاستوریزه کنم؟
- خرخر گلو
سلام خسته نباشید پسر من ۱۵ماه و ۱۴ روزش هس یه دو هفته ای میشه خلط داره گلوش مخصوصا بعد غذا خوردن و تحرک زیاد واضح شنیده میشه بعضا کم میشه بعضا زیاد دور هر دو چشمش هم خییییلی کم ورم داره خیلی کمه پف چشاش ، دندون داره درمیاره از اسیا دوتا همه میگن از دندونم میشه؟

