Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کمبود وزن
سلام اقای دکتر .پسرم با وزن 3850 و قد 53 به دنیا اومد در حال حاضر 15 ماه داره با وزن 10 و قد 81 .خیلی لاغر و ضعیفه .رشدش چطور بوده؟
- واکسن
سلام آقای دکتر بچه ۴ ساله در هربار تزریق واکین باید کامل تزریق کنه یا نصفش رو ؟
- از شیر گرفتن کودک
سلام دکتر دختر ۲۲ ماهه ای دارم که ۴ روزه شیر نمیخوره یعنی یکم سینم زخم شد دیگه اوف گفت و نخورد والان هم شیر پاستوریزه اصلا نمیخوره بو میکنه بدش میاد چه جوشیده چه همونجوری میترسم از نظر کلسیم کم داشته باشه بخصوص اطرافیان که میگن حتما شیر پاستوریزه بخوره ،حتی شیر خشک هم نمیخوره .وکلا کم فذاست و با بازی غذا میخوره روزی ۴ وعده بهش غذا میدم .ولی شیر برنج و سوپ شیر رو میخوره .حالا باید چکار کنم خیلی نگرانم ..همین ۴ وعده کافیه در کنارش که شیر خودم حذف شده رو چیکار کنم ممنون
- حرف زدن کودک
سلام دکترپسرمن یکسالودوماهشه یکسالش بودکامل راه افتادولی همش دوکلمه بیشترنمیگه ماماوچش دیگه چیزی نمیگه چیکارکنم دکترخیلی نگرانم توروخداراهنماییم کنیدانشالله که خیرببینید
- پمادوقطره چشمی
سلام واحترام. پسرم 14 ماهشه چشمش عفونت کرد بردمش چشم پزشک پمادجنتکس وقطره باکتی ماید وتیرلوز داد. یک هفتس ک استفاده میکنم والان الحمدالله خوب شده.. باید تاچندروز استفاده کنم. کافیه یا ادامه بدم.؟ وزنش 10 کیلو. قطره هاشو سه روزاستفاده کردم قطع کردم ولی پمادش ی هفته
- استفراغ مکرر کودک
سلام وقت بخیر دختر 5 ساله ایی دارم از صبح زود شروع کرده به استفراغ های مکرر علائم دیگه ایی نداره فقط آب یا حتی لقمه کوچکی غذایی که میخوره بلافاصله بالا میاره هرچی که به ذهنم رسید بهش دادم اما بلافاصله بالا میاره لطفا راهنمایی کنید
- سرما خودگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم پیش شما پرونده داره از امروز بعضی وقتا آب ریزش داره بعضی وقتا بینیش میگیره کلافه میکنه چه داروی بهش بدمکه زود خوب بشه ۶ سالشه وزنش هم ۱۶ کیلو هستش واکسن آنفولانزا هم زده
- تشنج
سلام پسرم دوهفته پیش تشنج کرد دکتر علت پیدا نکرد و گفت امکان داره از گازگرفتگی باشه قرص فنوباربیتال 15تجویز کردن و گفتن تا دوهفته بخوره الان سه روز دیگ میشه دوهفته قطع کنم مشکلی ب وجود نمیاد?بعد اینک پسرم سرماخورده میترسم بش داروی دیگ ای بدم ک با اون قرصه تداخل دارویی نداشته باشه و مشکلی پیش نیاد ولی دیشب پسرم تب داشت و فقط تونسم با پاشویه تبشو ازبین ببرم راسی پسرم ده ماهش شده چیکا کنم نوار مغزم نوشتن واسش ک سه روز دیگ باس ببرم
- سلام چشم بچه دو ماهشه چشمش قی میکنه چقدر استفادهکنم
- بیماری کوکساکی
سلام دخترم ده سالشه اقای دکتر بردمش سه روز پیش دکتر گفت گلوش هم عفونت داره بیماری کوکساکی هم داره ازیترومایسین دیفن وشیاف وقرص سرماخوردگی داده الان تبش بیشتر شده چشماشم پف کرده قی هم به رنگ سبز میده باشیاف بازم یکم داغه چکارکنم ممنون خیلی میترسم خولهش جواب بدین
