Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دختر ۶ساله دارم چند وقته سرماخورده درو مصرف میکنه آزیترومایسین
خواستم بدونم الان گوشش درد میکنه بهش چی بدم
- سوال پزشکی
چرا با دادن این شربت پسرم که سه سال ونیمشه شکمش درد گرفته
- زبان
سلام خسته نباشید کودک ۱۹ ماهه پسر سه روزه دقت کردم اول زبانش سفید رنگه و انتهای زبانش خاکستری رنگ شده غذای خاصیم نخوره علت میتونه چی باشه چجوری ره درمان بشه
- استپ وزنی
سلام اقای دکتر بچه من الرژی داشت ۶ماهگی ک بردم ازمایش التهاب روده عددش ۶۰ بود دکتر گفت بهتر شده شیر ای آر نوشت از ۷ماهگی بهش دادم همراه شیرمادر،تا ۹ماهگی ماهی ۵۰۰ وزن مگیرفت همیشه،ولی الان تو ۱۰ ماهگی هیچ وزنی نگرفته.نکنه باز آلرژی داره؟ خیلی نگران شدم.مولتی و سیدرال هم میدم
- پسرم سه سال دارد روی ناف آن درد دارد
بردم دکتر شربت افاکسیم داده با قرص گفته ورم معده بوده
- بادمعده
سلام و خسته نباشید آقای دکتر بچه 5 ماهه دارم کولیک داشت الان خداروشکر بهتره و دیگه شربت کولیکیز نمیخوره . باد معده اش خیلی زیاده و البته خارج میکنه . یکی دوهفته پیش اسهال داشت آزمایش ادرار و مدفوع و خون هم دادیم دکترش فرمود سالمه . حالا میخوام بدونم باد معده زیاده مشکلی نداره؟ راه حلش چیه؟
- کودکان
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید دکتر من گوشم عفونت قارچی داره هندزفری استفاده میکنم بچم دو سالشه حواسم نبود دو سه بار هندزفری منو گذاشت تو گوشش الان استرس دارم میگم گوشش عفونت نکنه چکار کنم ببرم دکتر معاینه کنه؟عفونت قارچی اینجوری منتقل نمیشه؟واسه پیشگیری لازمه کاری انجام بدم یا نه؟ممنون از شما دکتر مهربان
- خلطی
با سلام دختر 5سالم که نزدیک 4ماهه سرفه خلط دار داشت ولی مداوم نبود رو امروز بردم دکتر متخصص ایشون گفتن سابقه بیماری سل تو خانواده دارین منم گفتم اصلا نداریم بعد دو تا شربت لوپراکس 100 و klasid250تجویز کردن میشه کمکم کنین که دخترم خوب میشه آیا ممکنه بیماری سل گرفته باشه خطرناکه؟
- لاغری کودک
پسر ۷ دارم که از بدو تولد تاکنون لاغر اندام است وخوب وزن نمگیرد . اشتهاش خوبه ولی وزنش نه. در صمن کمی چشماش بیرون زده که موجب نگرانیم شده . لطفا راهنماییم کنید. با تشکر
- با سلام مقدار شربت ازیترومایسین ۲۰۰ برای دختر چهار ساله که پانزده کیلو گرم وزن داره چقدر هست؟
- تب و گلودرد.
سلام اقای دکتر دخترم بیمار شماست ۵ ساله با وزن ۱۵ کیلو از امروز تب ۳۷.۹ داره و میگه اب دهن قورت میده گلودرد داره چه داروهایی براش استفاده کنم که زود خوب بشه؟ممنونم از شما
- ویتامین دی
سلام.پسرم هجده ماهشه درازمایش یکسالگیش ویتامین دی کم بودالان چه ویتامینی بدم بهش تاکمبودویتامین دی جبران شود.
- اسهال
سلام جناب آقای دکتر وقت شما به خیر. آقای دکتر پسرم هفده ماه دارد و تحت نظر شماست. بیست و چهار ساعت هست که دچار اسهال شده. میشه لطفا راهنماییم کنید آیا باید دارویی براش تهیه کنم؟ توی خواکی ها چه چیزی بهش کمک میکند؟ یک دنیا سپاس و قدردانی
- شکستن تب سنج
سه روز پیش تب سنج از بالا افتاد و شکست و من کمی از ان را جارو کشیدم حالا نگران کودک چهار سالم هستم که تو سایت خوندم نباید جارو برقی کشید
- چشمان دختر 5ساله ام مواد زرد رنگ ترشح می کند قطره باکتی ماید 10براش خوب هست؟
دخترم 5سالشه چند روزه تب دارد روز تب ندارد شب که میشه تبش شروع میشه دکتر عمومی کفت گوشش قرمز شده. چشماش .جرم زرد رنگ ترشح می کنه 20کیلو هست و 5سالشه دکتر گفته هر 12ساعت 1قطره تورا به خدا حالا چکار کنم
- شربت
سلام دکترعزیز.دخترم وسواس فکری گرفته و پیش روانشناس کودکان رفتم یه سری مکمل امگا۳ودی ۵۰۰۰وب ۱۲ و دوتاشربت ملاتونین اطفال و فلوکسیتین اطفال کناررفتاردرمانی نوشت حالا سوالم اینه این شربتا ضررنداره برای بچه ی ۷ساله
- میزان مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵برای کودک ۴ساله
سلام وقت بخیر کودک ۴ساله با وزن ۱۶کیلو چند سیسی و هرچند ساعت باید مصرف بشه مموناز پاسخگوییتون
- استفاده از شربت سیفیکسیم
سلام خسته نباشید ،من کودکم یک سال وپنج ماهشه و یازده کیلو وزن داره ، چند سی سی شربت سیفیکسیم ۱۰۰ باید بهش بدم ؟؟
- الرژی
با سلام خدمت آقای دکتر . پسرم ۷ ساله است چون لوزه سوم داره موقع سرماخوردگی به شدت سرفه میکنه که یه شب اونقدر سرفه کرد که پیش دکتر عمومی بردیم و فرمودند که الرژی شدید هم داره و گفتن قرص نیوتادین ۵ و ایروکاست ۵ تا عید مصرف کنه روزی یه عدد گفت چون تو محیط مدرسه توی جمع بدتر میشه . سوالم این بود که حتی روزهایی که سرفه و حالت سرماخورگی نداره هم میتونم از ابن دو تا دارو استفاده کنم و اینکه پسرم به این داروها که عادت نمیکنه؟ پیشنهاد شما را مبخواستم بدونم . ممنون از وقتی که برای همه بیماران میزارید. تشکر فراوان
- اسهال خونی
سلام وقت بخیر من یه دختر ۳.۵ ساله دارم که حدود دو هفته است روزی یک یا دوبار میگفت شکمم درد میکنه و ما فکر میکردیم به دلیل نرفتن به دستشویی شکمش درد میکنه (بعضی وقتا برای دستشویی رفتن تنبلی میکنه) که بعد از رفتن به دستشویی دیگه نمیگفت شکمم درد میکنه. تا اینکه امروز عصر گفت دستشویی دارم بردمش دستشویی یه کم مدفوعش حالت اسهالی داشت البته اسهال کامل نبود نیمه اسهالی بود در عرض ۵،۶ ساعت حدود ۵،۶ بار دستشویی رفت ، من در ۳ دفعه آخر متوجه شدم که در مدفوعش خون وجود داره، الان خیلی نگرانم و در شهرمون الان دکتر متخصص و آزمایشگاه فعال وجود ندارد که ببرمش، دلیل این خون ریزی چی میتونه باشه؟ ممنون میشم اگه زود جواب بدین

