Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قور قور شکم
باسلام و تشکر دکتر عزیز پسرم دوسال و سه ماهشه دست ک میزارم روشکمش روده هاش قورقورمیکنه برای دل درد چه دارویی بدم به احساس خودم دل درد داره شبا تو خواب.خودش کامل نمیتونه بگه کجام درد داره و فاویسم داده
- مصرف قرص سفکسیم برای اطفال
سلام پسرم از سه هفته پیش سرفه با خلط و ابریزش بینی داره روزهای اول چند بار تب کرد بردم دکتر شربت کوریزان سرما خوردگی و سرفه و سیتریزین و سوسپانسیون ازیترو مایسین دکتر تجویز کرد داروها تمام شد اما هنوز سرفه و آبریزش بینی داره چکار کنم آنتی بیوتیک داروخونه پیدا نمیشه قرص سفکسیم ۵۰۰ خونه دارم نصف کنم بهش بدم؟
- شربت مولتی ویتامین مارینوکس
سلام پسرم دوسال و ده ماهشه و وزنش ۱۴ کیلو،،کلمات به صورت محدود میگوید در حد بابا ،، دد،اب ،،ایا میتونم شربت مولتی ویتامین مارینوکس رابهش بدم؟؟چون شنیدم واسه تکلم خوبه،،چه مقدار باید بدهم؟؟ مرسی
- سلام.پسرم ۶سالشه و ۱۶ کیلو..بینی وگلوش عفونت داره…ازبینی دماغ سبزرنگ میادوشبها سرفه میکنه نمیتونه بخوابه..میخواستم ببینم چه مقدار سفکسیم بخوره؟
سلام.پسرم ۶سالشه و۱۶ کیلو...شبها خیلی سرفه میکنه..بینیشم پره نمیتونهدنفس بکشه..دماغ سبزرنگ میادازبینی...چه مقدارسفکسیم ۱۰۰بخوره؟
- تب
سلام وقت بخیر دخترم یکسال و یک ماهشه سه هفته است که مریض شده آبریزش بینی سرفه اسهال و استفراغ و تب چهار بار بردم دکتر اسهال و سرفه و استفراغ وآبریزش بینیش خوب شده ولی یه هفته است تب کرده قطع نمیشه تا 39هم میره تبش سفکسیم مصرف کرده الان هم دکتر براش آزیترومایسین تجویز کرده به نظرتون علت تبش چی میتونه باشه بالاتنه اش تب میکنه و چکارش کنم
- دونه چشم
سلام آقای دکتر پسر یکساله ام حدود سه هفتست پشت پلکش یه دونه قرمز زده هفته پیش بردمش دکتر گفت غدد پلکش بسته است این اتفاق میفته یه پماد اریترولیدین داد شبها یکبار بمالم و قطره چشم ولفاستامید هر 6 ساعت بریزم کفتن ده روز بریزم فردا 10 روزش تموم میشه ولی هنوز خوب نشده چیکار کنم آقای دکتر ؟
- غده لنفاوی
سلام اقای دکتر.پسرم واکسن یک سالگی رو که زد یه هفته بعدش غده لنفاوی گردنش ورم کرد .الان 9 ماه میگذره که تغییری نکرده و نرفته .غده تقریبا اندازه یه لوبیا هس و زیر دست متحرکه.یه طرف هست .چکار باید بکنم .نگرانم.ممنون
- رشد قد
سلام جناب دکتر دختر من 9سالش و تا حدودی نشانه های بلوغ و داره وزنش حدود 45کیلو دکتر واسش ارژنین ویتال؛ اومگا3.وکلسی کر تجویز کردن و دستور به کاهش وزن خواسنم سوال کنم آرژنین ویتال باعث بلوغ زودرس نمیشه اگه بهش بدم یا فقط رو رشد قد تاثیر داره؟ ممنونم
- صدای گلوی کودک 21 ماهه
