Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دردگوش
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من ۴روز پیش ویروس گرفت که خیلی سرفه وتب داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ واسپری وقرص جویدنی بهش داد وخوب شد الان درد گوش شدید شده البته الرژی هم داره دکتراسپری بینی فلوتیکازون داده میگه اب وسط گوشش جمع میشه الان برای درد گوشش چکارکنم ؟
- سلام. دخترم یکسالشه سه ماه رفلاکسش تموم شده. ولی چندروز پیش متخصص بردم وگفتم شب تا صبح خیلی بیدار میشه براش یه هفته سیتریزین هر 12ساعت 2/5سیسی وبعد یه هفته شبها فقط 2/5سسی سی تجویز کردن این دوشب دوسه ساعت زمان میبره برخلاف همیشه تا بخوابه. آیا طبیعیه
- ثابت ماندن وزن پسرم
سلام آقادکترپسرمن سه سال نیم هرباروزنش میکنم سیزده نیم. بعد خیلی بدغذاس استخوان بندی ضیعف داره اینم بگم پسرموقع تولدبه علت نرسیدن اکسیژن به مغزش چهارروز کما بود کلاده روز بستری بود خدا دوباره این پسربه ما داد. تندتندسرما میخوره کلافه شدم
- متورم شدن پشت چشم
سلام وعرض ادب..دختر ۱۴ ماهه ای دارم دو روزه پشت چشم چپش متورم و قرمز شده،. میشه قطره ای تجویز کنید.ممنون.
- قرص جوشان
سلام خسته نباشید.قرص جوشان بزرگسالان چقدر بدیم به بچه ها خوبه.ایا ضرر دارد.
- شیر خشک
سلام وقت بخیر ،پسر من به خاطر آلرژی به پرونئین های گاوی شیر آپتامیل پپتی می خورد ولی الان دیگه پیدا نمیشه براش پپتی جونیور خریدم احساس میکنم شکمش سفت شده و یبوست شده نمیدونم به خاطر این شیره یا نه سوالم اینه که این شیر یبوست میاره آخه اصلا اینجوری نمیشد وقتی پپتی میخورد الان ۱۷ ماهشه
- قرص یدوکینول برای کودک یکساله بریم یانه
سلام بچمون یکسالشه و حدودا دو هفتس که تب و اسهال داره دکتر برای اسهالش قرص یدوکینول داده هر وعده نصف قرص این قرص خطرناک نیس ؟ عوارضش خیلی زیاد بود بدیم بهش یانه ؟
- مقدار مصرف
سلام اقای دکتر در جواب سوال من فرمودین شربت اسمونی بدهید میشه لطفا اسم کامل شو بگید اخه این شربت گفتن نمی شناسیم داروخانه ؟ مقدار مصرف برای ۲۲ماهه هم لطفا یگید
- میزان مصرف آزیترومایسین.
سلام آقای دکتر دخترم پنج ونیم ساله هست با وزن ۱۵/۵ کیلوگرم برای سرفه چقدر آزیترومایسین ۲۰۰ بهش بدم؟ ممنون از راهنمایی شما
- سلام خسته نباشید دختر من ۴ ساله هست دوهفته ای میشه میگه دور نافم درد میکنه حالت تهوع هم داره البته دوهفته پیش فست فود بهش دادیم استفراغ کرد و اسهال هم داشت متخصص بردیم شربت دی سیگلومین تجویز کرد دادیم ولی الان هم بعضی موقع ها میگه دلم درد میکنه حالت تهوع دارم علت از چیست ممنون
- شیرخشک مقوی وچاق کننده
سلام آقای دکتر ببخشید من همه جور شیرخشک برای وزن دهی پسرم استفاده کردم اما دریغ از یه زره وزن گیری آزمایش انجام دادم براش مشکلی نداره میشه یه شیرخشک خوب ومقوی برای وزن دهیش معرفی کنید ممنون میشم
- سرماماخوردگی
پسرم 2سالشه سرماخورده 3روزه سینش خلطی شده صداش خروسکی و آبریزش بینی داره و همش نق میزنه از شبی ک فهمیدم سرماخورده شربت سرماخوردگی کودکان دادم و استامینوفن از دیروز بهش هر 6ساعت هم آموکسی سلین 125و شربت دیفن هیدرامین و دوتاشربت قبلی میدم بنظرتون نیاز ب آمپول هی ببرمش دکتر آخه میترسم
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- مقطره اهن
سلام ببخشید دختری دو سال و نیم دارم که خیلی کم وزنه میتوانم بهش قطره آهن بهداشت رو بدم مشکلی نداره
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام نوزاد۳ماهه من سرماخورده سرفه میکنه کمی تب داره چی بدم بهش
- ازمایش
سلام واحترام.پسرم آزمایش ادرار داره.باید ناشتا باشه,؟واینکه قطره آهن وشربت کوریزان سرماخوردگی دادم بهش و صبح مولتی ویتامین دادم..اشکال نداره برا آزمایش ادرار ؟
- رفلاکس
سلام .پسر ۲سال و یکماهه ای دارم که چون دوقلو بدنیا اومدن کم وزن و باقد۴۴ سانت بدنیا اومدتا ۳ماهگی بدلیل رفلاکس شدیدزانتاک مصرف کرداما دکترش دارو رو قطع کردو پسرم در۴ماهگی سینه رو پس زدو در یکسالگی شیشه رو پس زد از ۱۰ماهگی باعوض کردن دکترش براش نکسیوم وزانتاک شروع کردیم و تادوسال ادامه دادیم الان فقط نکسیوم میدیم و هنوز هم گاهی استفراغ داره و اشتها اصلا نداره بیشتر در خواب با سرنگ تغذیه میشه طی روز حتما باید راسیپ بخوره تاشاید دوقاشق غذا بخورهوانواع مولتی خارجی و دست ساز ونوترینی درینک و ...هم بهش دادم درحال حاضر ۱۲ کیلو وزنش و قدش ۸۵سانتیمترهست ولی قل دیکه یعنی دخترم ۹۱سانت هستش برای قدش نگرانم و اینکه چرا اشتها نداره و همه غذارو تف میکنه و اینکه قرص آرژنین رو چه مقدارباید داد؟؟؟؟
- پیروی ساید برای کودک 5 ساله چگونه مصرف شود؟
سلام
شربت پیروی سایدبرای کودک 5 ساله چگونه مصرف شود؟ روزانه چند بار؟
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
سلام بچه م چهار ماه و نیمشه صبح تا حالا سرفه و عطسه میکنه ،گرفتگی بینی هم داره،یکم هم سینه ش صدا داره،حتما باید دکتر ببرم یا داخل منزل میشه درمانش کنم
- خشکی پوست
سلام وقت بخیر.پسرم یکسالشه.چند روزی هست متوجه شدم پشت پاش بصورت دایره کوچک در دو ناحیه پوست زبر شده و خشک .درمان خاصی هست یا حتما باید ویزیت شه؟

