Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دفع مکرر
با سلام و ارادت , کودک من 15 ماهه میباشد و 2 یا 3 روز دچار دفع مکرر مدفوع شده و این در حالیست که بصورت طبیعی و غیر اسهالی میباشد اما هر بار با مقدار زیاد میباشد , این اتفاق در روز حدودا 6 یا 7 بار اتفاق می افتد , علایمی نظیر تب و بی اشتهایی هم وجود ندارد , اگر ممکن است راهنمایی بفرمایید , با تشکر فراوان
- سلام من دخترم تقریبا یه ماهه ک درد شکم داره
سلام من پسرم سه سالشه الان چهر روزه مدفوع نمیکنه همش گریه میکنه درد داره چکار کنم
- تب
پسرم ۲ سال و نیمشه ماه گذشته با علائم سرماخوردگی به پزشک مراجعه کردیم انتی بیوتیک داد بعد از اتمام انتی بیوتیک مجدد تب کرد دکتر ازمایش نوشتesr=37 و crpمثبت ،wbc=12 بود که انتی بیوتیک مجدد داد بازم بعد از قطع دارو تب کرد دکتر ازمایش مجدد گرفت که esr=60 و crpمثبت و wbc=14 شد که گفتن بستری بشه،۶ روز بستری شد با دو امپول تزریقی آمپی سیلین۳۰۰
کیفلین سفالوتین۳۰۰ هر ۶ ساعت یکبار،بعد از ۶ روز ازمایش گزفتن esr=77 و crp=۴ نرمال بود و دکترش گفتن مرخص بشه
الان ما نگرانیم crp پایین نیومده نکنه بعد از ترخیص تب کنه دوباره
آیا ازمایش اخرش نرماله و مشکلی نداره که مرخص بشه؟ - تب طولانی
سلام جناب دکتر پسرم سه ماهه که مدام تب می کنه چیکار کنم؟ به بروفن هم حساسیت داره
- مصرف دارو ازریتومایسین
پسرم 6سال هست امروز دکتر بردم شربت ازریتومایسین 200داده روی دارو برچسب یک قاشق چای خوری زده به نظرم اشتبباه زده برای بچه شش ساله 5سی سی هست درسته ؟؟؟
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- بیماری پوستی
بچه 18ماهه ام مدام پاهاش و اطراف آلتش حالت جوش جوش میریزه بیرون وتاروی زانوهایش پختی شکم ودستاش پخش میشه بعد ی مدت که خوب میشهع دوباره میریزه بیرون از5.6ماهگی تا الان همینطور هست باوجود اینکه پوشکش نمیکنم علتش چیه ممنون
- ادامه سوال پیشین
آقای دکتر فرمودین در صورت کهیر شربت هیدروکسی زین هر روز بخورد خاستم بپرسم تا کی باید شربت بهش بدم با توجه به اینکه دو ساله داره مصرف میکنهاین کهیر کی خوب میشه من نمیدونم دقیقا به چی حساست داره . آقای دکتر نگرانم تو رو خدا کی خوب میشه
- سلام وقت بخیرپسر۴ ساله دارم تب کرده فابیسم هست اش میگم شربت پروفین بدم مشکلی نداره.استتامینوفن تب پایین نمیاره
- کم بودن وزن
سلام دخترم خیلی کم شیر میخوره الان ۵ ماهشه ووزنش ۵۸۰۰ گرم هست و شیر خشک میدم اسمم شیرخشک نان ۱ به نظرتون شیر خشک عوض کنم کدوم شیر خشک بهتره رفلاکس هم نداره و دکتر برای همون قطره متوکلو پرامید تجویز کردن اما الان دو ماه میدم فایده نداشته وزنش بیشتر نشده ازمایش هم دادم هیچ مشکلی نداره
- سرماخوردکی
سلام دخترم دوسال و نیم هست می تونم شربت ستادین دی بدم هرهشت ساعت سه سی سی
- ناخن شصت پای کودکم شکسته و آسیب دیده چه کار کنم تا خوب شود
- بي خوابي
سلام آقاي دکتر دخترم 15ماهشه شب ها خيلي بيدار ميشه و گريه ميکنه کم غذا ميخوره نميدونم علتش گرسنگيه يا چيز ديگه علت بي خوابي شبانه اش چيست؟
- ادار نکردن شب تا صبح بیشتر شب های کودک یکسال از 7ماهکی
سلام پسرم 1سال3ماهه است از 7ماهی پسرم شب تا صبح ادرار نداره خواستم ببینم این طببعی
- تب کودک
پسرم ۵ سالشه دو روزه بهش سفکسیم ۱۰۰ میدم هر ۱۲ ساعت اما حالش بهتر نشده،شبها تب میکنه.
- کره بادام زمینی
باسلام .ایا به بچه دوسال و دوماهه میتوان کره بادام زمینی داد؟قبلا چندبار بادام زمینی مصرف کرده و خداروشکر مشکل نداشته.ممنون از راهنمایی شما
- ابله مرغان
باسلام ،اقای دکتر من یه دختر یازده ماهه ویه پسر یازده ساله دارم مادرم دچار زونا شده حالا میخواهم بدانم ایا امکان سرایت به بچه ها هست؟ضمنا پسرم درزمستان گذشته آبله مرغان گرفته است؟ممنون از لطف شما
- گرمی پیشانی
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید دکتر جان پسرم دو سالشه گاهی اوقات دست میذارم رو پیشانیش نسبت به جاهای دیگه بدنش گرمه از اول اینجوری بود گاهی دست میذاره رو چشمانش البته موقع نوزاد ی چند بار سرش خورد به استخوان شانه ام همش میترسم صدمه ندیده باشه خون لخته نشده باشه شده یه استرس واسم راهنمایی کنید ممنون از لطفتون
- دخترم ۱۵ماهشه ازیترومایسین ۲۰۰ چن سی سی بدم
- ازمایش
سلام واحترام.پسرم ۱۸ماهشه برای وزنش کم بود آزمایش نوشتن ..چندروز قبل از آزمایش باید مولتی ویتامین واهن مصرف نکنه!؟وآیابایدناشتاباشه؟