پسری 21 ماهه دارم که مدتی است اب دهانش را قورت میدهد،صدای قورت دادن اب دهانش را میشنوم،در نوزادی ریفلاکس داشته،که داروی اس امپرزول و شربت رانیتیدن مصرف کرده و خوب شد،وزن گیری خوبی دارد ولی چندی پیش تب و التهاب گلو و اسهال داشت که دکتر بردم خوب شد،دقیقا چند روز پیش از شروع بیماری اب دهانش را که قورت میداد من میشنیدم،دکترش گفت ریفلاکس دوران نوزادی برگشته و دوباره داروی اس امپرازول داد و 10 روز دادم به بچه،صدای گلوش خوب شد،ولی الان باز چند روزیه که صدای قورت دادن اب دهانش را میشنوم،چند تا دندان هم داره هم زمان در میاره،خیلی نگرانم ممنونم راهنماییم کنید
- اسهال کودک
سلام پسرم یک سالشه سه روزه اسهال زرد رنگ وآبکی وبدبو داره آروغ بدبو هم داره کم اشتها هم هست میشه کمک کنید چکار کنم
- خون اومدن از دهان کودک
سلام آقای دکتر دختر من سه ساشه سه روز توخواب شبا از دهنش خون میاد وقبل اونم چن روز تب کرد ولی تبش بالا نمیاد در ضمن دهنشم چن روزه ب و میده میتونید بگید علتش چی میتونه باشه ؟ خیلی نگرانم تو رو خدا کمکم کنید
- کتو تیفن
سلام پسر من ۲سالو نیمه هست با وزن ۱۸ دکتر گفت ۵سی سی کتوتیفن زیاده آیا و اینکه یک ساعت بعد سرماخوردگی خوردگی دادم ضرر داره
- فرو رفتن میخ کف پا
سلام و عرض ادب خسته نباشید امشب یه میخ اهنی فرو رفته کف پای داداشم ۱۳ سالشه خیلی درد و ورم داره چیکار باید بکنیم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر من یه پسر ۶ساله دارم از اول مهر تا حالا دقیقا سومین باره که سرما میخوره وتب میکنه آزمایش هم انجام دادم براش فقط یه کوچولو ویتامین دی کم داره لطفاً راهنمایی کنید
- سینوزیت
سلام وقت به خیر دخترم مشکل سینوزیت داره ۷سال و نیم است با ۳۷ کیلو وزن ترشح سبز پشت حلق و بینی داشت دکتر بردم فارمنتین ۶۴۳ تجویز شد هر ۱۲ ساعت ۱۲ سی سی به مدت ۱۰ روز دکار مقدار تجویز شده زیاد نیست؟
- بدخوابی کودک سی پی
با سلام و وقت بخیر یه کودک سه ساله سی پی بر اثر خفگی دارم که متاسفانه فوق العاده بدخواب و بدقلق است و واقعا دیگه خسته شدم میخواستم بدونم دارویی وجود داره که بهش بدیم برای بهبود اوضاع خوابش؟ در ضمن خداروشکر تشنجی هم نیست
- لکه سفید روی ناخن شصت دخترم
- دوزشربت فارمنتین۶۴۳
سلام آقای دکتر.پسرم ۸/۵ سالشه و۲۲ وزنشه چندروزه بینیش کیپ شده ویکم باعث سرفش شده شربت پلارژین دادم اسپری بینی هم دادیداستفاده میکنه خوب نشده امشب گوشش یهودردگرفته چه دوزی ازفارمنتین ۶۴۳بهش بدم؟
- شربت آزیترومایسین 200،برای کودک 6ساله 24کیلو چند سی سی چند ساعت یک بار هستش
شربت آزیترمایسین 200,برای کودک 6ساله و 24کیلو چند سی سیو چند ساعت یک بار می توان داد ؟
- غده لنفاوی
باسلام پسرم ۳ سالشه هفته پیش سرما خوردشدید الان ناگهانی دستم پشت گوششش خورد اندازه یه عدس پشت گوش چپشه به نظرم غده لنفاوی خطرناک نبست

