Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ادزیر
سلام آقای دکتر به بچه 18 ماهه ادزیر بدم قطره آهن هم باید جداگانه بدم؟
- سلام ببخشید آقای دکتر دخت بچه ای ۷ماه دارم که دو سه روزی هست که سرفه میکند ولی از دیشب سرش داغ هست ولی دست هایش کرم وپاهاش سرد هست شکمش هم دو سه بار کار کرده بی تابی دارد علت در چیست
- شربت
سلام پسرم یک سال چهارماهه وزنش 9ونیم. تب داشت شدید کمی اسهال بود وبی حال. دکتر شربت تایلوفن براتب. کواموکسی فارمنتین 228. پلارژن کیدز. کوریزان داده بهش. ی روز دادم شب حالش بد شد بالا میآورد بردم جای دیگه گفتن آموکسی برا عفونت گلو. ولی گلوش خوب. چرا داده... منم دیگه ندادم بهش.. بدم آیا یا نه؟ بی حال همینطور
- تغذیه کودک یک سال
سلام دکتر خداقوت ببخشید میشه به کودک یک سال شیر پاستوریزه یا شیرمحلی داد؟ ممنونم
- ارده و شیره ی خرما
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم یک سالشه میتونم بهش ی مقدار در روز ارده و شیره ی خرما بدم؟ چند وقتیه که دیگه میلی به خوردن تخم مرغ نداره. البته پنیر هم بهش میدم
- حالت تهوع
سلام دخترم ۲۲ ماهش هست چندروزه بی اشتهاس غذا نمیخوره فقط شیر میخوره و حالت تهوع داره بهش پودر امپرازول دادم ایا فقط دارو دیگه هست برا تهوعش بند یاد؟
- بیضه سمت چپ پسر دو ساله
سلام
پسرم دو سالشه بیضه سمت چپش آب اورده. دکتربردم چندماه پیش گفت خفیفه الان چندروزه احساس میکنم بزرگ شده. به نطرشما خطر داره یا نه؟
ممنون از لطفتون
صالح پور از تهران رباط کریم
- شیر
سلام.آقای دکتر پسرم ۴ماهه دیگه دوسالش میشه میخوام ازشیربگیرمش ولی انگاروابسته ترشده به سینه..هرجوریم میخوام هواسشوپرت کنم دادمیزنه میگه نه نه .راهکارمیدین بهم ممنون.
- پمادبرای خارش واژن
سلام دختر۳ساله من خارش واژن دارد فقط کمی قرمز شده چیز دیگری نیست چه پمادی معرفی میکنید؟
- تب۹
سلام دخترم تب داره ۲۱ ماهش هس ۱۳ کیلو چقد از شربت ازیترومایسن بدم؟ دوزش چند باشه؟
- صدای خلط ریه کودک ۳ساله
سلام هفته قبل بعلت تب و سرفه بچم پزشک انتی بیوتیک تزریقی و شربت اموکسی کلاو داد و الان داروها تموم شده اما هنوز توی خواب مخصوصا صدای خس خس و ....پشت حلق و ریه اش میاد دوباره شربت و تهیه کنم ؟
- چرک خشک کن
سلام پسرم ۵ سالشه سرماخورده سرفه خلط دار داره و سینوساش هم پره البته لوزه هم داره . شربت ازیترومایسین ۲۰۰ بدم یا اموکسی سیلین ۱۲۵؟
- دل درد
سلام آقای دکتر دختر م ۷ سالشه و بیشتر اوقات میگه دلم درد میکنه و غذا نمیخوره آزمایش و سونوگرافی انجام داد مشکلی نداشته داخل ماشین هم تهوع داره...ولی موقع غذا فقط ۴ قاشق میخوره ومیگه دلم درد گرفت نمیدونم چکار کنم .وزنش کمه و سیستم ایمنی بدنش ضعیف شده
- خلط گلو
سلام آقای دکتر بچه 9 ماهه دارم دوروز پیش ابریزش بینی داشت دکتر بردم قطره بینی و شربت لوراتادین داد و کفت سرماخوردگی خیلی ضعیفه . الان آبریزشش خوب شده فقط سرفه هاش بعصی وقتها خلطیه آیا باید شربت خاصی استفاده کنه ؟
- سلام آقای دکترخسته نباشید.حدودیک هفته هست که دخترم تب به همراه سرفه های خلط دار داره بهش سفکسیم ۱۰۰هر۱۲ساعت ۵سی سی میدم به همراه ستادین دی سی هر۸ساعت ۵سی سی.میخستم ازتون راهنمایی بگیرم که چه نوع شربت چرک خشکن رومیتونم جایگزین کنم تادخترم زودترخوب بشه .چون سفکسیم جواب نمیده
- چرک خشک کن
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم دوسال و چهارماه هست چند روز سرماخورده پلارژین و سیتریزین میدم الان بینیش مخاط زرد داره سرفه های صدادار میکنه ولی قفسه سینس موقع تنفس صدا نداره به نظرتون باید انتی بیوتیک یا چرک خشک کن بدم بهش؟شما چی تجویز میکنید وزنش۱۱کیلو هست نزدیک یک هفته هنوز خوب نشده تب نمیکنه
- شربت اسپکتورانت برای فاویسم
سلام. آیا مصرف شربت اسپکتورانت برای نوجوان 14 ساله مبتلا به فاویسم مجاز می باشد؟
- باسلام پسرم فابیسم آیاایبوپروفن بدم تب داره ضررداره یانه
سلام جناب دکتر فرزندم فابیسم داره هفت سالشه قدش کوتاه شربت ارژی پلاس گرفتم براش میترسم بخوره لطفا راهنمایم کنید
- سونوگرافی
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید دکتر ایا چهار بار سونوگرافی از بچه دو ساله در طول این دو سال و یک بار هم سی تی از سرش گرفتم مشکلی واسه آینده پیش نمیاد؟ نگرانم از استرس دارم داغون میشم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- غلت زدن در خواب
سلام دکتر وقت بخیر پسر من چند روز دیگه وارد ۱۶ ماهگی میشه به تازگی خیلی غلت میزنه همش در خال غلت زدن هست گاهی بیدار میشه ولی دوباره میخوابه و دوبار در شب هم شیر میخوره چه کار باید کنم

