Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چهاردستوپارفتن
سلامکودک۷ماههایدارمکهچهاردستوپامیرهکهدرحیناینکاریهپاشزیرشموندوگریهکرد،حالاوقتیمیخوادچهاردستوپابرهبعضیموقعهاپاشزیرشگیرمیکنه،ایااسیبدیده،ممنون
- حساسیت شیرخوار
با سلام و خدا قوت ، دختر سه ماهه دارم که سه روزه تو مدفوعش رگه های خیلی کوچیک خون قرمز در خد نقطه دیدم و مدفوعش حالت خلطی شده، قبلش انجیر و ازگیل خورده بودم، که قطع کردم،امروز هم پنیر و لبنیات و مرکبات نخوردم، الان که روز سومه خون در حد خیلی کم بود که به سختی دیده میشد ، اسهال و تب نداره، وزن گیریش تا الان نرمال بوده، به نظرتون از انجیر بوده یا حساسیت پروتئین گاو هست، رژیم خاصی لازمه بگیرم
- عفونت گلو
سلام و خسته نباشید پسرم سه روزه سرماخورده با علایم تب و عفونت گلو و بوی بد بدهان شروع شد دکتر بردمش گفت لوزه هاش التهاب داره نمیتونه غذا بخوره صداشم عوض شده دکتر آزیترومایسین ۲۵۰با اسپری بینی و ایبوپروفن و شربت دیفن هیدرامین داد ولی هنوز لوزه هاش التهاب دارن و صداشم تغییری نکرده اقای دکار ایا این داروها تاثیر میکنن ممنون میشم راهنمایی کنید لوزه هاش اولین باره اینجوری شده ۱۲ساله هست
- آب انبه
سلام اقای دکتر میشه به بچه ۸ماه آب انبه بدیم؟
- تب کودک ۲ساله
سلام خسته نباشید پسرم ازدیشب تب کرده اول رو۳۷ بود بعد تا ۳۸نیم رسید استادادم اما پایین نیومد باوجود کرونا دکتر میترسم ببرم چیکارکنم ممنونم
- مصرف همزمان شیاف وقطره استامینوفن در کودکان
- سرما خوردگی
سلام اقای دکتر دخترم سرما خورده سرفه و عطسه داره شربت پلارژین میدم بهش و استامینفون واسه عطسه و ابریزشش چ قطره یا اسپری بدم
- کاهش اشتها
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم 9 مهر یک سالش شده. الان حدود یک ماه میشه که از شب تا صبح 4 بار واسه شیر خوردن پا میشه و در طول روزم خیلی شیر میخوره. چند ماهی بود که شب تا صبح رو کامل میخوابید و بسیار هم بدغذا شده. فقط به نون خیلی میل داره. البته بعضی شبا که خوب شام هم میخوره بازم چند بار واسه شیر خوردن پا میشه. وزن تولدش 3 کیلو 400 بود و وزن الانش 8 کیلو 700 هست. میخواستم یکشنبه یا دوشنبه بیارمش پیشتون ولی قبلش گفتم پیام بدم بهتون. شاید راه حلی باشه که این دو سه روز ی مقدار بهتر شه و منم بتونم شبا بخوابم.
- قندخون درکودکان
سلام پسرم ۴سال شش ماه داره قندقبل ناشتا ۱۱۲وبعدناشتا ۱۲۰ایا قندخونش بالااست ممنونم
- شربت فاموتدین
سلام دخترم نزدیک ۶ سالشه همیشه معده ش ترش کرده پارسال کپسول ژومپرازول مصرف کرد که تا امسال خوب بود. اما الان که دوباره معده ش ترش میکنه شربت فاموتدین صبح و شب ۱.۵ میل بهش دادم که کامل خوب نشده و گاهی مری و معده ش سوزش داره .به نظر شما دوزش کم نبوده ؟دکتر گفت شبها ۲.۵ میل بده اما من هر صبح و شب ۱.۵ میل دادم
- شربت سیتریزین برا کودک 18ماهه
من شربت سیتریزین 10سیسی به اشتباه به کودک 18 ماهه دادم حالا چه مشکلی. پیش میاد
- هموروئید
سلام خسته نباشید.ببخشید اقای دکتر دخترم یمدت یبوست داشت بعدازاون متوجه شدم یه تیکه گوشت باریک ازمقعدش بیرون زده الان یک هفته است.شماچه دارویی تجویزمیکنید ایاممکنه ازیبوست بوده.الان ۱۷ ماهشه. ممنونم
- راه نرفتن
آقای دکترسلام دخترم 23ماهشه راه نمی ره چهاردست پاه ميره خیلی نگرانم
- بی اشتهایی
سلام دقت بخیر پسرم ۵ سالشه اقای دکتر چتپند وقته کم غذا میخوره چه شربتی برای اشتها بدم ؟
- غده های اندازه عدس
با سلام...دخترم ۱ سالشه تازه متوجه شدم ۲ تا غده اندازه عدس بصورت قرینه پشت سر نزدیک گردنش هست که سفت هست و دست میزنم حرکت میکنه آیا نگران کنند هست؟؟
- سرماخوردگی
پسرم ۱۵ماهشه شربت آزیترومایسین ۲۰۰چن سی سی بدم
- زینک سولفات
سلام.پسرم ۱۸ ماهشه ۱۱.۵ وزن داره.چند ماه قبل که بخاطر اسهال ویزیت کرده بودینش زینک سولفات و پدی لاکت تجویز فرمودین که طبق دستورتون زینک رو ادامه دادیم حالا شربت زینک سولفاتش تمام شده مجدد روزی ۳ میل بهش بدم یا نیازی نیست.
- شربت آفاکسیم
خسته نباشید آقای دکتر پیرو جواب قبلی ازتون تشکر میکنم بچم۷کیلو وزنشه که به ازای هر۸میلیگرم مصرف میشه۵۶میلیگرم ولی باعرض پوزش نمیدونم مقدارش چقد یا چند قطره میشه لطفاً میشه پاسخ بدید بخدا مهمه،باتشکر ازشما
- وجود خون در ازمایش ادرار
سلام دخترم19ماهشه براش ازمایش ادرار انحام دادم تو ازمایشش خون دیده شده دکترش براش سونو نوشت تو سونو سنگی دیده نشد گفتن بعد یک ماه ازمایش و دوباره تکرار کنم اگه باز خون دیده شد ببرمش متخصص کلیه. من خیلی نگرانم یعنی کلیه بچه مشکلی داره
- کوتاهی قد
سلام اقای دکترمن یک دختردوازده ساله دارم که قدش صدوچهل وشیش ووزنش سی پنج کیلوه برای رشدقدیش شربت زینک سولفات وارژی پلاس بدم خوبه شماپیشنهادی نداریددرضمن هنوزپریودنشده اماعلاعم بلوغ وداره رشدموهای بدن وجوانه زدن سینه خیلی نگران رشدوقدشم لطفاراهنمایم کنید