- سرفه طولانی
سلام پسرم ۵سالشه ونزدیک یه ماهه فقط سرفه وخس خس سینه داره باآبریزش بردم مشهددکترگفت آسم داره براش اسپری دادولی بهترنشده خیلی سرفه میکنه بچه دوساله هم دارم اون فقط سرفه پراکنده خشک داره میشه راهنماییم کنید
- گلودرد
سلام اقای دکترفرمودیدمشکل تیروییدیهوظاهرنمیشه ممکنه لوزه باشه؟
- تب و سرفه
سلام دوباره آقای دکتر صب پرسیدم برا دخترم در مورد شربت آزیترومایسین گفتین مقدارش خوب فقط سرفه هاش حالت دو رگه ای شده همین سریال را بهش بدم بنفشه و سرماخوردگی کودکان ؟؟؟ دارو دیگه نمیخواست برای سرفش که حالت لرزش پیدا کرده و دورگه ای شده با اصطلاح صب گفتم دخترم ۱۸/۵و پنج ساله نیمه ممنون ازتون ،🌷
- شربت زینک سولفات
سلام خییلی ممنون بابت راهنماییتون آقای دکتر.واقعا ممنونم.فرموده بودین به دخترم شربت زینک سولفات بدم ،خواستم بپرسم این شربت آیا باعث یبوست هم میشه؟ دخترم چندوقتی درگیر یبوست بود و اذیت میشد،تازه بهتر شده..بازم ممنون.
- بیماری تشنج
سلام پسر 12ساله دارم که 4سال پیش تشنج کردو قرص فتو بال بیتال 60استفاده کرداز یک سال پیش قرص رو کم کردیم تاالان که یک هفته ای قرص رو قطع کردیم ایاامکان داره دوباره تشنج کنه
- ویتامین
سلام اقای دکتر میشه تو طول روز هم شربت ایمونس هم شربت گیاهی اکیناکید داد ممنون
- لاغر بودن پسر هفت ساله
سلام دکتر
پسر هفت ساله دارم که خیلی لاغره. زیر چشماش گود شده و رنگشم زرده و بد غذاست. تازگی داره دندونای اصلیشم در میاد که خیلی گریه میکنه و میگه درد دارم.
به نظرتون برای اینکه اشتهاش بهتر بشه چه کار کنم؟ شربت اشتها خوبی بهم معرفی میکنین براش تهیه کنم؟
- کودک
با سلام. دخترم دوسال و نیمه هست. وقتی ب دنیا آمد یکی از نزدیکان گفت ک باید سینه بچه را فشار دهیم تا تخلیه بشه بعد از اون نوک یکی از سینه های دخترم ب اندازه جوش کوچک سفیدی داره باید چکار کنم ممنون
- تداخل دارو
سلام آقای دکتر. دخترم ۴ ساله هست صبحها اموزل میخوره وبه دلیل سوزش ادرار شربت مترونیدازول میخواستم از حضورتون سوال کنم که میتونم برای ماشین گرفتگی بهش قرص دیمن هیدرنات بدهم ؟ممنون از شما
- سلام پسرم 6سالع وسه روزه سرفه های خلط دار و خشک میزنع بردم دکتر شربت سیفیسکیم صد داده الان از امروز خورده اما باز هم همونجوری سرفه میزنع خلط دار نگرانش هستم که به ریه هاش پخش نشده باشع
پسر 6سالع ام سه روزه که سرفه های خشک و خلطی داره امروز بردمش دکتر شربت سیفیسکیم 100ودو تا داروی دیگه داده دوبار دوازده ساعتع سیفیسکیم و اون داروی دیگه رومی 4و یکی 6 ساعتع رو دادم الان نصفه شب هستش همون جور سرفه میزنع میگم خدای نکرده ریه هایش رو در کیر نکرده باشه خیلی نگرانم

