Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کرونا
سلام جناب دکتر وقتتون بخیر بنده با خانمم ۸ روزه به کرونا مبتلا شدیم و حال عمومی هر دومون خوبه و دارو مصرف میکنیم.یه دختر ۴ساله داریم پیش خودمون تو خونه است ولی هیچ علائمی نداره.آیا دخترم نیاز به داروی خاصی داره؟ممکنه اونم علائمش شروع بشه یا نه؟ممنون
- موقع دستشویی دل پیچه
سلام خسته نباشین پسرم چهار و پنج روزه موقع دستشویی دل پیچه داره علتش چیه
- استفراغ
سلام آقای دکتر بچه ۵ ساله دارم از اواسط شب دوبار حالش بهم خورد و میگه معده و دلش درد میکنه چه دارویی بدم؟ بعد چندروز عد بهبود باید ببرم دکتر؟
- حمام
سلام دکتر خوب و مهربان آقاي دکتر ح کودکي که خس خس سينه داره و ترشحات بيني و چرک گلو داره حمام ببرمش و سرش را بشورم اشکالي دارد؟؟
- یبوست پسر دو ساله ونیمه
سلام خسته نباشید پسر دو سال ونیمه دارم مدتیه گاهه دچار یبوست میشه که خیلی اذیتش میکنه داروی خانگی مثل آلو و خاکشیر هم استفاده کرده یکی دو روز خوب میشه دوباره یبوست میگیره نمیدونم چکار کنم یه ماه پیش هم بخاطر ویروس روده ای بعد از آزمایش و سنوگرافی گاز روده ای تشخیص دادن و انتی بیوتیک و شربت نی نی لاکس برا یبوست دادن که یبوستش اصلا خوب نشد با این شربت ممنون میشم راهنماییم کنید
- شربت سفیکسیم
سلام مقدار مصرف سیفیکسیم برای بچه ی۲/۵با وزن ۱۳/۵ چقدر باید باشد
- پزشکی
دخترم سردرد و بدن درد و تب داره .استرسی شده ده روز پیش بیماری ویروسی گرفته بود که با سرم و شربت سفکسیم خوب شد.اگر نیازه دوباره شربت سفکسیم بدم؟
- درد ناف
سلام دور ناف پسر ۸ ساله ام درد میکنه و بیشتر اوقات هم سردرد داره ببرمش ازمایشگا یا سونو ؟؟؟
- پسر۱۰ماهه قی چشم دارد
- بیماری لثه
سلام خسته نباشید پسرم ٢ سالشه .حدود٥روزه که لثه هاش خونریزی داره.دهانش بوی بد میده و لثه هاش متورم شده وقرمز شده...بردمش دکتر.دکتر دیفن هیدرامین و ویوله دوژانسین داده که استفاده کنه...وهمچنین آبسه هم داره که پماد دادن.میخواستم بپرسم آیا با اون قطره ویوله دوژانسین خوب میشه؟؟خودم که سرچ کردم علائم بیماری جینجیویت مزمنو داشت.لطفا راهنماییم کنید ممنون
- سلام خوبی شربت آموکسی سلین برای نوزاد یک ماهه خوبه بدم؟
شربت آموکسی سلین برای نوزاد یه ماهه خوبه بدم؟
- شربت
سلام آقاي دکتر شربت ايميونس براي کودک 13 ماهه چند سيسي بدم؟؟که مقدار آهن و ويتامين د کم نباشه
- سلام اقای دکتر پسر هیحده ماهم بعد سه روز تب ،بدنش دانه های قرمز زده دارویی هست که مصرف کنم بهتر بشه ،میشه واکسن هیجدا ماهگی براش تزریق کنم ممنون
سلام اقای دکتر ،پسر م هیجده ماه داره بعد ازسه روز تب بدنش دانه های قرمز زده ، علتش چیه ،میشه براش واکسن هیجده ماهگی تزریق کنم ،
- غده های اندازه عدس
با سلام...دخترم ۱ سالشه تازه متوجه شدم ۲ تا غده اندازه عدس بصورت قرینه پشت سر نزدیک گردنش هست که سفت هست و دست میزنم حرکت میکنه آیا نگران کنند هست؟؟
- فلوپد
- سینوزیت
سلام خسته نباشید پسرم هفت سالشه سینوزیت داره دکتر بردم شربت فارمنتین نوشت براش چند روز طول دوره درمانشه.چهار روزه میخوره هنوز گوش دردداره ممنون از لطفتون.
- مغزواعصاب
پسری دارم 8ساله بعدازاینکه باسر ازبارفیکس پرتاپ شدن وهمون موقع سی تی اسکن دربیمارستان میلاد تهران واسشون انجام شد مشکلی نداشتن چندماه بعدهم همینطور حدود 8ماه بعد بخاطر اینکه هرازگاهی کمی سردرد داشتن MRI درخواست شد جواب اون هم الحمدلله سالم بود ولی نوارمغزی که ازبچه گرفته شد دکترمیگه ازسال گذشته تاالان این بچه داره نامحسوس تشنج میکنه وضریب هوشیش میاد پایین ولی شمامتوجه نمیشید الان داروی لاموتریژین روبا یک چهارم واسش شروع کردن تا به 2عددبرسه بعدازچندین ماه میخواستم نظرتون رو بپرسم آقای دکتر خیلی زود کلامش وحرفی که میخواد بزنه روفراموش میکنه ومتاسفانه یادش میره غیراز داروخوردن چکارمیتونیم واسش بکنیم مثلا چه ورزشی خداخیرتون بده ممنونم
- با سلام دخترم ده ماه است دوسه روز یهو صورتش قرمز میشه ونمیتونه نفس بکشه
- دلدردکودک
کودک 18ماهه شب هادلدردداردوفقط روی دلش میزندوگریه میکند.بادشکم دارد.میشه ازشربت بلادوناپی بی استفاده کنم
- سلام من دخترم ۶ ماهو ۳ روزشه بردن بهداشت گفت ملاجش بسته شده و دورسرش رشد چندانی نکرده بردمش دکتر قوق تخصص براش ازمایش تیروئید نوشت میخاستم ببینم برای چیه و اگه ملاجش بسته بشه چی میشه
سلام دختر من یک سالشه و برای واکسن یکسالگی که بردم بهم گفتن ملاجش یکم بشته شده میخوام ببینم مشکلیه و دور سرش موقع تولد ۳۱ بود و الان ۴۴ شده بود

