Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم شش سالشه و آبریزش و سرفه و گوش درد داره
سلام روز بخیر دخترم ۶ سالشه و سرفه شدید و گوش درد و کمی آبریزش داره و دکتر براش آزیترو مایسین ۲۰۰ نوشته وه روزی ۱ بار بهش بدم ولی اصلا بهتر نشده لطفا راهنماییم کنید چکار کنم
- عود بیماری
سلام آقای دکتر دخترپنج ساله باوزن ۱۵ کیلو دارم که به علت تب سفکسیم میخورد یک روز بعد مصرف تبش قطع شد و ۲/۵ روز بعد مصرف شربتو قطع کردم واز فرداش دوباره تبش شروع شدمجدد باید شربتو ادامه بدم وچند روز باید استفاده کنم؟
- واکسن پرونال
سلام خسته نباشید پسر من دوروز پیش یکسالش شد.دیروز واکسن پرونال بهش زدیم و امروز بردیم برای واکسن یکسالگیش ولی نزدن گفتن یکماه باید بگذره میخواستم نظر شما را بدونم ایا واکسن یکسالگی را امروز بزنیم؟
- تزریق دگزا به کودکان بالای ۲ سال
برای سرفه های پسرم که ۳ سالشه میتونم دگزا بزنم؟
- دانه های بعد از تب در کودک
پسرم ۳/۵ هست و دو روز تب داشت بعد از روز اول تب بدنش دانه های قرمز بالا داد الان تبش قطع شده اما دانه های قرمز دور دهان و روی شکم و پشتش و روی مچ دستها و اطراف کف پا پدیدار شده چکار باید انجام دهم...البته زمانی که دانه های قرمز پدیدار شد بهش شربت سیتریزین دادم
- سلام نو زاد ما۶ ماهه از ۵ ماهگی خوابیده به کف بالا با کمک سرش به عقب حرکت میکندآ یا مشکلی ندارد ندارد میکند
- سفتی سینه کودک یکساله
سلام وقت بخیر من دخترم یکساله و نیم اش هست ولی هنز سینه هاش سفت هستش جدیدا سر یکی از سینه هاش یک جوش زده که انگار داخلش چرک هستش این خطرناکه یا طبیعیه؟
- قرص خوردن
با عرض سلام. آقای دکتر امروز بچه 22 ماهه ام مشغول بازی بود که متوجه شدم دستش قرص باکلفن 10 هست مطمئن نیستم خورده یا نه ولی اگه خورده باشه خطرناکه؟ با این که شک دارم خیلی میترسم خدا رو شکر حالش که خوبه و مثل روزای دیگه هستش
- گل
سلام دکتر پسر م36هفته دنیا اومد الان 15ماه 12,روزشه به موقع گردن گرفت و نشست از10ماهگی به کمک اشیابلندمیسه ودر12,ماهگی بادکنک راهمیره الان 6روزه میتونه راه بره مستقل خودش بلند میشه سرپااما خیلی زمین میخوره و تقریبا چهاردست و پا میره بیشتر آیا این بچه چرا میل به راه رفتن ندارم اگه من ازش بخوام 2متر وحتی بیشتر هم راه میاد اماهمش چهاردست و پا میره
- آزمایش مدفوع
دخترم ۴ سالشه آزمایش مدفوع wbc مشاهده نشده ، rbc 0-1 و occult blood*1 مثبت هستش، راهنمایی میفرمایین؟
- آزترومایسین
مقدار مصرف آزترومایسین۲۰۰ برای کودک ۴سال و۸ماه و وزن ۲۱ کیلو
- دانه قرمز
سلام آقای دکتر سه روز پیش بچه یکساله ام تب کرد دکتر بردم شربت دادن و گفتن شاید ویروس کودکان باشه ازمایش هم سالم بود . امروز بعد سه روز که تبش قطع شدکامل دونه های زیرپوستی روی بدن و صورتش زده . حال عمومیش هم خوبه . 20 ارویبهشت یکماه پیش هم واکسن یکسالگی سرخک زده . احتمال داره علائم واکسن باشه که دونه ها ریخته بیرون؟
- دوز مصرفی شربت سفکسیم۱۰۰برای کودک ۵ساله
نمیتونه خوب نفس بکشه گلو وحلقش چرکیه بینی کیپ بدون آبریزش۵سالشه ۲۸ کیلو شربت سفکسیم ۱۰۰ چه مقدار مصرف کنه؟؟
- دندان قروچه
سلام آقای دکتر. پسر سیزده ماهه دارم. چهار تا دندون داره فقط. تو روز و موقع بیداری دو تا دندون بالا رو به دندونای پایین میسابونا و همش دندوناشو صدا میده. اما شب و تو خواب اینکارو نمیکنه. این طبیعیه؟
- ریزش موی کودک ۵ ساله
با سلام دختر ۵ ساله ام مدتی است ریزش مو دارد، آزمایش خون انجام داده و مشکلی نداشت. مشکل و بیماری هم ندارد، زینک و آهن هم دوره ای خورده و رفع نشده، چه باید بکنم؟
- سلام نوازدم ۸روزشه از بدو تولد یکی از چشماش آب میومد به مرور عفونت کرد در بیمارستان دکتر بهش قطره باکتی ماید داد ولی دستورش رو نگفت ممنون میشم راهنمایی کنید
- سیتریزین
سلام آقای دکتر عیدتون مبارک اگه بچه ۵و نیم ماهه بخاطر آلرژی خارش بینی داشته باشه میشه سیتریزین داد؟اگه میشه چند سی سی
- سویق کودک
با سلام آقای دکتر فرزند من ۶ ماهشه و تازه غذای کمکی شرو کردم میتونم بهش سویق کودک بدم ؟ روزی چند قاشق؟
- دندان قروچه
سلام خسته نباشید جناب دکتر پسرم مدتیدندان قروچه میرد یبوست همیشکیداره آزمایش خون مدفوع دادم نرمال بود علت دندان قروچه چی هستش استرس میتوان دلیلش باشه ویکم ناروای داره از چیزی ترسید از دوسالگی اینطور شده وحدود ۶ماه دندان قروچه دارد چه کنم به چه متخصثی مراجعه کنم سپاس
- شیرخشک ببلاک2
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه شیرخشک ببلاک 2 میخوره تاکی باید اینو بخوره و کی ببلاک 3 شروع کنه؟

