Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آبریزش شدید بینی
سلام دکتر پسرم ۱۸ماهشه بیشتر از یک هفته هست آبریزش بینی داره شدیدچند روزیه سبز و زرد هست هیچ علایم دیگه ای هم نداره اسپری پلارژین و سیتیرزین هم یک هفته هست میدم ولی فایده ندارع ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- پسرم یه هفتس ناحیه کنار نافش دردمیکنه
- واکسن یکسالگی
سلام آقای دکتر فردا واکسن یکسالگی دخترم رو باید بزنم سرما خورده و داره دارو مصرف میکنه آموکسیسیلین و سیتریزن مشکلی نداره واکسنش رو بزنم
- سرفه ی مداوم
پسرم سزفه ی مداوم دارد
- چشم
سلام آقای دکتر وقت بخیر....چشم راست پسرم امروز کمی اشک و آلودگی داره قبلا یه پماد و قطره داده بودین اسمشو فراموش کردیم میشه لطف کنین بگین چی بگیرم براش؟هشت ماهشه
- دفع زیاد نوزاد
سلام پسرم من نزدیک سه ساله خیلی دفع داره البته میوه زیاد میخوره خوراکش خوبه وزش ۱۳کیلوست
- جوش ناحیه تناسلی دختر۱ساله
سلام وقت بخیراقای دکتر دخترم چن وقت پیش ادارسوختگی داشت ک دکترمتخصص پمادکالاندولا وترکیبی نوشت خوب شد همه علائم عفونت ادراری هم داشت اماازمایش خون وادارارش منفی بود الان هم روی ناحیه تناسلی جوش زده وحالت اگزما خشک شده وداخل ناحیه تناسلی قرمزه ک بادستمال مرطوب ماک میکنم انگاراذیت مبشه علت چیه
- بوی دهان
سلام آقای دکتر پسره من ۲ سال و ۴ ماهشه ار خواب که بیدار میشه دهنش بو میده علته ختصی داره باید ببرم ویزیت بشه ؟؟؟؟
- اب قند
سلام اقای دکتر ازچن ماهگی میشه ب نوزاد اب قند داد
- بیماری سرم
سلام آقای دکتر خسته نباشین نوه من چهار سال نیم دار مدت ۴۰روز پیش آنفولانزا گرفت گوشهاش عفونت کرد دکتر اطفال آموکسی کلا و داد خوب نشد تب داشت مدت ۱۲ روز دکتر متخصص عفونی بردیم دوتا آمپول پنسلین داد تب قطع شد ولی گوش بچه کم شنوا ه شد پیش دکتر گوش بردیم زافکسیم داد شربت که تمام شد بعد یک هفته مفصل پاش درد شدید گرفت وبعد مفصل پاش کهیر زد انواع از مایش گرفتند گفتند مشکلی ندارد حالا دکتر میگه به سفیکسیم حساسیت داشته و قر ص پردینزلون داد تا میخوره خوبه دردش قطع میشه ولی قطع می کنیم قرص و دوباره درد شدید مفصلی پا مچ دست وغیره میگیره که از درد گریه میکنه وبی تاقتش میکنه آیا باید تا کی این قرص رو بخوره چون این قرص میگن عوارض زیادی داره باید چه کار باید بکنیم
- بدغذایی نوزاد
سلام شبتون بخیر دخترم هفت ماه داره غذاشو تو دهنش نگه میداره چکار کنم
- دوز سفیکسیم
مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک با وزن ۱۸ کیلوگرم
- دیفن هیدرامین کامپاند
ببخشید آقای دکتر سوال دیگه هم داشتم برای کودک ۱۰ ساله همراه سفکسیم میتوان از شربت دیفن هیرامین کامپاند استفاده کرد ؟ فقط گلودرد داره نه تب نه آبریزش بینی
- سرماخوردگی نوزاد۶ماهه
سلام خوبین ببخشید دخترم ۶ماه و۲۰ روزش گلوش وبینیش خلط داره وبیقراری میکنه باید چکارکنم
- دانه هاي قرمز رنگ و جوش
سلام آقاي دكتر دخترم حدودا ٦سال داره روز اول تب بالا داشت روز دوم كف پا و دست و روي زانو و نواحي تناسلي و آرنج و دهان و گلو دانه هاي قرمز رنگ و بعضي جاها شبيه جوش زده به دخترم استامينوفن پاراكيد و قطره بيني و شربت پلارژين ميدم نياز هست بيارمش مطب؟
- سلام وقتتون بخیر دخترم ۴سال ونیمه میگه گلوم میسوزه تبم کرده میخواستم بدون سفکسیم ۱۰۰ هرچندساعت وچقدرباید بهش بدم ممنون.
- وزن کودک
سلام جناب دکتر خداقوت ببخشید پسرم با وزن۳کیلو به دنیا اومد الان۱۴ماه هست وزنش۸۳۰۰شده از ده ماهگی داره دوتا دوتا دندون درمیاره به نظرشما نیاز به پزشک تغذیه داره؟موقع غذا خوردن هم فقط میگه خودم غذا بخورم الان دندون اسیاب پایین و بالا رو داره درمیاره ضعیف شده
- کودکان
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید دکتر من گوشم عفونت قارچی داره هندزفری استفاده میکنم بچم دو سالشه حواسم نبود دو سه بار هندزفری منو گذاشت تو گوشش الان استرس دارم میگم گوشش عفونت نکنه چکار کنم ببرم دکتر معاینه کنه؟عفونت قارچی اینجوری منتقل نمیشه؟واسه پیشگیری لازمه کاری انجام بدم یا نه؟ممنون از شما دکتر مهربان
- اسهال ابکی زرد رنگ
کودک ۱۵ماهه دختر که یک هفته است اسهال ابکی داره و زدر رنگ که بدبو هم هست و تواین یک هفته خوب نشده دکتر هم رفته و شیر خشک هم میخوره اصلا شیر مادر نخورده
- شیر خشک ببلاک آی آر
سلام آقای دکتر شیر خشک ببلاک آی آر برا رفلاکس دادن.آیا باعث وزن گیری بچه هم میشه؟؟

